не не може да се ремонтира. в смисъл самото пищовче : не се ремонтира щото е капсуловано и аз не можах да го разлепя без да го счупя. Иначе помпата е същата катоhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...%EE%EC%EF%E0А за изкарването на самата помпа, прочети предишния ми пост :D и успехп.п.когато дадеш на контакт помпата заработва само за секунда, две, това е нормално и е признак че помпата работи. Ако откачиш маркучите и и подадеш директно 12-13 волта директно от акумулатора ще помпа без прекъсване, ма трябва да си приготвиш някаква съдинка в която да ти изпомпва бензина, иначе ще стане мазало, да не говорим че е и взривоопасно. Но щом ти заработва за малко и спира това е признак че помпата е здрава, друг е въпроса какъв е дебита и, но е здрава, ако не завърта изобщо то това значи че е изгоряла, или блокиралап.п.п.айде че си е актуално, да не търсиш из другата тема :Кръстосана справка:BOSCH: 0580 453 509,0580 453 514,0580 453 502Тип потопяема помпа - qb01701. Приложения: Citroen berlingo; peugeot 406, partner ranch; renault espace; rover 200, 400; fiat elba, fiorino, palio, premio, tempra, tipo, uno; ford escort, royale; renault; vw gol, logus, pampa, santana.2. Код за справка: delphi bcd 00023 / 24; marwal erj 197 / 240d / 246d; fiat 50004900, 46443197, 50005549, 50013355, 46443556, 5008952, 50005550; ford 547. 919. 051. AC, 325. 919. 051. 18, 547. 919. 051. J / ad, 325. 919. 051. 6 / 17; renault; vw.и още малко инфо:Features:1) Налягане на спиране: 2 - 3 bar2) широко отворен теч: 120L/h3) волт: 12V4) налягане: 0.76 bar5) взаимозаменяемост: Opel 815012 / 90297154, Bosch 05804535096) Приложения:Renault espace;Rover 200, 400Ford escort, royale;Opel AstraF 1991-1998 / AstraG 1998 / CorsaA 1990-1993 / CorsaB 1993-1998 / KadettE 1987-1991 / VectraA 1988-1995 / VectraB 1995 / ASCONA,FIAT : BRAVA(182), FIORINO BOX, MAREA(185), MAREA, PANDA, PANDA Box, REGATA, RITMO I, RITMO II, TEMPRA, UNO, TIPO(160); fiat elba, palio, premioChevy 1.4L, 1.6L 1997-2001 /LANCIA Dedra, Lancia Y10 1987-1995CITROEN: AX(ZA-_), BX(XB-_), BX ESTATE, C15(VD-_),XM ESTATE; Citroen berlingoVAUXHALPEUGEOT:205 I, 202 II, 309 I, 309 II; peugeot 406, partner ranch
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на бензинова помпа - проблем
Collapse
X
-
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
Преди месец се наложи да сменям помпата на Типото на сина-доста елементарна работа.Първо с помощта на твърдо дървено трупче и чук след внимателно почукване по перата на гайката я разхлабих и развих.Разкачих захранването на помпата и нивомера.Дебелия маркуч се вади лесно за разлика от тънките-какво направих.С пистолет за горещ въздух/предполагам,че може да стане и със сешуар/внимателно затоплих двата шлауха докато омекнат,след което с помощта на отвертка съвсем лесно ги извадих.След подмяната на помпата по обратния ред всичко се сглобява.Двата PVC шлауха ги срязах докъдето започва уширението от щуцерите и ги монтирах към корпуса посредством 6-7 см.гумени маркучета стегнати здраво със скоби към шлаухите и щуцерите.Цялата операция отне около половин час.PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!
Коментар
-
Здравейте колеги.Моля за извинение че ползвам поста на колегата , а не пускам нова тема-няма смисъл.Отскоро имам Brava 1.4 и още не сме се опознали.Днес ми направи следния номер-заредих бензин/имам и газова уредба/ и опитах да запаля,но отказа.Прехвърлих на газ и запали веднага.После в движение опитах да превключа от газ на бензин,но колата отказваше да върви на бензин.И ТАКА СЕГА СЪМ САМО НА ГАЗ- на бензин неще да пали .Според вас на какъв майстор първо да ида-на ел. или газаджия?Относно жужене на помпата-и преди като вървеше на бензин не съм чул такова и сега също.
Коментар
-
пробвай да разкачиш акумулатора, ако пак не запали много е голяма вероятноста да се сменя помпа колега. Провери също и бушоните, при двигателя са близо до чистачките, под една пласмаса с 2 болта. Там има 2 релета и 2 бушона провери и двете, освен това можеш да им смениш местата и да пръснеш с контактен спрей.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Бушоните са здрави, а за релетата май ще ходя при техник-не ги чувам тия техники.Лошото е че снощи ми светна лампичката на таблото на инжекцията.Изглежда положението се влошава.Колкото до откачването на акумулатора-правя го често,но няма полза.А като съм почнал да се оплаквам да ви споделя ,че и лампичката на еър бека свети постоянно от един месец.Иначе колата е на 100 000 км - 99г, и е в отлично състояние и не ми се продава.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар