Е, ти както беше в другия лагер и изведнъж - хоп, 4300. Но най-накрая и аз, от много чудене, сигурно ще прибягна до тази крайна мярка, че, както стана ясно, на лупичките добре им ходи ксенонът. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Намерих много добра цена за автомобилни лампи OSRAM
Collapse
X
-
ogi28b написа:Не знам.... всичко е много относително... напомням че все пак жичките се скъсаха защото бяха насилствено блъскани, в смисъл при вадене и поставяне 1 лампа е подложена на доста сътресения.... Може и ако не се пипат - да поживеят едно 200-300 часа.. кой знае.Все пак вътре всичко е еднакво - волфрам, халогенен газ, стъклото е съставено от 2-3 филтъра, и като цяло волфрама гори, изпарява се, изтънява..... това дали лампата е филипс, осрам, хела, ГЕ, панасоник, хитачи, адидас.... де да ззнам, както решиш! и аз така мислих, чудих се, пробвах, накрая си намерих ксенон на 4300I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Днес с шурея имахме време и измерихме напреженията. На акумулатора, при запален двигател беше 13,8 волта, а до крушката достигаше 12,7. Както колегата беше написал в темата за профилактиката, при 12,5 волта щом лампата свети с 95% от капацитета си, предполагам две десети от волта нагоре, е добре. При изгасен двигател директно от акумулатора показваше 12,65 волта. А другото интересно е, че индикаторът на акумулатора ми пък показва, че е за смяна. Явно, остава другата част от профилактиката - с измиването на стъклата на фара.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар