Здравейте колеги,Обръщам се към Вас за съвет. Имам проблем с динамото на моята Темпра 1.4 i.e. с двигател 160А1 (51 квт.). Уж всичко му работи, но дори и при форсиран двигател не дава повече от 13,2 волта ток и сега през зимата направо ми яде акумулатора. Носих го на трима различни ел. техници и все не намираха повреда. Посъветваха ме да го сменя. За ново няма финансов ресурс, а имам човек в Англия, който често посещава "боклуците" (както той ги нарича). Проблемът обаче е, че там Темпри вече няма, а и Типо-тата по моргите са на изчезване. ТАКА ЧЕ: - Може ли някой да ми каже заменимо ли е моето динамо с някое от тези на по-новите модели на ФИАТ - Брава, Браво, Мареа, Пунто, които се намират по тяхните морги? - Ако е заменимо от кой модел? Съзнавам вероятността, че може да не работи, но това ще се реши като ми пратят 2-3 бройки, че която тръгне.Благодаря Ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Динамо за Темпра!
Collapse
X
-
първо подмени диодния блок, тогава търси да сменяш. а като го свалиш, виж най-напред да не е изгоряла и някоя намотка (просто ги измери една по една с някой мултицет), преди да сменяш блока. реално на динамото няма какво друго да му се повреди - изгоряла намотка или диоден блок (при твоят проблем), или изтрити графитени четки. То всъщност там друго няма (и лагери, ама те вече се чуват като се скапят)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
-
Synthy написа:първо подмени диодния блок, тогава търси да сменяш. а като го свалиш, виж най-напред да не е изгоряла и някоя намотка (просто ги измери една по една с някой мултицет), преди да сменяш блока. реално на динамото няма какво друго да му се повреди - изгоряла намотка или диоден блок (при твоят проблем), или изтрити графитени четки. То всъщност там друго няма (и лагери, ама те вече се чуват като се скапят).Не остана време за подпис ...
Коментар
-
какъв ти е модела на Генератора ? но 13,2 волта е ниско напрежение - не ти работи регулатора - той е една плочка заедно със четките и се сменя целия - струва към 20 лв. И нещо много важно!!!!!!!! - Провери си кабела за възбуждане на генератора - там трябва да отиват 12 волта и да не падат при натоварване. При пълно натоварване мисля че консумацията на тока на възбуждане е около 2 А. При мен го имаше тоя проблем и зор докато го открия. Магнети Марели дават 14,4 волта, другите мисля че бяха 13,8 волта, - Лукас и Бош и тем подобни.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Напрежение на изхода при 7000 об/мин и натоварване 5 - 50А:Всички генератори без Magnetti Marelli - 14,0 - 14,3VГенератори Magnetti Marelli - 14,3 - 14,6VСъпротивление на намотките на мотора:Bosch - 3,06 - 3,74 омаLucas - 2,80 - 3,00 омаMagnetti Marelli - 3,00 - 3,2 омаMitsubishi - 3,7 - 4,1 омаМинимална дължина на четките - 5 ммFiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар