Колеги нямам представа та затова питам. В момента съм с лети джанти и ще слагам железни (обикновенни ), ще стане ли с едни и същи болтове или има разлика.може да е тъп въпрос но едно време на жигулата знам че бяха различни болтовете
Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Е как са по -дълги като съм пукал гума.Резервната гума(Желязна джанта) как мислиш че съм я сложил? С болтовете от алуминиевата джанта и станаха без проблем.За коли които излизат от завода с алуминиеви джанти ФИАТ да не дава случайно други болтове за резервната гума
Ами аз вече я направих тази процедура по сменянето от алуминиеви на железни джанти и мога да кажа, че болтовете от алуминиевите не станаха, бяха по-дълги и опираха доста особено отзад. Наложи се да купувам по-къси...
ейййй...послушах ви и какво.дадох си парите на вятъра и освен това не свърших никаква работа.всички се пишете на разбирачи. Нека ви кажа: 1. болтовете от летите джанти са по дълги и не стават. (резервната гума става защото е пригодена за тях)2.болтовете от Лада НЕ СТАВАТ за Браво.резбата е различна.
Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
ейййй...послушах ви и какво.дадох си парите на вятъра и освен това не свърших никаква работа.всички се пишете на разбирачи. Нека ви кажа: 1. болтовете от летите джанти са по дълги и не стават. (резервната гума става защото е пригодена за тях)2.болтовете от Лада НЕ СТАВАТ за Браво.резбата е различна.
Не ти ли споменах нещо подобно няколко поста нагоре?
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар