Знам ли на 1-2 месеца гледам, няма и 500 мл. най-много и това лятото беше.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На колко време доливате вода в охладителната система
Collapse
X
-
От години чета форума... Много теми се изписаха за загуба на антифриз... и всички свеждаха нещата до следните няколко възможности, подредени по степен на сериозност:1) Лоша връзка в някой от гумените маркучи по охладителната система.2) Кранче за спиране на охл.течност към парното или пробка за обезвъздушаване.3) Спукан радиатор на двигателя (слагам го на 3-то място, защото май е по-добре от колкото т.4, че там е голямо разглабяне, пък цената май не се различава особено).4) Спукан радиатор на парното.5) Водна помпа.6) Издухана гарнитура на двигателя.Но! Искам да се допитам до хората, които са разглабяли двигател за следния вариант: при изходящия колектор за изгорелите газове има ли една гарнитура, която ако не се лъжа трябва да има някаква връзка с охладителната система в двигателя (или поне на Типо)? Просто така се случи, че веднъж видях полу-разглобен двигател и там ми се стори, че е направен канал (магистрала) за водата(антифриза), който обикаля точно около дупките за изгорелите газове към изходящия колектор и фактически тези водни магистрали се изолират от гарнитура притисната с изходящия колектор към двигателя.И така... ако съм прав... има голяма вероятност тази гарнитура да се сдухва, но понеже изгорелите газове там са с доста по-ниско налягане спрямо гарнитура на двигателя, не се получава ефекта на мехурчетата в разширителния съд.... и така налице имаме загуба на охл.течност, но няма мехурчета и масло в антифриза, а въпреки това буха пара през ауспуха зимно време... Ами сега?!Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
pakumba написа:колега, няма такова нещо. поне при 1,6 едновалка. там няма никакви водни магистрали. да не би да не съм разбрал аз, но ги сменях тези гарнитури и не видях никъде водна маг-лаAlfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
аз само 1.6 съм разглобявал, там също са отзад колекторите, но за да се свалят изходящите трябва да се махнат входящите, а те са с охлаждане. затва се излива малко антифриз. иначе дупките са си за монтажните болтове според мен. а и няма смисъл реално да има охлаждане на изходящите колектори, никакъв смиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:.... а и няма смисъл реално да има охлаждане на изходящите колектори, никакъв смиAlfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
pakumba написа:аз само 1.6 съм разглобявал, там също са отзад колекторите, но за да се свалят изходящите трябва да се махнат входящите, а те са с охлаждане. затва се излива малко антифриз. иначе дупките са си за монтажните болтове според мен. а и няма смисъл реално да има охлаждане на изходящите колектори, никакъв смиFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Sandeto написа:pakumba написа:.... а и няма смисъл реално да има охлаждане на изходящите колектори, никакъв смиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Marea Bipower написа:Аз доливам на седмица по литър ;( и не мога да разбера от къде е само ме излъгаха за нов радиатор"Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
-
ПОМОЩ!!!
Колеги, помагайте...смених антифриза и ден след това се появи проблема - теч в купето под педалите (стелката), прозорците ми са потни сутрин (или вечер като си търгвам от работа). Изчетох доста по темата и май намирисва на радиаторче на парното...някой може ли дами каже колко пари струва нов радиатор на парното и евентуално колко еработата по него. Наистина ли тре ада се сваля цялото табло заради едно радиатор4е.Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph
Коментар
-
Sandeto написа:...Но! Искам да се допитам до хората, които са разглабяли двигател за следния вариант: при изходящия колектор за изгорелите газове има ли една гарнитура, която ако не се лъжа трябва да има някаква връзка с охладителната система в двигателя (или поне на Типо)? Просто така се случи, че веднъж видях полу-разглобен двигател и там ми се стори, че е направен канал (магистрала) за водата(антифриза), който обикаля точно около дупките за изгорелите газове към изходящия колектор и фактически тези водни магистрали се изолират от гарнитура притисната с изходящия колектор към двигателя.И така... ако съм прав... има голяма вероятност тази гарнитура да се сдухва, но понеже изгорелите газове там са с доста по-ниско налягане спрямо гарнитура на двигателя, не се получава ефекта на мехурчетата в разширителния съд.... и така налице имаме загуба на охл.течност, но няма мехурчета и масло в антифриза, а въпреки това буха пара през ауспуха зимно време... Ами сега?!
Коментар
-
Re: ПОМОЩ!!!
koleff написа:Колеги, помагайте...смених антифриза и ден след това се появи проблема - теч в купето под педалите (стелката), прозорците ми са потни сутрин (или вечер като си търгвам от работа). Изчетох доста по темата и май намирисва на радиаторче на парното...някой може ли дами каже колко пари струва нов радиатор на парното и евентуално колко еработата по него. Наистина ли тре ада се сваля цялото табло заради едно радиатор4е.Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар