sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане при работа на място на автомобила
Collapse
X
-
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
-
sev написа:газта не отмива маслото от стените на цилиндритесъщо не се образуват нагари и отлагания, замърсяващи маслотоAlfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Колега, и на мен не ми се струваше много нормално, така че и аз като теб започнах с терзанията, смених свещите, кабелите, маслото, праснах й разни добавки, карам я само с V-Power, ходих и на диагностика и пак си е така. Човекът каза, че всичко е перфектно и двигателя работи чудесно...И така си я карам...И нямам никакви проблеми с неяAlfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp
Коментар
-
la squadra azzurra написа:Колега, и на мен не ми се струваше много нормално, така че и аз като теб започнах с терзанията, смених свещите, кабелите, маслото, праснах й разни добавки, карам я само с V-Power, ходих и на диагностика и пак си е така. Човекът каза, че всичко е перфектно и двигателя работи чудесно...И така си я карам...И нямам никакви проблеми с неяFiat Brava 1.4 97
Коментар
-
lunafiatik написа:Sandeto написа:Колкото по-малка е кубатурата на двигателя, толкова повече се усещат всякакви натоварвания - ел.консуматори (перки, вентилатори, фарове, чистачки, подгряване...) и мехачни (помпи за хидравлики, климатици....). Кога си сменял маслото за последен път? Ако имаш АГУ маслото се сменя някъде с 20-30% по-рано от препоръчителния период. Когато маслото загуби мажещите си свойства, двигателя почва да претриса.fiat coupe 1.8 16v
Коментар
-
Колеги, за вибрации ли говорите или за притрисане на празен ход (нещо като аритмия). Питам защото мойта ги прави и двете ама си върви и харчи както трябва. Вибрациите при мен наскоро почнаха като в началото от време на време изчезваха, но сега са си постоянно.FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
FIAT BRAVO 1.6 16V '97
Коментар
-
това нещо до колкото те разбирам, съм го забелязал при много други коли над 100 000 км. не е от кабели или свещи и каквото и да било друго от този род, забелязъл съм го при деу анус бенз и при рено канго дизел и ауди 80 дизел и при старото ми пежо 405, това явно се получава от някакви центробежни сили от работата на двигателя, не мисля че трява да се притесняваш и се извинявам че пиша по толкова стара тема.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
lunafiatik написа:Sandeto написа:Колкото по-малка е кубатурата на двигателя, толкова повече се усещат всякакви натоварвания - ел.консуматори (перки, вентилатори, фарове, чистачки, подгряване...) и мехачни (помпи за хидравлики, климатици....). Кога си сменял маслото за последен път? Ако имаш АГУ маслото се сменя някъде с 20-30% по-рано от препоръчителния период. Когато маслото загуби мажещите си свойства, двигателя почва да претриса.Brava 1.6 16V ELX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар