Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разход над 10/100 газ извънградско - много е

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разход над 10/100 газ извънградско - много е

    Разхода ми от известно време запона да се покачва, без да правя нещо по колата - просто карам (по околовръстното на София, северната дъга). Няма много коли, понякога има повечко натоварване, но средно трафика е константа. Но рахода ми започна да се покачва, сега е над 10/100, а миналата година по това време беше 7-8/100 (газ). Лятото на дълъг път го засекох 9-10/100, а миналото лято беше 6.5/100 Момчето, което ми прави колата, каза че някой клапан е "тръгнал", но не било фатално, в зависимост от карането можел да искара много време, така че не било препоръчително да се прави, без да се влошава положението (това беше преди почти година). Смених дистрибуторна капачка и палец (бяха доста изядени и двете). Та въпросът ми е - възможно ли е да е от този клапан повишения разход? Сменям възд. филтър на 8-9000 км (заседно с маслото сменям и възд. филтър), така че изключвам него като възможна причина. Свещите са ми на по-малко от 10 000 км (денсо, на марели), кабелите са ми на година и половина (някъде към 35 000км, марели са). изпарителя е нов, настроен е (макар че казаха че на този точно няма какво да му се настройва, само оборотите, бил някакъв много добър и хубав изпарител, изцяло електрочески и нямало много за настройка по него...). някакви идеи?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Клапанчета колега.Не можеш ли да ги регулираш?
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      не знам как Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Според мен е дошло време да си смениш мембраните на изпарителя. Със времето мембраните се втвърдяват и се качва разхода на гас те по принцип им дават някви киометри пробек но то зависи и от качеството на газта
        Bravo 1.9 TD 100 h.p.

        Коментар


          #5
          е аз написах по-горе че изпарителя е НОВ, от магазин купен (КЛАСС в Русе, ОМВЛ Регбул). Преди това разхода беше пак голям (изпарителя направо изпускаше газ, около него миришеше), но като го смених и всичко се оправи - до сега
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            и мен ме интересува това с реглажа на клапаните. Моят разход също не може да се свали само, че градско е 16 а сега удари 20така. и остана само клапаните да погледна но не знам как се регулират. то проверката е ОК сваля се капака и с луфтомера и по книжката се гледат стойностите на студен двигател. ама от там натакък съм пас
            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
            182A4.000 IAW49F
            LPG - Lovato EasyFast
            ----------------------------
            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

            Коментар


              #7
              Ewing написа:
              и мен ме интересува това с реглажа на клапаните. Моят разход също не може да се свали само, че градско е 16 а сега удари 20така. и остана само клапаните да погледна но не знам как се регулират. то проверката е ОК сваля се капака и с луфтомера и по книжката се гледат стойностите на студен двигател. ама от там натакък съм пас
              ми маха се кожуха заедно с разпр. вал, естествено се откача и ангренажа преди това и се сменят тарелките. по точно се сменят само пластините им. какво излезе като мери ти?
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                хуммм това със сигурност няма да мога сам да направя. не само поради липса на инструменти ами и на познания за опит да не говорим а някой знае ли като ценичка колко е. прегледах темата за "кои ремонт колко струва" но не намерих.п.с.извинявам се за отклонението от темата.
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #9
                  по принцип на сайта на ем комплект имаше ценоразпис едно време и искаха 20-25 лв за реглаж клапани. обаче на мен лично малко ми се виждат тези пари, може би е било като допълнителна процедура при така или иначе разглобен двигател, не знам. работата не е много, но зависи от желанието ти: сваля се капака на ангренажа, разхлабва се ролката и се сваля ангренажа, основата на капака на ангренажа също се маха и можеш да вдигнеш целия вал направо с кожуха. вече остават само тарелките. общо 8 или 10 болта бяха за да падне всичко и за капака 3-4 бе не е кой знае какво. има и една гарнитурка там може да я смениш, даже май е задължително да се смени
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    А много ли е работата по смяна на клапани? Тук едни момчета казват че е цял ден, ама мен нещо не ми се вярва... гарнитура на главата доколкото ми е известно се сменя за половин-един час. Клапаните не вярвам да е кой знае колко по-сложно, нали пак се маха главата?П.С.сам няма да мога да направя реглаж на тея клапани, по двигателя никак не ми се иска да пипам, поради липса на опит. като се скапе съвсем, тогава, че да не ме е яд ако прецакам нещо
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      Synthy написа:
                      А много ли е работата по смяна на клапани? Тук едни момчета казват че е цял ден, ама мен нещо не ми се вярва... гарнитура на главата доколкото ми е известно се сменя за половин-един час. Клапаните не вярвам да е кой знае колко по-сложно, нали пак се маха главата?П.С.сам няма да мога да направя реглаж на тея клапани, по двигателя никак не ми се иска да пипам, поради липса на опит. като се скапе съвсем, тогава, че да не ме е яд ако прецакам нещо
                      клапани се сменчт само ако са криви от удар с буталата или са прегорели. иначе се напасват само. а гарнитура на глава трудно, много трудно ще смениш за половин час зависи от колата, на темпрата свалях главата за не повече от 30 мин, но там е доста лесно. по принцип си отнема 1 ден, за да се бачка спокойно и всичко да се направи както трябва. а клапаните горе долу момчетата са прави, пак един ден спокойна работа. може вала да ти е заминал знам ли
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        еми... двигателят ми е като твоя значи каквото си написал е вярно и за мен. Проблема е, че на бензин докато не вдигне 90* тая каруца направо гасне - не просто да глъхне, ми оборотите постепенно падат и накрая гасне (това дори и на смукач, ръчен ми е). Работи доста неравномерно, като трабант (пръд пръд пръд). Загрее ли на 90* вече се оправя, ама това никак не ме устройва. На газ изобщо отказа (според мен е заминал електромагнитния винтил, ама ненам, ще я карам на газаджия да умува защо не подава газ, при положение че бутилката е пълна). Има ли вероятност от прегорял клапан да е тоя проблем с бензина?
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          Synthy написа:
                          еми... двигателят ми е като твоя значи каквото си написал е вярно и за мен. Проблема е, че на бензин докато не вдигне 90* тая каруца направо гасне - не просто да глъхне, ми оборотите постепенно падат и накрая гасне (това дори и на смукач, ръчен ми е). Работи доста неравномерно, като трабант (пръд пръд пръд). Загрее ли на 90* вече се оправя, ама това никак не ме устройва. На газ изобщо отказа (според мен е заминал електромагнитния винтил, ама ненам, ще я карам на газаджия да умува защо не подава газ, при положение че бутилката е пълна). Има ли вероятност от прегорял клапан да е тоя проблем с бензина?
                          ми може, но ще го прави и на газ и на бенз
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            е на газ не го прави, там гасне много трудно. май ще се ходи до майстор да я преслуша какво и е, и разхода да погледне защо е толкова голям. Всъщност този разход малко се пооправи, като смених дистибуторната капачка и палеца вътре (стария палец беше доста изяден, все едно е отчупен), ама пак не ми харесва.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар

                            Working...
                            X