Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Могат ли тези ожулвания да се оправят без бояджия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Могат ли тези ожулвания да се оправят без бояджия

    Здравейте колеги. Днес някакъв идиот ми е ожулил колата и то от двете страни. Не знам как го е направил олигофрена, пък може и от различни коли да е. Значи ожулванията не са кой знае какво, но при положение, че преди 6 месеца си купих количката лъщяща ме е яд. Основно е ожулена бронята и леко левия калник. Според вас заслужава ли си да се пребоядисва бронята или може да се мине по безболезнено (финансово) тъй като този месец много разходи ми се насабраха зимни гуми разни дреболии и т.н.ПП. Нямам каско
    Прикачени файлове
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    #2
    Пробвай с паста за драскотини и филер, има доста изписано по форума. Така като гледам драскотините не са чак до боята, има шанс.Това че нямаш каско не е добре...ама хич, по-евтино ще ти излизни да си имаш.
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Колега включвам се и аз към темата намирам колата си редовно жулната и то не силно одрана до "кокъл" а само лака драснат. Аз да попитам ако цапна тук там по калниците с лак за нокти ще предпазва ли от ръждичка? Колкото да е защитено мястото.
      Fiat punto 1,1
      Fiat bravo 1,6 16v
      Fiat bravo 2,0 20v
      Honda civic 1,5
      BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

      Коментар


        #4
        KrAs написа:
        Колега включвам се и аз към темата намирам колата си редовно жулната и то не силно одрана до "кокъл" а само лака драснат. Аз да попитам ако цапна тук там по калниците с лак за нокти ще предпазва ли от ръждичка? Колкото да е защитено мястото.
        Нищо и няма на драснатото , няма да ръждяса никога, освен ако не е до метал, но дори тогава и да хване малко ръжда пак нищо му няма, нито може да изгние нито нищо, така че ако ти се занимава цапаи с лак но все си е тая
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Без боя няма да стане колега...С паста няма да излезне...

          Коментар


            #6
            Добре а горе долу какви пари ще ми излезне да се оправят тези драскотини, ако ида при бояджия. Айде бронята е поожулена може да се пребоядиса, но калника за това леко охлузване..........
            Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

            Коментар


              #7
              Sparco_Racing написа:
              Без боя няма да стане колега...С паста няма да излезне...
              Определено!
              Bravo 1.6 16v

              Коментар


                #8
                noriaga написа:
                Добре а горе долу какви пари ще ми излезне да се оправят тези драскотини, ако ида при бояджия. Айде бронята е поожулена може да се пребоядиса, но калника за това леко охлузване..........
                Ми зависи къде отидеш и каква е боята (метелик или не )

                Коментар


                  #9
                  Металик е и на повечето места е 100лв на детайл.Сам можеш да се справиш, само се маха лака и се пръска...ако си сръчен.Препоръчвам ти бояджия обаче.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Сам недей опитвай ако никога не си се занимавал с автобояджийство гарантирам ти че ще я посереш и ще ти легне двоино, за 80-100 ще ти я оправят цялата и ще стане кат нова.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Аз имах глупоста с една песъчлива дръжка за стъкла да мина предния капак и се наложи да оправяям следи по лаковото му покритие и за него и първата паста която пробвах ми свърши работа - има я в метро 5,15 лв или в кауфланд 5,05 лв ... в туба като паста за зъби ... обаче иска много полиране - поне няколко часа (като сички пасти без машина) ... и се казва: Scratch Away (на MOTiP) ... в черна туба 100 мл. с цветовете на дъгата - шарена щото ставала за сички цветове - ама се внимава да не се стегне до основния цвят под лака над боята и се нанасят малки количества - аз се учих сам с експериментиране на бронята ... че е по-сваляем детайл ... и се действа преди да се е втвърдила от въздуха докато все още не са се изпарили разтварящите съставки ... и после слагаш оже и пак и пак докато земе да пуска само фин прах от абразивните и попърващи частици които се сливат с лака и заглаждат следата ... но пише на нея, че за драскотини дълбоко до грунда не става ... Иначе ако сте по постеливи и нама много за лъскане май за цяла лека кола може да ви стигне разфасовката - както е по-малка. - поне ако съдя на мен колко много ми остана след като сичко вече блестеше. Да допълня - правете кръгови движения - като на машините с въртяши полер преставки и се преместваите постепенно настрани - за да се прелива равномерно гладкоста на повърхноста. Прадимства на по-големите кутии са например, че си имат мека гъба като на вакса за обувки а това сам си го мазах с памучен парцал (идеално чист на мита кола разбира се).
                      И понеже цитирам себе си, да добавя, че след това купих от автобояджийски магазин за 5 лв наливна паста с по-абразивно действие и повече песъчливи частици в нея и резултата вече ми хареса след второто пастиране. Вижте снимките в тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=11384
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар


                        #12
                        Ето един много просто и ефикасен метод, който ще ви покаже дали дадена деруга може да се махне с паста. Много е просто "плюмчите" си пръста и минавате върху деругата. Ако се скрива то тогава ще се махне с паста. Писал съм го и в други теми полезен и много бърз начин е. Незабравяйте, че колкото повече минавате с абразивна паста толкова по-зле става за боята - след време точно където сте минали с тази паста особено ако е било с машина там боята ще се матира и ще си промени цвета. Това важи особено много за ЧЕРВЕНИТЕ коли. И аз си мислих, че пастата само помага, но се убедих какво става като прекалиш
                        Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                        Коментар

                        Working...
                        X