Еми време беше да се прецака нещо. Някъде от около седмица Bravo-то не вървеше добре, много разход, не набира като преди, а много бавно и тегаво, все едно е 50 коня. В понеделник се спускам по стръмен наклон и колата спира без да съм натиснал спирачка. Според мен проблема е в предните спирачки, защото като спрях предните джантите бяха направо прегрели. Някакви идеи какъв може да е проблема? Дали са накладки, или спирачните апарати са се прецакали.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем - Спирачките ми задържат!
Collapse
X
-
Явор Митев
...последните два поста плюс кофти спирачна течност. Имах същият проблем с Темпра-та навремето...супер досадно, а в сняг на завои е "Лебедово езеро"...внимавай...Та, виж спирачната течност дали не е стара, гранясала в маркучите и прочее, задължително смени спирачните маркучета, промии хубаво системата при цилиндърчетата и ще се оправи....общо взето направи една профилактика на цялата система отпред, преди да ръсиш парички... Успех!!!
Коментар
-
Мерси много колеги! В момента колата е в сервиз за смяна на предни накладки и спирачни маркучета.charlie написа:spark написа:Запушен спирачен маркуч.Авео написа:...последните два поста плюс кофти спирачна течност. Имах същият проблем с Темпра-та навремето...супер досадно, а в сняг на завои е "Лебедово езеро"...внимавай...Та, виж спирачната течност дали не е стара, гранясала в маркучите и прочее, задължително смени спирачните маркучета, промии хубаво системата при цилиндърчетата и ще се оправи....общо взето направи една профилактика на цялата система отпред, преди да ръсиш парички... Успех!!!Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
със спирачките имам пребогат опит - действай по следния ред:1) сменяш сп/ маркучи ако се оправи си ОК, ако не виж т. 2.2) ако е блокирало буталото имаш 3 подварианта:2.1. - раздвижване;2.2. - разглабяне на сп. апарат, почистване и желателно смяна на гумените маншони упл. и т. нт (навремето успях да намеря ремонтно комплектче, но сега незнам какво е положението).2.3. - нови спирачни апарати.моя личен опит сочи, че в крайна сметка рано или късно се стигадо т. 2.3. така, че най добре вместо да губиш време и пари, направо си смени апаратите (ако проблема не се отстрани със смяната на маркучите) - мисля че не са много скъпи"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар