Здравейте!Да Ви разкажа за моята смяна на антифриз.Отдавна се канех да го сменя и отидох онзи ден в един сервиз. Източиха стария /който беше с черен цвят/ и сложихме съответно, колкото събра нов антифриз и дестилирана вода. Казаха ми че после ще трябва да долея и потеглих. Почти веднага обаче светна червена лампа на таблото и парното спря да работи. Не мислих много и обърнах към сервиза. Карал съм не повече от 3 минути, и тъкмо стигнах - колата изгасна.Викнах този дето смени антифриза и той отви един маркуч в горната част - от двигателя за парното. Яко пара изскочи. Каза че се е образувал въздушен джоб ли нещо такова. След това се оправи, но неприятна работа си е. Така че внимавайте...На мен така и не ми става ясно, тия два кръга - външен, вътрешен...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Внимавайте ако сменяте антифриз - при мен стана проблем...
Collapse
X
-
Калпав майстор. Не ти е обезвъздушил добре системата. Дано нямаш поражения, но това, че ти е угаснала колата не е никак оптимистично. Аз лично в следващите 1-2-3 седмици щях да си гледам всеки ден колата сутрин на студено като я запаля за мехурчета в разширителния съд и дали не ми се губи антифриз и ако да - "разговор с майстора".Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
няма да е зле да си направиш и промивка, щом старият "антифриз" е бил черен... и ако го направиш, този път му кажи изрично да обезвъздуши системата. за да нямаш пак неприятни изненади."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
по мое скромно мнение, това не е никаква промивка (т.е. измил ти е радиатора). Ама тук специалистите да се изкажат, аз съм обикновен юзър."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Paco-G написа:И каква аджеба е пълната процедура или има друга тема, че и аз купих антифризец и искам да го сменя
Коментар
-
има друга тема, точно за антифризите и ментаците им, пише и промивка как се прави... най-общо, наливаш с дестилирана вода цялата система, пускаш колата да поработи малко (да се развърти хубаво), източваш, и отново така, докато не спре да излиза кафяво, кално и т.н. неприятни цветове. в търсене като напишеш "антифриз" и ще излезнат много теми."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Romeokton, като вдигнеш капака на Пунтьо и застанеш отпреде му - надупи се / надвеси се над двигателя /. точно зад, него посредата на около 15-20 санта под капака на клапаните има 1 маркуч с винтче за обезвъздушаване - на 1 отверка разстояние...тва за информация - да си знаеш....Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Paco-G написа:И каква аджеба е пълната процедура или има друга тема, че и аз купих антифризец и искам да го сменя
Коментар
-
антифриз
ако е направо мръсен черен естествено че трябва да се промие може да се сложи и добавка за промивка отиваш до място с маркуч отваряш капачката и /зависи от колата и модела/ големия маркуч отдолу на радятора щото няма кранче за отваряне промиваш системата няколко пъти като слагаш пак големия маркуч колата може да се запали няколко пъти през това време да излезе и всичко от двигателя поне аз така направих после като изтече всичко може да се сложи антифриза разреден с дистилирана вода и като поработи се отвива клапанчето към парното или големия маркуч към двигатела може да се преглежда няколко пъти през 1-2 дни за нивото на Ситроена като загрее над допустимата норма няма палене докато не изтине напълно колата /колега от форума беше слагал дори нещо като лимонтозу и си отпуши радятора на парното /
Коментар
-
Re: Внимавайте ако сменяте антифриз - при мен стана проблем.
Romeokton написа:Здравейте!Да Ви разкажа за моята смяна на антифриз.Отдавна се канех да го сменя и отидох онзи ден в един сервиз. Източиха стария /който беше с черен цвят/ и сложихме съответно, колкото събра нов антифриз и дестилирана вода. Казаха ми че после ще трябва да долея и потеглих. Почти веднага обаче светна червена лампа на таблото и парното спря да работи. Не мислих много и обърнах към сервиза. Карал съм не повече от 3 минути, и тъкмо стигнах - колата изгасна.Викнах този дето смени антифриза и той отви един маркуч в горната част - от двигателя за парното. Яко пара изскочи. Каза че се е образувал въздушен джоб ли нещо такова. След това се оправи, но неприятна работа си е. Така че внимавайте...На мен така и не ми става ясно, тия два кръга - външен, вътрешен...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар