Да попитам и аз за часовник, но на темпра: как се сверява тая джаджавка (електронен, от дясно на лампичките за датчиците, имам оборотомер, аналогово табло), и как и се сменя батерията? сега виждам че я има, но светлина там няма, а не видях като отварях таблото и никъде да се слага батерия. Има ли шанс да се оправи?
Мисля, че нямаш шанс.... Шегувам се... нямат батерии, захранва се от акумулатора на колата. Смени си крушката за подсветяване на таблото, която се пада зад часовника.
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
ми аз смених ужким всички крушки (5 са общо за подсветка), и не се оправи с нищо. ма явно не съм намерил нужната Благодаря, пак ще ровя значи
Може цокъла за крушката да не дава контакт към пистите или да имаш прекъсната писта. Опитай да размениш с някоя крушка за която си 100% , че е светила и ако пак не светне ще трябва с мултицета да се мери идват ли 12V.
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
не не, исках да кажа, че като светеха и 5-те (сега не светят, ма то друга бира), часовника пак не светеше.
А бе изфантазирай нещо... издърпай таблото без да го разкачаш от куплунзите, махни крушката, която е за подсветяване на таблото и си светни с нещо през отвора - фенерче, запалка... гледай само колата да е на контакт, че иначе нищо няма да видиш!
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Относно пръскалката за задното стъкло - моята също не работеше, но й направихме профилактика, като откачихме маркучето от казанчето отпред, откачихме го и от пръскалката отзад и предпазливо го продухахме с помпа. Говоря в множествено число, щото от другия край на системата стои помощник, който подвиква какво става и дали е тръгнал въздухът. Но внимателно с надуването, че да не спукате маркучето. Също трябва да продухаш и зачистиш самите пръскалки, които, ако не се лъжа, имат пет дупчици.
Книжката от компютъра на колегата вече я изтеглих, за което му благодаря ! Но още не ми е останало време да си я разпечатам и да попрочета тва-онова.А за часовника - най-накрая успях да разбера как се сверява и как се показва на дисплея, но има един проблем - след изключване на двигателя часовника се нулира, което може би е свързано с другия проблем с радиото, а именно това, че не може да се изключва, бутона On/Off не работи и радиото се пуска/гаси с включване/изключване на двигателя. Ще го давам на ремонт, защото си свири много добре, а на мен не ми трябва CD player - слушам си по цял ден радио. Дано го оправят, обещаха ми, че ще може да свири и при изключен двигател. Засега на първо четене обаче не успяха да го свалят. Опитите продължват (нали помните вица за забременяването ... ).
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
За колегата с цифрово табло на Темпра - много крушки има отзад работи внимателно и бъди сигурен че слагаш здрава и че има добър контакт. Часояникава се сверява от бутоните до него - горния за часа долния за минутите, но колата трябва да е на контакт. Аналоговия трябва да има едно лостче - което се натиска и се завърта - така се сверява.
Линка си е ок. Същото ръководство си изтеглил - в 4та част е за Мареа.Проблема с касетофона ти вероятно е някой кабел подаващ постоянно захранване към него и/или кондензатор който се грижи да помни станциите. Иначе и аз съм доволен от него - само радио слушам и имам изведени бутони на волана...
Коментар