Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Топъл въздух?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Топъл въздух?

    Колеги, замислих се от къде мотора засмуква топъл въздух през зимата? Колата е брава 1.6 мотор. На типото ми в кутията за въздушният филтър имаше една клапа, която в зависимост от температурата отваряше/затваряше въздухопроводите за топъл и студен въздух. Как става номера при Брава 1,6?
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Ще потърся в ръководствата нещо за теб.Използвам случая да те помоля да направиш една снимка на твоя двигател и да я постнеш тук защото гледам си с 1,6 90 к.с. и искам да да погледна нещо.Сега разгледах ръководството и видях ,че при тоя модел засмукване на топъл въздух няма което си го обяснявам с това ,че този мотор има много дълги всмукателни колектори които минават над целия двигател и след като се затоплят в тях става затоплянето и на въздуха.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Няма проблеми със снимката,но след 1 месец,понеже не съм в България,а колата е там.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        От никъде! онова го има само на карбове и моноинжекции, макар че аз не виждам смисъла от него. Хората се чудят как да изстодят въздуха за по хубаво горене и повече моищност, а тая система с засмукване на въздух около колекторите направо ме хвърляше в тъча. Единственото разумно обяснение че при карбураторите самото смесване и изпаряване на безиновите пари става по добре при контакт с по топъл въздух. НО това не значи че изгарят по добре защото по топлият въздух е по беден на кислород. При пълната инжекция или са се отказа ли от неефективноста на тази система или просто самата конструкция и разположението на дюзите в пряка близост до клапаните предполага че там "обстановката" ще се загрее бързо и не е необходимо да се подава допълнително топъл въздух.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Писах по въпроса ти в горното си мнение.В тази http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20746 тема има снимка на движението на въздуха от която се вижда пътя на въздуха.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар

          Working...
          X