Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане при работа на място на автомобила

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    sev написа:
    точна обратното е :D при каране на газ, маслото може да се сменя на по-дълъг интервал/пробег
    тц-тц-тц... Щом се изказваш на противоположно мнение, колега, тогава кажи поне защо смяташ така... Аз знам, че при работа на газ, маслото много по-бързо се окислява. Също така знам, че температура при изгаряне на пропан бутан е по-голяма, което също съкращава живота на маслото...
    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
    --- в сърцето завинаги... ---
    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

    Коментар


      #17
      газта не отмива маслото от стените на цилиндритесъщо не се образуват нагари и отлагания, замърсяващи маслото
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #18
        sev написа:
        газта не отмива маслото от стените на цилиндритесъщо не се образуват нагари и отлагания, замърсяващи маслото
        ми хуу колега, да не влизаме в пререкания и да пълним темата с глупости... може да отвориш нова тема и да видиме как ще се изкаже народа по въпроса... А по темата - идеята ми беше (от опит го знам), че когато маслото си затръгва, а това става постепенно и не винаги човек се усеща, е че може проблема на автора на темата да идва от старо или некачествено масло (ако е проверил вече свещи/кабели и др....).
        Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
        --- в сърцето завинаги... ---
        Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

        Коментар


          #19
          няма проблеми :D а по темата - при мен е така и при ново и при старо вече маслои съм 99% сигурен че е от тампоните
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #20
            Колега, и на мен не ми се струваше много нормално, така че и аз като теб започнах с терзанията, смених свещите, кабелите, маслото, праснах й разни добавки, карам я само с V-Power, ходих и на диагностика и пак си е така. Човекът каза, че всичко е перфектно и двигателя работи чудесно...И така си я карам...И нямам никакви проблеми с нея
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
            Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
            Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

            Коментар


              #21
              la squadra azzurra написа:
              Колега, и на мен не ми се струваше много нормално, така че и аз като теб започнах с терзанията, смених свещите, кабелите, маслото, праснах й разни добавки, карам я само с V-Power, ходих и на диагностика и пак си е така. Човекът каза, че всичко е перфектно и двигателя работи чудесно...И така си я карам...И нямам никакви проблеми с нея
              Абе покрай форума май много взех да се вглеждам и може вече и да си втълпявам. Колата си върви чудесно и останалите дребни проблеми си ги оправих. Трябва да се кача и на друга брава да видя там как е. Вибрациите не са силни, ако пусна волана и педала на спирачката не се усеща почти нищо......
              Fiat Brava 1.4 97

              Коментар


                #22
                lunafiatik написа:
                Sandeto написа:
                Колкото по-малка е кубатурата на двигателя, толкова повече се усещат всякакви натоварвания - ел.консуматори (перки, вентилатори, фарове, чистачки, подгряване...) и мехачни (помпи за хидравлики, климатици....). Кога си сменял маслото за последен път? Ако имаш АГУ маслото се сменя някъде с 20-30% по-рано от препоръчителния период. Когато маслото загуби мажещите си свойства, двигателя почва да претриса.
                Хмм колега тъкмо бях до колата, знаеш ли че забелязах такъв момент. Когато пусна фаровете, включа отоплението на задното стъкло и огледалата и чистачките да речем, вибрациите се засилват. При изключване на консуматорите намаляват значително. Това нормално явление ли е ?
                колега омекнали са ти тампоните на мотора - нормално е за стар автомобил .чакай да почне да тресе повече смени ги и ше стане .карам нова корола и го имам същия проблем (там се сменя на 30 хил .свещи и кабели ) и е на 50 хил. в сервиза казаха че комбинацията малък мотор 1.4 и тежко купе -корола , води до по бързо износване на тампоните на мотора
                fiat coupe 1.8 16v

                Коментар


                  #23
                  Да възможно е да е от тампоните. Единственото което се чудя е, защо вибрациите се усещат най-силно по волана а не примерно по арматурното табло или скоростния лост..........
                  Fiat Brava 1.4 97

                  Коментар


                    #24
                    Колеги, за вибрации ли говорите или за притрисане на празен ход (нещо като аритмия). Питам защото мойта ги прави и двете ама си върви и харчи както трябва. Вибрациите при мен наскоро почнаха като в началото от време на време изчезваха, но сега са си постоянно.
                    FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
                    FIAT BRAVO 1.6 16V '97

                    Коментар


                      #25
                      При мен има подобни претрисания. Съпроводени са с колебания в оборотите. От 3-4 дни е така. И на безнин, и на газ.
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #26
                        това нещо до колкото те разбирам, съм го забелязал при много други коли над 100 000 км. не е от кабели или свещи и каквото и да било друго от този род, забелязъл съм го при деу анус бенз и при рено канго дизел и ауди 80 дизел и при старото ми пежо 405, това явно се получава от някакви центробежни сили от работата на двигателя, не мисля че трява да се притесняваш и се извинявам че пиша по толкова стара тема.
                        --Старата ръжда любов не хваща!--
                        156 sportwagon 1,9 jtd 115
                        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                        Коментар


                          #27
                          lunafiatik написа:
                          Sandeto написа:
                          Колкото по-малка е кубатурата на двигателя, толкова повече се усещат всякакви натоварвания - ел.консуматори (перки, вентилатори, фарове, чистачки, подгряване...) и мехачни (помпи за хидравлики, климатици....). Кога си сменял маслото за последен път? Ако имаш АГУ маслото се сменя някъде с 20-30% по-рано от препоръчителния период. Когато маслото загуби мажещите си свойства, двигателя почва да претриса.
                          Хмм колега тъкмо бях до колата, знаеш ли че забелязах такъв момент. Когато пусна фаровете, включа отоплението на задното стъкло и огледалата и чистачките да речем, вибрациите се засилват. При изключване на консуматорите намаляват значително. Това нормално явление ли е ?
                          Според мен най вероятно е от тампон на двигателя, но е хубаво да псе провери и генератора щом консуматорите карат мотора да се мъчи. При мен поблема беше подобен, но беше свързан и с трептене на светлините.
                          Brava 1.6 16V ELX

                          Коментар

                          Working...
                          X