Здравейте на всички. Вчера след като съм карала 50 км. при поредното палене на колата ми( Фиат Пунто 1,7 ТД, 96 г.) лампата на акумулатора не загасна както обикновенно. Свети , но не равномерно(ту по слабо ту по силно). Проверих да не е паднал ремъка на алтернатора, но той си беше на място, а днес след като запали без проблеми и карах около 20 км., чистачкитеми едвам мърдаха и стрелката на оборотоме не се вдигаше на повече от 500 оборота и само потрепваше. Помогнете ако се сещате от какво може да бъде!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с акумулатора
Collapse
X
-
за мен динамото не зарежда... или не прави добра маса някъде... майстор му трябва, ако питаш мен...п.п. единственото което можеш да провериш е да отвиеш капачките на акумулатора и да погледнеш дали има достатъчно електролит. ако няма - да доееш....Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
-
Мдам... много вероятно е да е намаляло количеството електролит в акумулатора, както е казал колегата по-горе. Долива се дестилирана вода (ако е обслужваем акумулатора).Ако не е това - с мултицет се проверява напрежението на заряд в/у клемите на акумулатора и ако е под 14V се търси проблем в алтернатора - четки или диодна плочка... но за това по-добре да си я закараш колата на майстор.И още нещо - не отлагай, защото както си написла че това-онова вече не му достига ток рискуваш всеки момент да останеш на пътя и с бутане нещата няма да се оправят, вервай ми!Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
И аз имах такъв проблем и се оказа генератора, единия пръстен беше износен около 1.5 мм и то неравномерно и четките бяха заминали след ремонта всичко е ок.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Спукан корпус на алтернатора.Лошо.Предния алтернатор който ремонтирвах беше със заваряван корпус.Явно материала от който се правят не понася термичните удари да ежедневната употреба и се цепят след време.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар