Здравейте колеги. Както всички преди зимата и аз реших да сменя антифриза.Прилежно прочетох писаното във форума ни по въпроса,но попаднах на следния парадокс. На моята кола има двигател 1.6, а радиатор от 1.4...Първо ми бяха казали,че трябва да откача долния маркуч на радиатора, да източа, каквото изтече и след като го закача, да налея антифриз и вода. Направих го и след като запалих , се оказва, че колата много бързо загрява.Горния маркуч е топъл, а долния не. Отляво, горе на радиатора имампробка, но на маркучите от и към термостата няма никакви, винтчета, пробки и тн.Термостата е малко вероятно да е издухал, поне е на 4-5 месеца, а и работеше до последно.Като се вземе впредвид,че и парното не духа топло, мисля,че има въздух пред термостата и той не може да отвори. Кажете своето мнение, и дайте идея как да се оправям,че с тая кола нещо почна само назад да ми върви 

п.п перката на охлаждането не включва..дори,когато дам на късо датчика върху радиатора. Открих един висящ кабел с оребрена изолация, който идва отляво, под акумулатора и завършва с букса в син цвят. Така и неможах да видя откъде се е откачил..Ще съм много благодарен за помощ, защото почти нямам свободно време и съм се наканил, да оправя нещата утре.



Коментар