Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем! Тресе при потегляне и на място

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Объркано газоразпределение от незацепен правилно ангренажен ремък, катализатор... на 1.6 няма ли някакъв "фазов" датчик, само предполагам.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #32
      И на мен ми бачка като дизел като паднат оборотите ниско, т.е. като загрее и като натисна съединителя спира тропането. Мисля че е добре съединителя - но дали е така?!?И аз мислех да ходя при hit-ko, но единия инжектор изпатка и изяде парите за ходенето до Ямбол. И това тропане колега, което явно е същото като при мен от съединителя ли е било.
      Bravo 1.6 16V 103

      Коментар


        #33
        koleca написа:
        И на мен ми бачка като дизел като паднат оборотите ниско, т.е. като загрее и като натисна съединителя спира тропането. Мисля че е добре съединителя - но дали е така?!?И аз мислех да ходя при hit-ko, но единия инжектор изпатка и изяде парите за ходенето до Ямбол. И това тропане колега, което явно е същото като при мен от съединителя ли е било.
        Ами при мен не беше точно тропане. А нещо като ромолене на лагер или нещо такова. След смяната на съединителя този звук изчезна. Тази вибрации които имах също изчезнаха. Е има някакви съвсем леки вибрации по волана но са много много по-слаби, от колкото бяха преди смяна на съединител, свещи, ремъци, ролки, термостат и т.н.
        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

        Коментар


          #34
          dimata написа:
          колега, имам подобен проблем. до сега са сменени свещи, пробвано е с друга бобина, кабелите са нови...но ефектът е точно както казваш - работи като дизелостана ми съмнение за проблем с температурния датчик - при мен са 2 (един за таблото. един за компа), защото оборотите при първо палене падат много бързо от 1200 на 800 дори при минусови температуридругия вариант е изпускателната система- при годишни преглед колата беше на 1/10 от нормата при свободен ход (800об/мин) и 10 пъти над нормата при 2000об... или инжекторитака съм от година. колата е 1.6/103 2000г. имаш ли време ли да сравним ефекта от дефекта?
          Ами при мен нямаше подобни проблеми - оборотите бяха много стабилни - 1400 при палене сутрин на студено и 850-900 в загряло състояние. Но ако искаш може да наминеш да направим сравнение
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            #35
            явно не съм го обяснил хубаво - и аз нямам проблем с оборотите - постоянни сапри палене на студено са 1200 (което си е нормално), но после доста бързо падат на 800 ПРЕДИ колата да е загряла още (стрелката на таблото не е помръднала дори)ако имаш време да чуеш при мен нещо подобно на твоя проблем ли е дай някакви координати - може и на лична

            Коментар


              #36
              dimata написа:
              явно не съм го обяснил хубаво - и аз нямам проблем с оборотите - постоянни сапри палене на студено са 1200 (което си е нормално), но после доста бързо падат на 800 ПРЕДИ колата да е загряла още (стрелката на таблото не е помръднала дори)ако имаш време да чуеш при мен нещо подобно на твоя проблем ли е дай някакви координати - може и на лична
              Колега както ти писах и на ЛС не разбирам от коли (фиат-а ми е първата), така че едва ли мога да дам компетентно мнение. Ако искаш пиши на hit-ko какви са ти проблемите и симптомите. Може да му пишеш и тук http://www.axm-auto.com/pBB2/viewfor...3f5dbe05c22b8e До колкото съм чел от форума може би проблема ти е температурния датчик или в моторчето за празен ход
              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

              Коментар

              Working...
              X