Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с акумулатора

    Здравейте на всички. Вчера след като съм карала 50 км. при поредното палене на колата ми( Фиат Пунто 1,7 ТД, 96 г.) лампата на акумулатора не загасна както обикновенно. Свети , но не равномерно(ту по слабо ту по силно). Проверих да не е паднал ремъка на алтернатора, но той си беше на място, а днес след като запали без проблеми и карах около 20 км., чистачкитеми едвам мърдаха и стрелката на оборотоме не се вдигаше на повече от 500 оборота и само потрепваше. Помогнете ако се сещате от какво може да бъде!
    Това което не ни убива ни прави по-силни.

    #2
    за мен динамото не зарежда... или не прави добра маса някъде... майстор му трябва, ако питаш мен...п.п. единственото което можеш да провериш е да отвиеш капачките на акумулатора и да погледнеш дали има достатъчно електролит. ако няма - да доееш....
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #3
      Благодаря, ще проверя! Дано не е нещо сериозно
      Това което не ни убива ни прави по-силни.

      Коментар


        #4
        Четки на алтернатор :D
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Мдам... много вероятно е да е намаляло количеството електролит в акумулатора, както е казал колегата по-горе. Долива се дестилирана вода (ако е обслужваем акумулатора).Ако не е това - с мултицет се проверява напрежението на заряд в/у клемите на акумулатора и ако е под 14V се търси проблем в алтернатора - четки или диодна плочка... но за това по-добре да си я закараш колата на майстор.И още нещо - не отлагай, защото както си написла че това-онова вече не му достига ток рискуваш всеки момент да останеш на пътя и с бутане нещата няма да се оправят, вервай ми!
          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
          --- в сърцето завинаги... ---
          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

          Коментар


            #6
            :D Вервам ти!
            Това което не ни убива ни прави по-силни.

            Коментар


              #7
              Ще ви оведомя след като си я взема от майстора.
              Това което не ни убива ни прави по-силни.

              Коментар


                #8
                И аз имах такъв проблем и се оказа генератора, единия пръстен беше износен около 1.5 мм и то неравномерно и четките бяха заминали след ремонта всичко е ок.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Майстира каза, че е счупена кутията на алтернатора. Незнам дали скъпо струва ремонт като този?
                  Това което не ни убива ни прави по-силни.

                  Коментар


                    #10
                    Спукан корпус на алтернатора.Лошо.Предния алтернатор който ремонтирвах беше със заваряван корпус.Явно материала от който се правят не понася термичните удари да ежедневната употреба и се цепят след време.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар

                    Working...
                    X