Колеги забелзвам напоследък, май винаги си е било така де, когато колата работи на място, като че ли не работи много равномерно. Всмисъл както си мърка двигателчето и през определен период от време се усеща едно леко претрисане или по скоро превибриране по волана. Сори за въпроса но ми е първа кола и не знам нормално ли е. Колата е Брава 1,4. Също така възможно ли е да е от горивото, тъй като след последното зареждане като че ли леко се усили това нещо. Иначе колата си върви екстра, не губи мощност, разхода е нормален, пали от раз. Абе никакви проблеми, но това ми се струва някак си не много редно. Дали може да е от свещите? Иначе оборотите не играят, при студен двигател са около 1400 и постепенно си слизат до 850-900 някъде.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане при работа на място на автомобила
Collapse
X
-
Иди на тъмно място , ако са ти скрити кабелите под някаква кора я махни и внимателно огледай кабелте дали пресветват или хвърлят синкави мълнии към металните части около тях, но не ги пипай защтото ще се "здрависаш" с тока. Лошото му е че неможеш да му го върнеш. Ако няма споменатите симптоми, при работещ двигател ВНИМАТЕЛНО вади лулите на свещите една по една / всяка лула после връщай на място преди да си извадил друга / докато ги изредиш всичките. Ако не ти работи свещ и като извадиш нейната лула няма да има разлика в звука от двигатела. Ако свеща работи ще започне да ти прекъсва повече. Успех ! P.S. : Не го прави сам, вземи някой с теб който може да изключи колата от контакт, че ако тока те перне случйно...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
dani389 написа:А не си ли мислил че може би ти се влючва вентилатора за охлаждане и от по голямата консумация на ток претреперват оборотите,дано да е от то де.Fiat Brava 1.4 97
Коментар
-
lunafiatik написа:dani389 написа:А не си ли мислил че може би ти се влючва вентилатора за охлаждане и от по голямата консумация на ток претреперват оборотите,дано да е от то де.Brava 1.6 ELX
Коментар
-
Колеги смениш свещите ама тези вибрации си останаха. май са по леки но си остават. Забелязвам че си вибрира и пр истуден и при загрял двигател. И тези вибрации се усещат единствено на празен ход, като най-усезаеми са по волана, но се усещат и по педала на спирчаката. Не е нещо кой знае какво, но ме дразни. Също така при натискане по рязко на педала на газта при дадени обороти се усеща нещо като напряжение по него. При вкарване на по висока предавка и отпускане леко на газта спира това напряжение или по точно стръжене някакво.Fiat Brava 1.4 97
Коментар
-
lunafiatik написа:Колеги смениш свещите ама тези вибрации си останаха. май са по леки но си остават. Забелязвам че си вибрира и пр истуден и при загрял двигател. И тези вибрации се усещат единствено на празен ход, като най-усезаеми са по волана, но се усещат и по педала на спирчаката. Не е нещо кой знае какво, но ме дразни. Също така при натискане по рязко на педала на газта при дадени обороти се усеща нещо като напряжение по него. При вкарване на по висока предавка и отпускане леко на газта спира това напряжение или по точно стръжене някакво.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Sandeto написа:Кога си сменял маслото за последен път? Ако имаш АГУ маслото се сменя някъде с 20-30% по-рано от препоръчителния период. Когато маслото загуби мажещите си свойства, двигателя почва да претриса.
Коментар
-
Sandeto написа:Колкото по-малка е кубатурата на двигателя, толкова повече се усещат всякакви натоварвания - ел.консуматори (перки, вентилатори, фарове, чистачки, подгряване...) и мехачни (помпи за хидравлики, климатици....). Кога си сменял маслото за последен път? Ако имаш АГУ маслото се сменя някъде с 20-30% по-рано от препоръчителния период. Когато маслото загуби мажещите си свойства, двигателя почва да претриса.Fiat Brava 1.4 97
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар