Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на бензинова помпа - проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на бензинова помпа - проблем

    как да сменя бензинова помпа за брава 1.6Неподходящо заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Moга да кажа само едно : Сам забрави...Сервиз ...

    Коментар


      #3
      Re: проблем

      deniz855 написа:
      как да сменя бензинова помпа за брава 1.6
      Да те успокоя малко - не е чак толкова сложно, само дето има една голяма гайка за развиване / има писано доста по темата / и внимателно изваждане на двата щуцера!Това са по-важните моменти, за което се иска повече внимание!

      Коментар


        #4
        Sparco_Racing написа:
        Moга да кажа само едно : Сам забрави...Сервиз ...
        Защо ?!? В сервиза петима ли я сменят ?
        My car is the best :P
        Fiat Tempra SW 1.9 TD

        http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

        Коментар


          #5
          колега процедурата наистина е супер лесна, ако се разровиш из форума ще намериш подходящата тема в която има пълни инструкции + снимков материал. п.п.ако намеря темата ще сложа линк. :Dhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16783&postdays=0&postorder=asc&hig hlight=%E1%E5%ED%E7%E8%ED%EE%E2%E0+%EF%EE%EC%EF%E0 &start=0разбира се в нашия форум постоянно има проблеми и снимките ги няма, ма ще се ориентираш по писаното
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #6
            Не е много трудно ето моята тема.Все пак аз съм с Комби версията на Мареа дано да има нещо общо с теб.Ако имаш някакви въпроси ще отговарям с удоволствие.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10661
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              И аз има проблем с помпата на мойта кола. НЕ пали не бензин. Гори ми бушона който е за помпата - намира се при двигателя над колекторите. Има бензин в колата. Свалих маркуча за бензин който влиза в тва дето е под капака на въздушния филтър - там където е инжектора. Ми няма и грам бензин. Дали може да е изгоряла помпата?
              Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
              Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
              Совалката средно на LPG
              Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

              Коментар


                #8
                Помпата се пробва дали въобще е изгоряла- като са свали буксата и се подаде + и - на крачетата( внимава се да не се разменят- минуса е черното кабелче) и ако зажужи- значи не е изгоряла, друг е въпроса дали дава дебит, но ако при въртене на стартер помпата не жужи- значи проблема е токовото захранване и се тръгва напред във веригата- авариен ключ( под седалката), бушонче, реле.
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  Смяната на помпата не е толкова сложно колкото изглежда на пръв поглед, може и сам да се справиш колега но внимаваи както казаха вече някой колеги с щуцерите!Fiat 127,възможно е да е заминала! Най- лесно ще разбереш като се заслушаш при подаване на контак дали се чува нещо като клокочене(тоест признак на живот в резервоара)!
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #10
                    Ново питане

                    И аз да питам, да не пускам нова тема, защото става въпрос за същото.Вчера ми изгоря помпата. Така мисля, защото не ще да запали, карах известно време без бензин в резервоара моя грешка,не се чува шума от припалването на помпата. Пали си на газ и то супер. Трудно ли се сменя това чудо?Щуцера после може ли да му сложа обикновена скоба, щото сега е с една дето не е за многократно разглобяване...ПП Сега видях че имало бушон. Утре ще погледна
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      За да изгаря бушона не е задължително да е изгоряла помпата, а по-скоро някоя намотка на двигателя и да е пробила... GTipo: Колега, за да ти е ОК бензиновата помпа винаги карай поне с 10литра гориво в резервоара - то я охлажда и смазва. Другия кофти проблем ако нямаш бензин е, че в един момент резервоара ти се задръства с боклук "като по чудо"...
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        jenshen73 написа:
                        За да изгаря бушона не е задължително да е изгоряла помпата, а по-скоро някоя намотка на двигателя и да е пробила... GTipo: Колега, за да ти е ОК бензиновата помпа винаги карай поне с 10литра гориво в резервоара - то я охлажда и смазва. Другия кофти проблем ако нямаш бензин е, че в един момент резервоара ти се задръства с боклук "като по чудо"...
                        Идиотско от моя страна, но докато пътувах наскоро ми свърши газта, и ис продължих на бензин, налях газ, и забравих да превключа...по едно време ми свърши и бензина и тогава се сетих. Къснооо!
                        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Да.Оставането без бензин в резервоара е пагубно за потопяемата бензинова помпа.Изпитах го на собствения си гръб,но смяната и не е чек толкова голяма философия.Най-трудно от цялата процедура е отвиването на капака на резервоара.

                          Коментар


                            #14
                            jenshen73 написа:
                            За да изгаря бушона не е задължително да е изгоряла помпата, а по-скоро някоя намотка на двигателя и да е пробила...
                            можеш ли да се доуточниш и какво всъщност имаш предвид....на кой двигател да е пробила намотка? Предполагам си наясно че помпата е капсулована. п.п.имах на Темпрата нова помпа, и понякога така се получаваше, че някак си компютъра не подава ток към помпата, някаква грешка се натрупва.О и още нещо, ако ви изгаря бушона не си правете много експерименти, щото нали се сещате какво ще стане ако го шунтирате и някак си искрата прескочи вътре във резервоара щото след капачката има 2 кабела които са в резервоара от капачката до самата помпа и ако там стане нещо непредвидено си се получава БУМ. Помпата не се сваля толкова трудно, че да поемате рискове с колицата. Големия зор е докато се развие онази загубена голяма пластмасова гайка, после е лесно. А и още един съвет: преди да изкарате помпата трябва да изкарате нивомера....става лесно с едни клещи - цялата сонда се завърта и излиза нагоре. Само да предупредя не се хваща куплунга с клещите, ами ги ползвате като ключ....айде малко си размърдайте мозъка като стигнете до там и ще разберете
                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                            ИТАЛФЕСТ 2007

                            Коментар


                              #15
                              Сега успях да стигна до капака за горивната помпа, с махане на бутилката, понеже пречи. Даже изрязах мокета за да може да се стига до капака.Идиотите СОФИЯ ГАЗ КОМЕРС ми прекарали през капака тръбичките за газовата. От една страна добре, по-малко метални дупки. От друга страна...достигането до това място, за да се извади помпата е почти не възможно, а самата помпа не знам как ще я извадя.Даже като са махали капака единия болт липсва...единия от болтовете пък завили накриво, прецакана резба... Както и да е, към помпата си вървят цели 14 волта. На контакт за секунди тръгва и толкова. Тоест,, ако помпата беше здрава, щеше да си бачка.Може ли да снимате ключа за изваждане на помпата? Има ли някакъв шанс човек да си я ремонтира?
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X