Колегата в по предишния си пост бе споменал ,че нищо не им пречи да прегледат лагерите поне.Не е задължително да развиват всичките черупки ,а само на най далечните лагери.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
на маторя.....мммм не, най-много да смени основни и биелни лагери, и е като нов, дет се вика и едни сегменти може да смени и тогава направо дизеляка ша фръкне......ммм май забравих че процедурата се прави със евентоален шлайф на коляновия вал...абе за 300 лв ще съживи мотора с 3-4 години
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака ИТАЛФЕСТ 2007
колеги, има движение по въпроса, днес някой пич в сервиза ми е сложил крика не както трябва и ми е изкривил двата предни калника и сега вратите опират в тях направо ми се дорева, абе да му е+а ма"=:/а, кога ще се свърши тоя карък с фичката казах им да си го оправят и те казаха, че няма проблем, оставаше и да има пп все още съм оптимист :D а ако се наложи смяна на лагери и сегменти, еми ще го правя, какво да се прави
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Колега... аз на твое място бих се замислил сериозно, къде и, как се е случила случката, защото като гледам снимката, откъртването на пробката няма нищо общо с шахтата! Тя ми се струва абсолютно равна с асфалта, а и следите от маслото като, че ли е пресича цялата шахта и започва преди нея. Замисли се и разбери, как е станало, дупка, много висок бордюр, или нещо от този сорт. Не за друго, а за да не повтаряш грешката! И на мен ми се случи да го фрасна, но слава Богу бях с много ниска скорост и оцеля
Готова е 230лв - заварката - 110, останалото масло, филтри и труддвигатела е наред и нищо му няма - замерени основни лагери
Как тъй заварката 110лв. аз моя картер го заварявах, че беше пукнат и ми взеха 20 лв. на аргон. Дано да са ти направили пробката оригинално, защото моята е вкарана по-навътре и сега не стърчи отдолу, но маслото трява да се източва със сонда.
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Колега... аз на твое място бих се замислил сериозно, къде и, как се е случила случката, защото като гледам снимката, откъртването на пробката няма нищо общо с шахтата! Тя ми се струва абсолютно равна с асфалта, а и следите от маслото като, че ли е пресича цялата шахта и започва преди нея. Замисли се и разбери, как е станало, дупка, много висок бордюр, или нещо от този сорт. Не за друго, а за да не повтаряш грешката! И на мен ми се случи да го фрасна, но слава Богу бях с много ниска скорост и оцеля
Колега на снимката съм посочил със стрелка точно къде е ударила пробката.
Прикачени файлове
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Аз като гледам има поне 20-30 още които са оставили по нещо пред тази шахта, има много белези като твоя. Това ако се случи някъде по западните държави веднага някой ще се наеме да осъди общината, а ти каско нямаш ли, трява да ти покрият щетите.
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
И в Чирпан има поне 3 такива шахти, които са откъртили доста картери, но никой не взема мерки да ги оправи и като се оплачеш никой не ти обръща внимание. Искам да предупредя хората които минават през Чирпан и се движат по ул. Васил Левски в посока център - Димитровград, след бензиностанцията се намират 3 от тях и са една след друга.
FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Повечко внимание, това е! Ясно е, че колите ни са направени за нормални държави, а не за аборигенски, като нашите. Като се позагледах видях, че има коловози отстрани на шахтата. Така колата е "хлътнала" надолу и шахтата се е озовала не, където трябва. Аз преценавам отдалеч и дори в последния момент да забележа нещо предпочитам да мимна с колелото през него. Все пак гумата или джантата по-трудно биха пострадали, а и е по-безболезнено, като поражение.
Коментар