Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с клапата за парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с клапата за парното

    Колеги, лятото сменях вътрешното радиаторче на парното защото яко вкарваше антифриз в купето. Сега не ми тече антифриз, но адски ми се потят стъклата. Смених поленовия филтър пак не помага. Единственото което остана е клапата на парното - преди работеше, но ми се струва че майсторите са ми е**** майката на клапата като са сменяли радиатора. Моята е от тея дето само се натиска копче, не е с плъзгач. По принцип съм виждал на по нови коли как като се натисне копчето за вътрешния въздух и самия звук се променя. При мене натискането на това копче не прави вече абсолютно нищо - пробвахме даже с цигара пред филтъра и не става - явно че клапата са я оставили затворена и сега нямам и контрол над това.Въпросите ми са следните - къде точно се намира тази клапа и как мога поне да я оставя отворена и как се оправя това - някакъв кабел ли са разкачили или какво точно е.Благодаря предварително - извинявам се ако има подобна тема просто нямам време да ровя из форума.

    #2
    Клапата ще я видиш точно под филтъра на климатика (поленовия ф-р), който пък се намира пред предното стъкло, като застанеш пред колата в ляво. Там има един пластмасов капак който се сваля и вътре е всичко. Като натичнеш бутона за затваряне/отваряне на клапата чуваш ли някакъв звук? Има вероятност да са ти разкачили буксата на самата клапа, щом казваш че преди си е работила.
    Bravo HGT 2001

    Коментар


      #3
      Там е работата - вече не се чува нищо. Преди имаше разлика сега абсолютно никаква. Къде е тази букса въпросната - лесно ли се намира ?

      Коментар


        #4
        AvataR написа:
        Там е работата - вече не се чува нищо. Преди имаше разлика сега абсолютно никаква. Къде е тази букса въпросната - лесно ли се намира ?
        Трябва да свалиш джабката, сваля се лесно и ако са ти я извадили ще я видиш.
        Bravo HGT 2001

        Коментар


          #5
          Така сега проблема се оказа доста по сложен. Намерих въпросния кабел и го включих, но индикацията започна да свети постоянно все едно се върти само вътрешния въздух и наистина колкото и да го натискам не иска да отвори клапата стои си така. Моля ако някой е имал същия проблем да каже как мога да го оправя. Нова клапа с моторче ли да търся ? Някой има ли схема как се откача през жабката защото ми се струва че и оттам мога да го сваля ? Моля помогнете - не си е работа в тая влага да не може да ти влезне чист въздух в купето.

          Коментар


            #6
            Виж тук - дано ти помогне!
            BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
            Среден разход на газ

            Коментар


              #7
              колко пари струва това радиаторче
              Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

              Коментар


                #8
                6ma7ka7a написа:
                колко пари струва това радиаторче
                Виж тук!
                BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                Среден разход на газ

                Коментар


                  #9
                  както бях написал в първия пост по темата радиаторчето е вече сменяно, не е оттам проблема. Проблемът е при клапата или по точно моторчето което се предолага че я отваря или затваря при натискане на бутона. Тази клапа при мен стои затворена и затворена и затова ми се потят стъклата в момента. Главно в момента ме интересува до колко е лесна смяната/или демонтирането на въпросното моторче и евентуално колко струва. Не ми се иска да решавам проблема с просто застопоряване на клапата в отворено състояние по българския начин.

                  Коментар


                    #10
                    Изваждането на моторчето доколкото знам е доста трудно и се сваля таблото, а колко струва нямам представа. Има доста теми по въпроса, но малко хора са сваляли моторчето.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      Е тука попрочети малко, още от първият пост и тогава пак помисли за моторчето на клапата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=197193#197193
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        може ли да ми дадете линкове за подобни теми защото аз не можах да намеря.няма ли поне един човек който да е пробвал да го свали и да даде малко насоки Благодаря за отговорите все пак

                        Коментар


                          #13
                          Нали ти дадох насока, за да го свалиш трябва цялото табло долу. Не мисля че си струва това ще оправиш а от свалянето на таблото куп неща ще се прецакат. Другия вариант е да го свалиш като го счупиш (ушичките дет го държат) но пък после не можеш да го монтираш, дори да му са здрави ушите. Дори да сложиш чисто ново то ще се счупи още на първото натискане на копчето, защото за да се счупи това проблема е от управлението на моторчето което трябва да го спре когато то се натовари при затворена или отворена клапа, но нещо някъде не е изчислено и се прецаква на 98% от фиат и ланча. почти няма кола с работещо такова. Е на чети чудна тема с снимки даже http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_3315_0.html
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #14
                            мерси за инфото - разубедих се вече - оставям я отворена някак си и това е

                            Коментар


                              #15
                              AvataR написа:
                              мерси за инфото - разубедих се вече - оставям я отворена някак си и това е
                              Нямам за цел да те разубедя, просто се опитвам да ти спестя много нерви за нещо не толкова важно в една кола
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар

                              Working...
                              X