Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На колко време доливате вода в охладителната система

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    pakumba написа:
    а за затоплянето на колектора не съм съгласен, по-скоро е за охлаждане особенно при газта се усеща може да има самовъзпламеняване от високата темп. също не съм убеден в думите си де
    А аз съм твърдо убеден в това което съм писал, колата ти е правена за бензин а не за газ и тези неща се пресмятат на тази база, ако ти се рови в литературата има какво да се прочете по въпроса и за най-популярната кола у нас - Жигулата има книги в които го пише.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #32
      колега, под радиторчето на парното има една пластмаса, с такъв профил, че да пази ако се разкапе по някаква причина да не текне в краката на пасажера, а да го изведе назад-т.е. на тази пласмаса най-ниската й точка е там, където тръбите минават през преградата между купето и мотора. оттам вече ако има теч той се излива на мокета и понеже най-ниската точка се пада в краката ти, и то точно пред седалката там се и събира течността. това, че са тиу потни стъклата е признак на влага в купето-оставящ я вече топла от парното и той се изпарява известно време после се охлажда и кондензира по стъклата. цената на радиаторчето е около 50 до 70 лв, не се сваля цялото табло, не знам каква е цената на труд по сервизи, аз моето сам го правих, но е шибано много. а за другия теч си огледай колата като е гореща зяпай откъде пуска, така не знам как да ти кажем.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #33
        Re: ПОМОЩ!!!

        koleff написа:
        ........Приятели, помагайте и по моя въпрос, дали става дума за радиатор или нещо друго....това което искам да допълня, е че сутрин има локва около лявата гума и много малко вътре в купето....трудно за определяне...но все пак дайте някакви насоки!Благодаря ви
        Е как да ти кажеме къде ти е теча?! Много интересни хора има значи?! Ами отвори си двигателя, заври се при педалите с едно фенерче, отгърни стелката, отвий някоя пластмаса... поразгледай. Щом има локва, значи теча може да се локализира лесно. Ако те мързи - тичай в сервиза. Иначе принципно подкрепям колегата pakumba по-горе... отвори си капака на двигателя и загледай маркучите които влизат към купето. Възможно е теча да е в двигателя и да се стича по маркучите към купето. Ако имаш сложена газова, обикновенно майсторите връзват изпарителя паралелно на парното и срязват тези маркучи за да сложат тройници. На мен ми бяха сложили някакви пластмасови тройници, които след около година се счупиха и си ги смених с метални.
        Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
        --- в сърцето завинаги... ---
        Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

        Коментар


          #34
          Rokambol написа:
          .........Това, за което питаш, виждаш ли го на снимките?
          Няма как да го видя... тази част на двигателя на снимките ти просто липсва. Говоря за горната част, с дупките към изходящия колектор и гарнитурата м/у този колектор и двигателя. И се пада от задната страна на двигателя, от към купето.
          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
          --- в сърцето завинаги... ---
          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

          Коментар


            #35
            Наистина се затопля или охлажда ВХОДЯЩИЯТ колектор - този през, който постъпва сместа в двигателя, а не този през който излизат изгорелите газове. Това го има при колите с карбуратор - на Самарата например е така, за Бравата не знам, може и там защото е моноинжекцион 1.4, с други думи усъвършенстван карбуратор за мен.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар

            Working...
            X