Колеги, лятото сменях вътрешното радиаторче на парното защото яко вкарваше антифриз в купето. Сега не ми тече антифриз, но адски ми се потят стъклата. Смених поленовия филтър пак не помага. Единственото което остана е клапата на парното - преди работеше, но ми се струва че майсторите са ми е**** майката на клапата като са сменяли радиатора. Моята е от тея дето само се натиска копче, не е с плъзгач. По принцип съм виждал на по нови коли как като се натисне копчето за вътрешния въздух и самия звук се променя. При мене натискането на това копче не прави вече абсолютно нищо - пробвахме даже с цигара пред филтъра и не става - явно че клапата са я оставили затворена и сега нямам и контрол над това.Въпросите ми са следните - къде точно се намира тази клапа и как мога поне да я оставя отворена и как се оправя това - някакъв кабел ли са разкачили или какво точно е.Благодаря предварително - извинявам се ако има подобна тема просто нямам време да ровя из форума.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с клапата за парното
Collapse
X
-
Клапата ще я видиш точно под филтъра на климатика (поленовия ф-р), който пък се намира пред предното стъкло, като застанеш пред колата в ляво. Там има един пластмасов капак който се сваля и вътре е всичко. Като натичнеш бутона за затваряне/отваряне на клапата чуваш ли някакъв звук? Има вероятност да са ти разкачили буксата на самата клапа, щом казваш че преди си е работила.Bravo HGT 2001
-
Така сега проблема се оказа доста по сложен. Намерих въпросния кабел и го включих, но индикацията започна да свети постоянно все едно се върти само вътрешния въздух и наистина колкото и да го натискам не иска да отвори клапата стои си така. Моля ако някой е имал същия проблем да каже как мога да го оправя. Нова клапа с моторче ли да търся ? Някой има ли схема как се откача през жабката защото ми се струва че и оттам мога да го сваля ? Моля помогнете - не си е работа в тая влага да не може да ти влезне чист въздух в купето.
Коментар
-
както бях написал в първия пост по темата радиаторчето е вече сменяно, не е оттам проблема. Проблемът е при клапата или по точно моторчето което се предолага че я отваря или затваря при натискане на бутона. Тази клапа при мен стои затворена и затворена и затова ми се потят стъклата в момента. Главно в момента ме интересува до колко е лесна смяната/или демонтирането на въпросното моторче и евентуално колко струва. Не ми се иска да решавам проблема с просто застопоряване на клапата в отворено състояние по българския начин.
Коментар
-
Е тука попрочети малко, още от първият пост и тогава пак помисли за моторчето на клапата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=197193#197193Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Нали ти дадох насока, за да го свалиш трябва цялото табло долу. Не мисля че си струва това ще оправиш а от свалянето на таблото куп неща ще се прецакат. Другия вариант е да го свалиш като го счупиш (ушичките дет го държат) но пък после не можеш да го монтираш, дори да му са здрави ушите. Дори да сложиш чисто ново то ще се счупи още на първото натискане на копчето, защото за да се счупи това проблема е от управлението на моторчето което трябва да го спре когато то се натовари при затворена или отворена клапа, но нещо някъде не е изчислено и се прецаква на 98% от фиат и ланча. почти няма кола с работещо такова. Е на чети чудна тема с снимки даже http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_3315_0.htmlПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
AvataR написа:мерси за инфото - разубедих се вече - оставям я отворена някак си и това еПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар