Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се разбира доколко да се натяга ремък на алтернатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се разбира доколко да се натяга ремък на алтернатор?

    Днес ми просвири ремъка на алтернатора. Ще опитам да го натегна. Как се разбира доколко да се натегне? Колата е Пунто 1.1/94 г.
    Пунто 1.1 1994 г.

    #2
    Re: Как се разбира доколко да се натяга ремък на алтернатор?

    mmony написа:
    Днес ми просвири ремъка на алтернатора. Ще опитам да го натегна. Как се разбира доколко да се натегне? Колата е Пунто 1.1/94 г.
    Няма точна рецепта, понеже зависи и от разстоянието между колелата, но не трябва да се натяга прекомерно - при натиск с палец трябва да поддава с леко изразена дъга!

    Коментар


      #3
      Re: Как се разбира доколко да се натяга ремък на алтернатор?

      mmony написа:
      Как се разбира доколко да се натегне? Колата е Пунто 1.1/94 г.
      Ами то това си е майсторски чалъм И аз даже няма да ти го кажа.
      My car is the best :P
      Fiat Tempra SW 1.9 TD

      http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

      Коментар


        #4
        :D Благодаря за насоката. Ще се опитам да усетя майсторския чалъм.
        Пунто 1.1 1994 г.

        Коментар


          #5
          аз го правq така. като го натегна да има 1-1.5 см хлабина като го натисна с палеца.виж в какво састоqние ако е протаркан го смени цената е около 12лв1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата."Модераторски екип на fiat-bg.org"
          ex. punto elx 1.2i
          Lancia Libra 1.6

          Коментар


            #6
            now

            купи си нов и като го натснеш с пръсчето в наи дългата част трябва да е към 1 см оббщо в двете посокина стария пистите са му се износили и моя така си посвири 2 зими
            karam fiat 1992 tempra karburator
            0889340995

            Коментар


              #7
              М/у другото използвам случая да споделя нещо - като ви го сменят (или сами си го смените) пистовия ремък, не бързайте да хвърляте стария. Сложето го някъде под задната седалка или някъде си го запазете в колата. Понякога се случва на път човек да скъса генераторния ремък и в този случай е добре да има човек "нещо", макар и старо под ръка за да може да продължи, че инак без генератор става, ама лошото е че и водната помпа спира... а виж без нея за никъде. Дори да не си носите набор от инструменти в колата, все някой може да спре да помогне и той да има необходимите инструменти. п.п.Е да, принципно някой може да каже защо да не си нося резервен НОВ такъв? Ами да, чудесно... може и нов, но в случая може и стария.
              Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
              --- в сърцето завинаги... ---
              Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

              Коментар


                #8
                Пистов ремък задължителни се натяга в сервиз с уред, отчитащ силата на натягане- за всеки модел има в аутодатата необходимите параметри. Сами може и да уцелим натяга, но обикновено не го уцелваме и следва:1. Пренатегнат- разбива за 2-3 хил км. лагерчетата в динамото, ролката и т.н2. Не донатегнат- като тръгнеш и кучетата от квартала се изправят на нокти. :DПП. ако просвирва леко- може да се донатегне малко, като с пръст се усеща разликата в натиска за провисване- лееко донатягаш и затягаш болтовете, ако чат- пат пак просвири- пак лееко донатягаш и така докато спре, но все пак трябва да сме сигурни, че имаме качествен марков ремък, а не някой менте- ластик. :D
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар

                Working...
                X