Здравейте колеги. Днес някакъв идиот ми е ожулил колата и то от двете страни. Не знам как го е направил олигофрена, пък може и от различни коли да е. Значи ожулванията не са кой знае какво, но при положение, че преди 6 месеца си купих количката лъщяща ме е яд. Основно е ожулена бронята и леко левия калник. Според вас заслужава ли си да се пребоядисва бронята или може да се мине по безболезнено (финансово) тъй като този месец много разходи ми се насабраха зимни гуми разни дреболии и т.н.ПП. Нямам каско
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Могат ли тези ожулвания да се оправят без бояджия
Collapse
X
-
Колега включвам се и аз към темата намирам колата си редовно жулната и то не силно одрана до "кокъл" а само лака драснат. Аз да попитам ако цапна тук там по калниците с лак за нокти ще предпазва ли от ръждичка? Колкото да е защитено мястото.Fiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
-
KrAs написа:Колега включвам се и аз към темата намирам колата си редовно жулната и то не силно одрана до "кокъл" а само лака драснат. Аз да попитам ако цапна тук там по калниците с лак за нокти ще предпазва ли от ръждичка? Колкото да е защитено мястото.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Сам недей опитвай ако никога не си се занимавал с автобояджийство гарантирам ти че ще я посереш и ще ти легне двоино, за 80-100 ще ти я оправят цялата и ще стане кат нова.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Аз имах глупоста с една песъчлива дръжка за стъкла да мина предния капак и се наложи да оправяям следи по лаковото му покритие и за него и първата паста която пробвах ми свърши работа - има я в метро 5,15 лв или в кауфланд 5,05 лв ... в туба като паста за зъби ... обаче иска много полиране - поне няколко часа (като сички пасти без машина) ... и се казва: Scratch Away (на MOTiP) ... в черна туба 100 мл. с цветовете на дъгата - шарена щото ставала за сички цветове - ама се внимава да не се стегне до основния цвят под лака над боята и се нанасят малки количества - аз се учих сам с експериментиране на бронята ... че е по-сваляем детайл ... и се действа преди да се е втвърдила от въздуха докато все още не са се изпарили разтварящите съставки ... и после слагаш оже и пак и пак докато земе да пуска само фин прах от абразивните и попърващи частици които се сливат с лака и заглаждат следата ... но пише на нея, че за драскотини дълбоко до грунда не става ... Иначе ако сте по постеливи и нама много за лъскане май за цяла лека кола може да ви стигне разфасовката - както е по-малка. - поне ако съдя на мен колко много ми остана след като сичко вече блестеше. Да допълня - правете кръгови движения - като на машините с въртяши полер преставки и се преместваите постепенно настрани - за да се прелива равномерно гладкоста на повърхноста. Прадимства на по-големите кутии са например, че си имат мека гъба като на вакса за обувки а това сам си го мазах с памучен парцал (идеално чист на мита кола разбира се).
Коментар
-
Ето един много просто и ефикасен метод, който ще ви покаже дали дадена деруга може да се махне с паста. Много е просто "плюмчите" си пръста и минавате върху деругата. Ако се скрива то тогава ще се махне с паста. Писал съм го и в други теми полезен и много бърз начин е. Незабравяйте, че колкото повече минавате с абразивна паста толкова по-зле става за боята - след време точно където сте минали с тази паста особено ако е било с машина там боята ще се матира и ще си промени цвета. Това важи особено много за ЧЕРВЕНИТЕ коли. И аз си мислих, че пастата само помага, но се убедих какво става като прекалишFiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар