Значи предстои ми днес смяна на въпросния пистов ремък и ме интересува дали има някакви скрити изненади и като цяло как трябва да стане и за какво да внимавам...значи въпросния пистов ремък върти водната помпа и алтернатора, а сигурно и още нещо което не съм забелязъл...предполагам се разхлабва алтернатора и то служи за обтегач...или е от някоя ролка??....колата е крома 2.0 турбо 8 клапана...мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на пистов ремък на двигател 2.0 турбо..как става?
Collapse
X
-
Re: смяна на пистов ремък на двигател 2.0 турбо..как става?
borchev написа:Значи предстои ми днес смяна на въпросния пистов ремък и ме интересува дали има някакви скрити изненади и като цяло как трябва да стане и за какво да внимавам...значи въпросния пистов ремък върти водната помпа и алтернатора, а сигурно и още нещо което не съм забелязъл...предполагам се разхлабва алтернатора и то служи за обтегач...или е от някоя ролка??....колата е крома 2.0 турбо 8 клапана...мерси предварителноPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
мерси колега...но късно вече е готов....само от алтернатора е ....разхлабва се отдолу развива се отгоре,сваля се държача отгоре навиваш пълен десен , нанизваш ремъка ио по обратния ред...искаха ми 50 лева за тази манипулация но си купих ремък за 10 лева с отстъпката и спестих 40 лева а да ми е честитоFIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар