Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Потенциометър за положението на педала за газ - РЕШЕНИЕ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Потенциометър за положението на педала за газ - РЕШЕНИЕ

    Колата е Мареа 2.4 JTD. Вече няколко пъти се случва по време на движение да изгуби мощност изведнъж и да светне "дюзата" и на следващата дупка през която мина всичко да се оправи. Всъщност пак си върви по същия начин, но с много повече натискане на педала. Естествено заподозрян е потенциометъра на педала, привода до него и клемите му. Въпросът ми е къде да търся въпросния потенциометър - в купето около педала или в моторния отсек? На снимката е N 4.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
    Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
    Ex: Marea 2.4 JTD 2000
    Ex: Brava 1.6 1997
    Ex: Puntо 1.1 1994

    #2
    Ейй, колега, ама и ти си един. Сам си си дал схемата на потенциометъра, като и сам питаш къде се намира. Не виждаш ли, че е закачен на педала на газта, в горната му част? За този проблем не проверявай самия потенциометър, а провери жака му.Хубаво е и да се погледне на диагностика.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Потенциометъра го намерих - под волана е и всичко му изглежда наред - лостовата система е като нова, кабела е наред, но не намерих букса там. Малко информация другия край на кабела къде отива?
      Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
      Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
      Ex: Marea 2.4 JTD 2000
      Ex: Brava 1.6 1997
      Ex: Puntо 1.1 1994

      Коментар


        #4
        venioid написа:
        Потенциометъра го намерих - под волана е и всичко му изглежда наред - лостовата система е като нова, кабела е наред, но не намерих букса там. Малко информация другия край на кабела къде отива?
        Проследи го де.Ама хайде, щом си видял потенциометъра, значи си се постарал.Другия край отива точно до компютъра, който се намира в краката на пасажера ти.Там като поразглобиш малко кори, това, онова, ще видиш и буксата на потенциометъра.Откачи я притегни малко пластините и ако е от това ще се радваш на решен проблем.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Проблема е решен - точно от буксата беше. Под жабката букси много, и поради липса на осветление, помощник и нормална температура я намерих с късмет - харесах си една, изключих я и останах без педал за газта. Пръснах я С WD40 и засега е ОК, утре на светло ще я стягам. Благодаря на BO за помощта.
          Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
          Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
          Ex: Marea 2.4 JTD 2000
          Ex: Brava 1.6 1997
          Ex: Puntо 1.1 1994

          Коментар


            #6
            venioid написа:
            Проблема е решен - точно от буксата беше. Под жабката букси много, и поради липса на осветление, помощник и нормална температура я намерих с късмет - харесах си една, изключих я и останах без педал за газта. Пръснах я С WD40 и засега е ОК, утре на светло ще я стягам. Благодаря на BO за помощта.
            Благодаря.Все пак се постара да направиш нещото, не само да питаш без да действаш, за това ти помогнах , не само да си щракаме по клавиатурата, защото няма какво да правим.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              И при мен се появи нещо подобно. При друсане (примерно при движение на паваж) от няколко дена колата губи мощност в движение.Педалът ми е натиснат до някакво състояние но оборотите падат. Правих си експеримент в този момент да натисна съединителя и те се задържат около 1000 - 1200.Понякога това прекъсване е кратковременно и се усеща като придръпване но понякога така си остава дълго време стига да не мърдам педала за газта. В момента в който го размърдам всичко се оправя. Не светва индикация за грешка на таблото.Сега ще огледам и аз конектора но ми се струва че проблема по скоро е в потенциометъра.

              Коментар


                #8
                да имате предвид че пръскането с вд е временно, до месец пак няма контакт там
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар

                Working...
                X