Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на съединител на 2.4 JTD - цени?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на съединител на 2.4 JTD - цени?

    Реших да сменям съединител. Знае ли някой каква цена за труд да приготвя и задължително ли се сменя маховика при тази операция? Съединителя ще е Valeo, и цената му е ясна, но смяната леко ме притеснява. Приемам препоръки за сервизи и майстори.
    Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
    Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
    Ex: Marea 2.4 JTD 2000
    Ex: Brava 1.6 1997
    Ex: Puntо 1.1 1994

    #2
    http://www.axm-auto.com/Виж и тук са съединител. В сервизи и магазини гледа ли?За труда най-малко 100лв.В Плевен мога да ти препоръчам майстор но като гледам от къде си май трябва да кажат колегите от София.

    Коментар


      #3
      lubobg написа:
      http://www.axm-auto.com/Виж и тук са съединител. В сервизи и магазини гледа ли?За труда най-малко 100лв.В Плевен мога да ти препоръчам майстор но като гледам от къде си май трябва да кажат колегите от София.
      според нен минимум 200лв. за смяна, а за маховика не е задължително но е препоръчително като се свали скоростната кутия се мери аксиална хлабина която трябва да бъде мах. 1.5мм.
      FIAT Marea 1.9TD/100

      Коментар


        #4
        Съединителя вече го имам, но чух страскащи цифри за смяната - сваляне на двигател, 3 дни труд...Толкова ли е сложна смяната?
        Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
        Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
        Ex: Marea 2.4 JTD 2000
        Ex: Brava 1.6 1997
        Ex: Puntо 1.1 1994

        Коментар


          #5
          ами нормално за нашите нормални галфонови майстори ....отиваш при тях с пари, ама тях понеже ги мързи да гледат, щото то това не е работа за 20 мин., като смяна на спирачки, и измислят какви ли не глупости. Очаквай някой да ти обясни скоро че операцията се прави през ауспуха, и цената отива към 500 лв за труд
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #6
            Беги от тоя сервиз, ама да ти изпушат гумите чак. За реглаж на задния мост не ти ли споменаха?

            Коментар


              #7
              Аз сервиза дори не знам кой е, ама накарах едно приятелче, който продава авто части да разпита и такива приказки му казали на него.Та затова и пиша тука - не вярвам да е толкова трудно, нищо че мотора е по-голям от коша .Сменял съм на Пунто - 100 лв, ама тая Марея май верно много трудна за обслужване.
              Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
              Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
              Ex: Marea 2.4 JTD 2000
              Ex: Brava 1.6 1997
              Ex: Puntо 1.1 1994

              Коментар


                #8
                То по-евтино ще ти излезе да дойдеш до Троян да ти го сменят тук - 70лв. Има един сервиз в койт момчето много си разбира от работата. Тук почти всички таксита са Фиат Брава/Мареа и за него няма тайни . На моето браво каза че ако го оставя сутринта в 8 си го взимам в 12 часа готово.
                Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                Коментар


                  #9
                  nanio написа:
                  То по-евтино ще ти излезе да дойдеш до Троян да ти го сменят тук - 70лв. Има един сервиз в койт момчето много си разбира от работата. Тук почти всички таксита са Фиат Брава/Мареа и за него няма тайни . На моето браво каза че ако го оставя сутринта в 8 си го взимам в 12 часа готово.
                  май не првиш разлика между 1.9и 2.4
                  FIAT Marea 1.9TD/100

                  Коментар


                    #10
                    zombaiko написа:
                    nanio написа:
                    То по-евтино ще ти излезе да дойдеш до Троян да ти го сменят тук - 70лв. Има един сервиз в койт момчето много си разбира от работата. Тук почти всички таксита са Фиат Брава/Мареа и за него няма тайни . На моето браво каза че ако го оставя сутринта в 8 си го взимам в 12 часа готово.
                    май не првиш разлика между 1.9и 2.4
                    Да работата наистина си е по-трудоемка, поради малкото пространство, но тия 3 дни дето са ти ги казали са доста пресилени. Ако няма други проблеми за деня би трябвало да е готова. Моята стоя 2 дни, но просто защото съединителя закъсня. А за работа ми взеха 90 лв. и пак поради тази причина, че колата се застоя повечко. Но около 100 лв. за смяна е нормално.
                    Bravo HGT 2001

                    Коментар


                      #11
                      КОЛЕГА може ли да ми кажеш колко ти струва съединиетля
                      Fiat Punto 2 1.9 Jtd HLX 2001 год. (inlove)
                      Vw Golf III Cabrio 1.9 TDI 1996 год.

                      http://www.snimka.bg/album.php?album_id=146239

                      Коментар


                        #12
                        Тея 3 дена са нормални щото явно никои си няма на впредстава за какво става на въпрос! Не е толкова лесна смяната като на 1,9 ЖТД примерно. При 2,4 демфер съединител маховик дет се вика са заедно и не е мноо лесно да разкачиш кутията и да смъкнеш диска само!а за какви пари взе съединителя колега?

                        Коментар


                          #13
                          v_a_c_h_o_o написа:
                          zombaiko написа:
                          nanio написа:
                          То по-евтино ще ти излезе да дойдеш до Троян да ти го сменят тук - 70лв. Има един сервиз в койт момчето много си разбира от работата. Тук почти всички таксита са Фиат Брава/Мареа и за него няма тайни . На моето браво каза че ако го оставя сутринта в 8 си го взимам в 12 часа готово.
                          май не првиш разлика между 1.9и 2.4
                          Да работата наистина си е по-трудоемка, поради малкото пространство, но тия 3 дни дето са ти ги казали са доста пресилени. Ако няма други проблеми за деня би трябвало да е готова. Моята стоя 2 дни, но просто защото съединителя закъсня. А за работа ми взеха 90 лв. и пак поради тази причина, че колата се застоя повечко. Но около 100 лв. за смяна е нормално.
                          до колкото виждам караш брава 2.0 времето за смяна на съединителв по книга е 4.8ч. за мареа 2.4 времето пак по книга е 7.6ч.
                          FIAT Marea 1.9TD/100

                          Коментар


                            #14
                            Вече съм решил смяната да се прави при hit-ko в Ямбол. Явно малко хора познават този мотор и не мога да рискувам да я поверя на някой, който за пръв път вижда такава кола. Благодаря за мненията. Цената на съединителя може да се види в сайта на hit-ko.
                            Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                            Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                            Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                            Ex: Brava 1.6 1997
                            Ex: Puntо 1.1 1994

                            Коментар


                              #15
                              venioid написа:
                              Вече съм решил смяната да се прави при hit-ko в Ямбол. Явно малко хора познават този мотор и не мога да рискувам да я поверя на някой, който за пръв път вижда такава кола. Благодаря за мненията. Цената на съединителя може да се види в сайта на hit-ko.
                              Никого не искам да обиждам,обаче тука мнениеята само на колегата "idm" са горе-долу вярни.Колега имаш ли си на идея че цената на съединителя ти ,който е комплект феродов диск с маховик и аксиален лагер(аксиалния лагер е заедно с маховика и притискателя са едно цяло!!!) е четирицифрена и първата цифра не е единица?Едни мои клиенти едва намериха втора употреба за 1000лв.Така че ти си прави изводите колко е евтин и на колко км ти е колата,защото точно този тип съединители издържа много повече от стандартните.
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар

                              Working...
                              X