Объркано газоразпределение от незацепен правилно ангренажен ремък, катализатор... на 1.6 няма ли някакъв "фазов" датчик, само предполагам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем! Тресе при потегляне и на място
Collapse
X
-
И на мен ми бачка като дизел като паднат оборотите ниско, т.е. като загрее и като натисна съединителя спира тропането. Мисля че е добре съединителя - но дали е така?!?И аз мислех да ходя при hit-ko, но единия инжектор изпатка и изяде парите за ходенето до Ямбол. И това тропане колега, което явно е същото като при мен от съединителя ли е било.Bravo 1.6 16V 103
Коментар
-
koleca написа:И на мен ми бачка като дизел като паднат оборотите ниско, т.е. като загрее и като натисна съединителя спира тропането. Мисля че е добре съединителя - но дали е така?!?И аз мислех да ходя при hit-ko, но единия инжектор изпатка и изяде парите за ходенето до Ямбол. И това тропане колега, което явно е същото като при мен от съединителя ли е било.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
dimata написа:колега, имам подобен проблем. до сега са сменени свещи, пробвано е с друга бобина, кабелите са нови...но ефектът е точно както казваш - работи като дизелостана ми съмнение за проблем с температурния датчик - при мен са 2 (един за таблото. един за компа), защото оборотите при първо палене падат много бързо от 1200 на 800 дори при минусови температуридругия вариант е изпускателната система- при годишни преглед колата беше на 1/10 от нормата при свободен ход (800об/мин) и 10 пъти над нормата при 2000об... или инжекторитака съм от година. колата е 1.6/103 2000г. имаш ли време ли да сравним ефекта от дефекта?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
явно не съм го обяснил хубаво - и аз нямам проблем с оборотите - постоянни сапри палене на студено са 1200 (което си е нормално), но после доста бързо падат на 800 ПРЕДИ колата да е загряла още (стрелката на таблото не е помръднала дори)ако имаш време да чуеш при мен нещо подобно на твоя проблем ли е дай някакви координати - може и на лична
Коментар
-
dimata написа:явно не съм го обяснил хубаво - и аз нямам проблем с оборотите - постоянни сапри палене на студено са 1200 (което си е нормално), но после доста бързо падат на 800 ПРЕДИ колата да е загряла още (стрелката на таблото не е помръднала дори)ако имаш време да чуеш при мен нещо подобно на твоя проблем ли е дай някакви координати - може и на личнаFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар