Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква е нормалната форма на предната греда ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква е нормалната форма на предната греда ?

    знае ли някой ? Днес си уредих голямо забавление - за цял ден. Тия дни поради мое невнимание леко бутнах отзад един Мерцедес А170. Резултатът: на Мерцедесчето - леко хлътване на пластмасата на задната броня (ще се покрие от застраховката), при мен - пукнатина около 2 см на предната броня, отдясно зад табелката с номера. Освен това капакът ми се е огънал съвсем малко и леко отзява от линиите на калниците. Затова реших да видя какво е положението отдолу и да наместя, ако може, капака.Като започнах към три следобяд, свърших към десет вечерта. Свалих бронята, подкалниците, фаровете, онази планка, която свързва двата калника и на която е закрепена табелката с VIN номера(да я нарека "горна греда"). Наложи се да сваля и предните гуми, за да сваля бронята. Сигурно има прост и лесен начин, но аз не го знаех. И какво открих : гредата, която свързва роговете, беше хлътнала навътре, и заедно с нея планките, на които се крепи "горната греда", иначе никакви поражения по редиатори и т.н. Тук ме обзеха съмнения и подозрения. Първо намерих едни изводи - кабели с букси, които сякаш са правени за халогени - точно там отиват, Да, но аз нямам халогени - няма отвори на бронята. Второ, още като купих колата, ми направи впечатление, че извивката на калника не пасва с бронята - тя идваше около един сантиметър по-назад, по към колелото и се образуваше ръбче, така беше и от двете страни. Трето, фаровете стояха някак хлътнали и малко неестествено - отстрани към калника не следваха много точно извивката на калника, образуваше се просвет между тях и него. След демонтажа, като гледах предната греда, ми се стори, че е претърпяла удар в една точка, точно в средата и П-образният профил се се изкривил и разкрачил(отворът на П-то гледа напред). Да, но при мен ударът беше първо лек, а второ беше "плоско в плоско", а не в една точка. С една дума, усъмних се , че колата е удряна преди и е поправена, колкото да се продаде. Задавам си следните въпроси : не е ли формата на предната герда по принцип малко като кобилица, с леко вдадена навътре средна част? Ако съдя по формата на стиропорите, на които се опира пластмасовата броня -да, но това е само мое мнение. Има ли разлика между броните на Браво/Брава/Марея, пък макар и някй и друг сатниметър ? На всички Мареи ли ги има тези допълнителни кабелчета, които са като за фаровете за мъгла ? Съжалявам , че нямам цифров фотоапарат, щеше да стане репортаж за чудо и приказ! Мерси предварително за отговорите !
    Тойота Приус

    #2
    Хм, знаем ли те с каква кола си, а ако си с Мареа - точно какава Моята Мареа е Weekend HLX и има халогени. Но мисля има и разновидности без хало-та. А бронята - дори и да не е удряна е нормално малко да халтае според мен - все пак човек "подпира" това онова по паркингите, а да не споменавам, че по вънка паркингите са си и по-големи от нашите, а и трафика е по-сериозен...
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      Много лесно можеш да установиш дали автомобила е имал халогенни фарове - вътре, в купето, под радиото са копчетата за предните (най в ляво), до тях за задните, празно капаче, следва този за нагревателя и последен е за външната температура. Ако колата е била с халогени и по някаква причина са махнати, едва ли ще демонтират и копчето. Дори и това да е направено, тази конзолка лесно се вади, вътре трябва да си стои клемата за включване.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        Благодаря, няма бутон за халогени, иначе модификацията е ELX.
        Тойота Приус

        Коментар

        Working...
        X