Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна масло, но без филтъра.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна масло, но без филтъра.

    Здравейте днес си смених маслото на Пунтото.Обаче възникна непредвиден проблем.Оказа се че тия кретени от T&N Car са ми продали някакъв маслен филтър който се оказа че е с по малък диаметър, и неможе да се монтира, въпреки че на продавача му споменах че изглежда по малък но ме увери че това бил точно този за моя двигател.Та днес установих че не става чак като източих маслото и нямаше как да си купя друг филтър понеже бях на 100 км от София.Стария филтър го изплакнах с бензин и после с малко от новото масло и го монтирах отново него, с новото масло.Спроред вас дали ще е лошо за двигателя че не смених флтъра, и след колко километра да го сменя отново. около 5000 км предполагам че ще може да карам така?И още нещо ме притеснява- старото масло беше съвсем черно ( бензинов двигател) и в съда в който го източих остана черна утайка. Май е било смяняно преди доста повече от 10 000 км. Дали има някакви вредни последици от това? (послената лепенка от смяна на маслото е от 2005 та и е от преди 27 000 км).И да ви се похваля - смених си гарнитурата на капака без да слагам силикони минал съм 150 км и няма и капка масло.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Re: Смяна масло но без филтъра

    infineon написа:
    Здравейте днес си смених маслото на Пунтото.Обаче възникна непредвиден проблем.Оказа се че тия кретени от T&N Car са ми продали някакъв маслен филтър който се оказа че е с по малък диаметър, и неможе да се монтира, въпреки че на продавача му споменах че изглежда по малък но ме увери че това бил точно този за моя двигател.Та днес установих че не става чак като източих маслото и нямаше как да си купя друг филтър понеже бях на 100 км от София.Стария филтър го изплакнах с бензин и после с малко от новото масло и го монтирах отново него, с новото масло.Спроред вас дали ще е лошо за двигателя че не смених флтъра, и след колко километра да го сменя отново. около 5000 км предполагам че ще може да карам така?И още нещо ме притеснява- старото масло беше съвсем черно ( бензинов двигател) и в съда в който го източих остана черна утайка. Май е било смяняно преди доста повече от 10 000 км. Дали има някакви вредни последици от това? (послената лепенка от смяна на маслото е от 2005 та и е от преди 27 000 км).И да ви се похваля - смених си гарнитурата на капака без да слагам силикони минал съм 150 км и няма и капка масло.
    Много неприятна ситуация...Аз бих сменил филтъра при първа възможност.Източваш маслото и го наливаш отново след това.Естествено че е лошо да караш със стария филтър, още повече при вида на старото масло както го описа.За вредните последици можеш само да гадаеш и най-добрия вариант е никога да не разбереш колко са големи.Не си слагай толкова на сърце неща които не можеш да промениш - ако всичко е наред - карай и не го мисли.
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      Re: Смяна масло но без филтъра

      infineon написа:
      ...И още нещо ме притеснява- старото масло беше съвсем черно ( бензинов двигател) и в съда в който го източих остана черна утайка. Май е било смяняно преди доста повече от 10 000 км. Дали има някакви вредни последици от това? (послената лепенка от смяна на маслото е от 2005 та и е от преди 27 000 км)...
      За съжаление предишният собственик не се е отнасял грижливо с колата си. Каквото това... Теб обаче не те съветвам да му подражаваш.Филтъра можеш да смениш и по-късно. Имам предвид през следващите дни. Няма нужда да източваш маслото. След демонтажа на стария ще капнат няколко капки, но това не е болка за умиране. Можеш да върнеш в двигателя онези около 200мл. от стария филтър след смяната.
      Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

      Коментар


        #4
        Аз бих сменил отново маслото след 1000-1500 километра.Ако бях на твое място сега филтър няма да сменям а след посочения пробег хвърлям маслото и филтъра.Един вид ще го използвам за промивка на немърливостта на предишния собственик.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Аз бих сменил отново маслото след 1000-1500 километра.Ако бях на твое място сега филтър няма да сменям а след посочения пробег хвърлям маслото и филтъра.Един вид ще го използвам за промивка на немърливостта на предишния собственик.
          Май ще послушам твоя съвет, понеже и да го сменям само филтъра новото масло вече е разнесло мръсотията.И още един въпрос - казаха ми че било много вредно за двигателя дето съм плакнал филтъра с бензини и че бензина щял да го запуши - вярно ли е това???
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Няма голям ефект от това което си направил.Моя съвет е покарай както писах по горе 1500 км и си смени маслото с филтъра както подобава.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар

            Working...
            X