Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не мога да запаля Темпра.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не мога да запаля Темпра.

    ми не ще да ми запали колата. Днес трябваше да пътувам към Пловдив. Всичко готово, перфектно от всякъде, а тя- не ще да запали. Въртях, въртях, накрая падна акумулатора. Сега е включен да се зарежда. Според вас след като се зареди дали ще мога да запаля. Колата вчера я оставих на метан. Днес нито на метан, нито на бензин иска да пали. Не знам какво стана момчета. Кажете- ще пътувам ли днес или да забравя просто?!?Корекция на заглавието.Темата може да се премести в консултации.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Един за всички, всички за мен

    #2
    Ми ако искаш да ти се зареди както трябва акумулатора - няма да пътуваш днес, трябват му поне 10-12 часа.Съмнявам се обаче че проблема ти е бил само акумулатора, както казваш си го съборила от въртене на стартера.Ако ти е спешно пътуването - потърси друга кола, но имай предвид, че магистрала Тракия е задръстена от закъсали коли.Най-добре с влака.Най-добре някой колега от София да ти я види на място колата. Сигурна ли си че има метан (респ.бензин)?

    Коментар


      #3
      Ти си момиче с късмет.... ...добре че акумулатора ти е сдал багажа, защото уверявам те, ако беше запалила и тръгнала, сега щеше да псуваш като македонски тираджия и да проклинаш не съдбата, ами...времето. Магистралата за Пловдив е затворена в двете посоки заради поднесени ТИР-ове, не само с македонска регистрация, за това по добре си включи акумулатора да дръпне до утре и си ...Успех...

      Коментар


        #4
        Ако автомобил не може да запали от 2-3 пъти за по-малко от 10 секунди през които стартерът се върти, значи има проблем, който в най-лошия момент може да се прояви с пълна сила. Това се знае от време оно.... офф: онзи ден един се опитваше да запали 1 бмв, за около 3 минути опита общо 4 пъти, като не е спирал да върти поне по 30 секунди. Горкият му акумулатор....

        Коментар


          #5
          то заеби акумулатора, ами старетера се загрява та не се пипа, той не е предвиден да върти по 1 минута. как да е, жалко, че махнаха техническата грамотност при вземането на книжка. за какъв чеп като не ти запали колата от 2-3 пъти въртиш до скапване на акумулатора? добре е малко да усещаш нещата, ако не припали поне и не даде никакви признаци на палене по-добре не пипай повече. стига с критиката- ако си я оставила на метан и си дала контакт и си обърнала на бензин, то е смесила двете горива и реално няма как да запалиш веднага, можеше например да натиснеш газта докрай и да завъртиш за 3-4 секунди. на следващото въртене без да пипаш газта трябва да запали, ако проблема е бил смесване на горивата де. вече защо не пали колата не мога да ти кажа, ти не си дала инфо по въпроса.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            хора, акумулаторът се зареди, там еидн батко го сложи и колата запали. Ама добре, че не тръгнах, защото и аз чух за лошата пътна обстановка по тракия. Не ми се мисли в понеделник как ще пътувам към Свищов. Там пътя е... мамата си трака. Някой днес да е пътувал натам?
            Един за всички, всички за мен

            Коментар

            Working...
            X