Slavi_Lancia написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не си сменяйте поленовият филтър!
Collapse
X
-
Ам аз съм казал, ама в друга тема скоро пак имаше, ша неси ровил с търсачката преди да го смениш. Ама и от къде пък да знаеш че такава беля ша си отвориш. Уж правиш нещо за хубаво па то кво става. Имало някви филтри с активен въглен около 30 лева били, уж хубави, ама не съм ползвал не знам как са, не мога да те посъветвам да си вземеш.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ам аз съм казал, ама в друга тема скоро пак имаше, ша неси ровил с търсачката преди да го смениш. Ама и от къде пък да знаеш че такава беля ша си отвориш. Уж правиш нещо за хубаво па то кво става. Имало някви филтри с активен въглен около 30 лева били, уж хубави, ама не съм ползвал не знам как са, не мога да те посъветвам да си вземеш., остави микроби и т.н. но с поленовия въздуха в купето е достаааа по-добър. Успех в търсенето! П.С. Аз като търсих тук-там, помня, че в магазина на Стамболийски ми бяха казали, че зареждат от хубавите, но се чакаше около месец, аз нямах търпение и затова, но може да провериш как са сега нещата там.
Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
Без филтър в купето влизат една камара мръсотии - полените са ми най-малката грижа. В общи линии потенето на джамовете го има при всички коли, но аз си го решавам генерално - като почне да образува мъгличка - включвам климатика и за секунда всички стъкла са ми чисти. Ако сега някой тръгне да ми обяснява колко се дигал разход с климатик - ми "Кеф цена няма"... Аз на пролет ще си сменя пак филтъра с такъв от 10-15лв - и без това активния въглен и силикагела да окажат влияние трябва да са в огромни количества и да се сменят през 1000км...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
chris, ти напълно ли си сигурен че клапата за вътрешен въздух се отваря? и че ти влиза напълно свеж въздух отвън?На бравата и при най-големите дъждове не е духало на повече от 2, климатика никога не е пускан с цел да изсуши стъклата, филтъра е от 12 лв, обикновен боклук. Един единствен път се изпотиха, ама яко, и се обадих на човека от който я взех, и той каза "Клапата отворена ли ти беше, защото тази кола никога не е имала проблем с изпотяването?" - и аз: " ъъ-ъ-ъ-ъ ми добре, айде чао" и оттогава никога не съм я затварял, винаги в купето влиза свеж въздух.Провери също така филтъра да не би да е започнал да се мокри по някакви неведоми пътища....
Коментар
-
Абе поленовия филтър си е много готина екстра и си струва да се поддържа в изправност.Особено като се залепиш зад някой камион на светофар изобщо не е без значение дали го има или неСамо не знам дали при машините за които говорите е толкова ефектен.При мерцедес например той не работи постоянно - включва се от бутон на панела за климата при нужда.Даже са 2, не един.Иначе обикновения прахов филтър си бачка винаги.Това определено го запазва много повече отколкото ако е комбиниран.И има защо - 300лв е от дилъра поленовия. Добре де, 260.Но така или иначе имат страхотен ефект за всякаква смрад от вън.Аз също се бях засилил да го сменям ей-така, щото бил консуматив.Ама ентусиазма ми се изпари на часа като чух цената. А и си работи.Та за 15-20 лв не знам какъв ще да е този филтър
Обаче за запотяването на стъклата не съм сигурен че само в него е причината.И всъщност с какво филтъра, какъвто и да бил той предпазва от запотяване?!?Темпрата като няма никакъв та да не седя вътре с дъждобран?
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Клапата за въздуха си работи.Относно климатика - и аз го включвам ама не спира изпотяването.Вярно, че е възможно и от друго да идва проблема, но със стария филтър проблем нямаше и за това си мисля, че единствено от тук идва изпотяването.Ще потърся по-хубав филтър па ако не намеря, карам си така и тва е.Ай сиктир вече, немам си друга работа.. само с тва ше се занимавам.От тия коли ми писна вече - само се вманиачаваме всичко да е ОК, а има хора дето само бензин сипват и карат докато се разхлопа всичко и чак тогава се занимават със сервизи и други щуротии. Ше взема и аз на тоя принцип да го карам вече и тва е!Роби сме им станали на тия пусти возила, вместо те на нас!Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Esper написа:Абе поленовия филтър си е много готина екстра и си струва да се поддържа в изправност.Особено като се залепиш зад някой камион на светофар изобщо не е без значение дали го има или неСамо не знам дали при машините за които говорите е толкова ефектен.При мерцедес например той не работи постоянно - включва се от бутон на панела за климата при нужда.Даже са 2, не един.Иначе обикновения прахов филтър си бачка винаги.Това определено го запазва много повече отколкото ако е комбиниран.И има защо - 300лв е от дилъра поленовия. Добре де, 260.Но така или иначе имат страхотен ефект за всякаква смрад от вън.Аз също се бях засилил да го сменям ей-така, щото бил консуматив.Ама ентусиазма ми се изпари на часа като чух цената. А и си работи.Та за 15-20 лв не знам какъв ще да е този филтър
Обаче за запотяването на стъклата не съм сигурен че само в него е причината.И всъщност с какво филтъра, какъвто и да бил той предпазва от запотяване?!?според мен идеята като е запушен филтъра да се запотяват жамовете е, че не може да смуче добре въздух отвън, все едно да си пуснал вътрешната циркулацияТемпрата като няма никакъв та да не седя вътре с дъждобран?
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
chris написа:От тия коли ми писна вече - само се вманиачаваме всичко да е ОК, а има хора дето само бензин сипват и карат докато се разхлопа всичко и чак тогава се занимават със сервизи и други щуротии. Ше взема и аз на тоя принцип да го карам вече и тва е!Роби сме им станали на тия пусти возила, вместо те на нас!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
ами на тези с обърканата посока, е адски трудно да влезе в отвора по този начинвсъщност досега май не съм попадал на такъв, с правилно отпечатана посокаи ги слагам "грешно"
т.е. уж на обратнопри тези пръчки от 12 лева няма разлика като и да го сложишбих те посъветвал да видиш отворите за дрениране на водата дали на са запушени
Коментар
-
щом клапата е отворена то тогава да питам --> Заедно със смяната на поленовия филтър да не би да си сипвал и антифриз?Да не те плаша ама имаше тема за потенето на стъклата и спукано радиаторче на парното. От филтъра е абсолютно невъзмможно до такава степенкакто описваш да ти се потят стъклата.
Коментар
-
sev написа:бих те посъветвал да видиш отворите за дрениране на водата дали на са запушени
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар