Значи пичове от скоро забелязах такъв проблем... При потегляне колата претриса. След това няма проблеми при по високите предавки. Само при потегляне го прави проблема. Другото което забелязах преди може би 2 седмици и май се задълбочава, е това че когато колата работи на място се усеща едно вибриране или тресене. не силно но се усеща и се чува някакво леко тракане. Отворих капака, като че ли тракането се чува от под двигателя ама изобщо не съм сигурен, не мога да установя от къде точно се чува. Също така май си трака и при ниски и при високи обороти - усещах го дори и при 120 като карах. Иначе колата си върви нормално, не губи мощност, а от горе на всичко засякох рекордно за мен нисък разход 5,6/100 с 3ма човека Свиленград - София като си карах основно около 110. Та какъв може да е проблема, че се чува това потракване и претрисане.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем! Тресе при потегляне и на място
Collapse
X
-
Явор Митев
Прилича ми на притискателен диск на амбриажа...имах подобен проблем с Темпра-та навремето....Успех
Коментар
-
sev написа:прилича на тампон на двигателятрябва да кажеш за втория симптом дали е тракане или тресене, различни неща саако беше само първия симптом, има вероятност да има проблем със съеденителяFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Ремъчната шайба на коляновия вал има силиконов "тампон" - демпфер. Той като се скапе става така. Когато е здрав обира точно тия вибраций и не ги предава към шайбите на хидравликата , динамото и климатика. Провери дали звука не идва от там. Ако е от нея трябва да я смениш с нова. Не давай да ти я заварявят, както предлагат някой "майстори"Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Ремъчната шайба на коляновия вал има силиконов "тампон" - демпфер. Той като се скапе става така. Когато е здрав обира точно тия вибраций и не ги предава към шайбите на хидравликата , динамото и климатика. Провери дали звука не идва от там. Ако е от нея трябва да я смениш с нова. Не давай да ти я заварявят, както предлагат някой "майстори"Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
noriaga написа:Днес се заслушах по внимателно.... Абе даже не мога да го определя като тракане звука, по скоро колата работи като дизел Иначе двигателя не глъхне и мисля, че работи равномерно
Коментар
-
PASSARELLA написа:noriaga написа:Днес се заслушах по внимателно.... Абе даже не мога да го определя като тракане звука, по скоро колата работи като дизел Иначе двигателя не глъхне и мисля, че работи равномерноFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
След като толкова време си я наблюдавал колата - забеляза ли дали:1. Когато колата е студена и няма тракане според теб - двигателя тресе ли се или е в нормите.2. Като загрее колата когато според има тракане - двигателя тогава тресе ли се повече ? или пак си е в нормите...Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Именно - натам ме отвежда и мен мисълта - мисля че ми описва някакви детонационни процеси в двигателя, което наистина може да е от горивото но може и да не е от него а от ел . системата - неправилно запалване при ниски обороти, може и свещи да е, според мен е добре да си прегледа свещите и кабелите и след това на газ анализатор за да видят консиснтенцията на газовете и от там да се види беден ли е на гориво и т.н. Свещите се преглеждат на специален стенд - да напомня, а не да се развият и да им се гледа цвета....Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар