Разхода ми от известно време запона да се покачва, без да правя нещо по колата - просто карам (по околовръстното на София, северната дъга). Няма много коли, понякога има повечко натоварване, но средно трафика е константа. Но рахода ми започна да се покачва, сега е над 10/100, а миналата година по това време беше 7-8/100 (газ). Лятото на дълъг път го засекох 9-10/100, а миналото лято беше 6.5/100 Момчето, което ми прави колата, каза че някой клапан е "тръгнал", но не било фатално, в зависимост от карането можел да искара много време, така че не било препоръчително да се прави, без да се влошава положението (това беше преди почти година). Смених дистрибуторна капачка и палец (бяха доста изядени и двете). Та въпросът ми е - възможно ли е да е от този клапан повишения разход? Сменям възд. филтър на 8-9000 км (заседно с маслото сменям и възд. филтър), така че изключвам него като възможна причина. Свещите са ми на по-малко от 10 000 км (денсо, на марели), кабелите са ми на година и половина (някъде към 35 000км, марели са). изпарителя е нов, настроен е (макар че казаха че на този точно няма какво да му се настройва, само оборотите, бил някакъв много добър и хубав изпарител, изцяло електрочески и нямало много за настройка по него...). някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разход над 10/100 газ извънградско - много е
Collapse
X
-
е аз написах по-горе че изпарителя е НОВ, от магазин купен (КЛАСС в Русе, ОМВЛ Регбул). Преди това разхода беше пак голям (изпарителя направо изпускаше газ, около него миришеше), но като го смених и всичко се оправи - до сега"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
и мен ме интересува това с реглажа на клапаните. Моят разход също не може да се свали само, че градско е 16 а сега удари 20така. и остана само клапаните да погледна но не знам как се регулират. то проверката е ОК сваля се капака и с луфтомера и по книжката се гледат стойностите на студен двигател. ама от там натакък съм пасФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:и мен ме интересува това с реглажа на клапаните. Моят разход също не може да се свали само, че градско е 16 а сега удари 20така. и остана само клапаните да погледна но не знам как се регулират. то проверката е ОК сваля се капака и с луфтомера и по книжката се гледат стойностите на студен двигател. ама от там натакък съм пасLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
хуммм това със сигурност няма да мога сам да направя. не само поради липса на инструменти ами и на познания за опит да не говорим а някой знае ли като ценичка колко е. прегледах темата за "кои ремонт колко струва" но не намерих.п.с.извинявам се за отклонението от темата.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
по принцип на сайта на ем комплект имаше ценоразпис едно време и искаха 20-25 лв за реглаж клапани. обаче на мен лично малко ми се виждат тези пари, може би е било като допълнителна процедура при така или иначе разглобен двигател, не знам. работата не е много, но зависи от желанието ти: сваля се капака на ангренажа, разхлабва се ролката и се сваля ангренажа, основата на капака на ангренажа също се маха и можеш да вдигнеш целия вал направо с кожуха. вече остават само тарелките. общо 8 или 10 болта бяха за да падне всичко и за капака 3-4 бе не е кой знае какво. има и една гарнитурка там може да я смениш, даже май е задължително да се смениLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
А много ли е работата по смяна на клапани? Тук едни момчета казват че е цял ден, ама мен нещо не ми се вярва... гарнитура на главата доколкото ми е известно се сменя за половин-един час. Клапаните не вярвам да е кой знае колко по-сложно, нали пак се маха главата?П.С.сам няма да мога да направя реглаж на тея клапани, по двигателя никак не ми се иска да пипам, поради липса на опит. като се скапе съвсем, тогава, че да не ме е яд ако прецакам нещо"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:А много ли е работата по смяна на клапани? Тук едни момчета казват че е цял ден, ама мен нещо не ми се вярва... гарнитура на главата доколкото ми е известно се сменя за половин-един час. Клапаните не вярвам да е кой знае колко по-сложно, нали пак се маха главата?П.С.сам няма да мога да направя реглаж на тея клапани, по двигателя никак не ми се иска да пипам, поради липса на опит. като се скапе съвсем, тогава, че да не ме е яд ако прецакам нещоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
еми... двигателят ми е като твоя значи каквото си написал е вярно и за мен. Проблема е, че на бензин докато не вдигне 90* тая каруца направо гасне - не просто да глъхне, ми оборотите постепенно падат и накрая гасне (това дори и на смукач, ръчен ми е). Работи доста неравномерно, като трабант (пръд пръд пръд). Загрее ли на 90* вече се оправя, ама това никак не ме устройва. На газ изобщо отказа (според мен е заминал електромагнитния винтил, ама ненам, ще я карам на газаджия да умува защо не подава газ, при положение че бутилката е пълна). Има ли вероятност от прегорял клапан да е тоя проблем с бензина?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:еми... двигателят ми е като твоя значи каквото си написал е вярно и за мен. Проблема е, че на бензин докато не вдигне 90* тая каруца направо гасне - не просто да глъхне, ми оборотите постепенно падат и накрая гасне (това дори и на смукач, ръчен ми е). Работи доста неравномерно, като трабант (пръд пръд пръд). Загрее ли на 90* вече се оправя, ама това никак не ме устройва. На газ изобщо отказа (според мен е заминал електромагнитния винтил, ама ненам, ще я карам на газаджия да умува защо не подава газ, при положение че бутилката е пълна). Има ли вероятност от прегорял клапан да е тоя проблем с бензина?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
е на газ не го прави, там гасне много трудно. май ще се ходи до майстор да я преслуша какво и е, и разхода да погледне защо е толкова голям. Всъщност този разход малко се пооправи, като смених дистибуторната капачка и палеца вътре (стария палец беше доста изяден, все едно е отчупен), ама пак не ми харесва."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар