Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Надеждни ли са нашите фиатчета?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    vsd написа:
    Много добър прител има Jetta и от една година и половина насам е дал над 3000лв...
    Не е възможно, тя колата струва 1000-2000... Аз карам 20-годишна Аскона (основно за работа я ползвам) и за 1 година минах - 20000 километра, яко мъкнене на зърно, колко пъти кривих джанти по дупките, на окачването нищо му няма!!! сменил съм само едни карета, един шарнирк, но те си бяха разхлопани като ми я дадоха, 3 пъти сменях подгревна свещ и естествено ми изкърпиха и задните вежди - всичко за има няма 300-400 лева... това е... Отделно че стария шарнир си беше оригиналния (20 години и над 400 хиляди км), тука като гледам горните мнения - за 15000 км давате 2000 лв за части, каква е тая работа, то не са съединители, не са носачи, лагер-главини, картери и какво ли още не... отделно си представям колко много от свободното време трябва да се отделя за тези ремонти или пък да виси по сервизите ... по едно време съвсем сериозно се бях засилил да си вземам дизелова Брава 1,9 TD100, просто бях полудял, изчетох почти целия форум за Бравите и за фиатовите дизели, понеже наистина страшно много ме кефи, добре че един приятел ме изпревари преди 2-3 месеца... и направо ме отказа... И сега като чета тази тема се хващам за главата... и от приказките на колегите от работата... ако отделям толкова пари за поддръжка и токова време трябва да виси по сервизите, не мерси... Иначе - спор няма - супер изглежда...

    Коментар


      #32
      Re: Надеждни ли са нашите фиатчета?

      tsanibaytchev написа:
      Моята е 8 годишна, не 20 и ......Надявам се да споделите мнения и да ми кажете, че само моята се чупи така или че е нормално след като си купиш нова кола първите 4 месеца да са някакъв ад или да ме излъжете нещо, с което да ме успокоите, защото ако продължава така ще я засиля по някой баир и край с "италианските красавци".
      Последно нова кола си взел или 8 годишна??? Имам приятел с 3 годишен ОПЕЛ - чисто нов си го купи. Проблеми ли? Ами има, но не се хвали с тях, а понеже ФИАТите са сравнително съвременни автомобили майсторите ги гледат като НЛО... за това е този форум - да си помагаме. И да - доволен съм от моята Марийка - имал съм и Опел и Форд - също съм бил доволен. Всякой автомобил си има проблемите - обгрижване, стягане и т.н. Но! Ние искаме хем за малко пари, хем нищо повече да не пипнем - няма такова щастие, повярвай ми!
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #33
        batececo написа:
        vsd написа:
        Много добър прител има Jetta и от една година и половина насам е дал над 3000лв ...
        Не е възможно, тя колата струва 1000-2000... Аз карам 20-годишна Аскона (основно за работа я ползвам) и за 1 година минах - 20000 километра, яко мъкнене на зърно, колко пъти кривих джанти по дупките, на окачването нищо му няма!!! сменил съм само едни карета, един шарнирк, но те си бяха разхлопани като ми я дадоха, 3 пъти сменях подгревна свещ и естествено ми изкърпиха и задните вежди - всичко за има няма 300-400 лева... това е... Отделно че стария шарнир си беше оригиналния (20 години и над 400 хиляди км), тука като гледам горните мнения - за 15000 км давате 2000 лв за части, каква е тая работа, то не са съединители, не са носачи, лагер-главини, картери и какво ли още не... отделно си представям колко много от свободното време трябва да се отделя за тези ремонти или пък да виси по сервизите ... по едно време съвсем сериозно се бях засилил да си вземам дизелова Брава 1,9 TD100, просто бях полудял, изчетох почти целия форум за Бравите и за фиатовите дизели, понеже наистина страшно много ме кефи, добре че един приятел ме изпревари преди 2-3 месеца... и направо ме отказа... И сега като чета тази тема се хващам за главата... и от приказките на колегите от работата... ако отделям толкова пари за поддръжка и токова време трябва да виси по сервизите, не мерси... Иначе - спор няма - супер изглежда...
        Позанавам един дядо с една дизелова регата, която е на над 600 000 и също не си поплюва - яко я ползва за камион - как може само за смяна масло да идва... Ко ми говориш ти за европейския москвич!

        Коментар


          #34
          batececo написа:
          Не е възможно, тя колата струва 1000-2000...
          Защо да не е възможно колега. И колата не струва 1000 а струваше 2500 лв. Просто момчето не чака да изпаднат частите по пътя, а си ги сменя когато се налага. В тази цифра влизат и пари за майстори, които също не са малък дял. Кой както е уцелил.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #35
            Ооо, възможно е. Питай мен Покупна цена - 2500. Досега без горивото ми е излязла 6600 (водя си книжка). Ако я разхвърля като на лизинг, излиза че всеки месец плащам 183 лв вноска за 17 годишна кола... изводите за вас.При мен също като при колегата отворил темата поредицата от проблеми е непрекъсната. Оправиш едно - почти веднага се чупи друго. Ако ви кажа, че по моята кола не съм поправял само ламарини (никога не е удряна) и скоростна кутия (да не чуе дявола)...Според мен обаче огромна част от проблемите идва от некачествени части и некадърни майстори. За 6 месеца смених 2 термостата и сега пак е за смяна. Засяда или при отворено положение (точно коато трябва да карам само градско и колата дава разход 20/100) или пък само в затворено положение (когато пътувам на дълъг път и температура седи все на границата на червената зона...). Бах му й късмета. Писна ми да правя и ауспух. Преди месец дадох 50 лв за мека връзка, а сега се е разпърдяло средното гърне...Трудното палене и липсата на празен ход са вече хронични, след нам-си-колко "майстори" ...Темпрата я имам от 3 години и има вече 573 хил. км, от които 60 хил са от мен.С риск да разочаровам много хора, ще кажа, че Опелчето, което имаме е с 3 години по-старо от Темпрата, но е с оригиналната си ходова част. Откакто сме го взели (от година и половина), има навъртяни 35 хил. км и са сменени свещи и кабели. Наскоро го удариха и сега има сменен 1 мигач преден и калник...ОБАЧЕ: Тръгвам навсякъде с Темпрата без някаква предварителна подготовка. Въпреки многото проблеми, никога не ме е оставяла на път, с изключение на два случая - когато ми затегна двигателя и когато се скъса едно каре (но то беше на 50 м от къщи).ОБИЧАМ СИ Я БЕ!!!!

            Коментар


              #36
              Моето мнение че няма лоша кола има зле поддържана кола .Ако човек си я поддържа както трябва ,колата ще му е благодарна и няма да му създава ядове.Обаче ние българите (говоря за ниска и средна класа) нямаме пара да си купим чисто нова кола и взимаме 2,3,4 употреба и ако предишните собственици са и съдрали душицата на колата много трудно ще бъде да се поддържа в отлично или добро състояние.Всичко зависи от поддръжката на колата и от самата броика Навремето като бащите ни са карали жигули и мохери и сами са си ги правили и са изкаравали по 20-30 години , да не кажа че още ги има по пътищата....Да ама на времто се е чакало с години да си земеш Жига или Москал от Кореком-а. То не било чакане то не било ред..и смятаите ако чакате примерно за Фиат 125 , 5 години и си го вземете чисто нов дали няма да го поддържате в перфектно състояние Аиде това е от мене че се върнах много години назад :D
              Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
              IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
              1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
              2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

              Коментар


                #37
                Бравата я карам вече половин година, 8000 километра. Не съм вдигала предния капак от лятото, когато смених акумулатора.Единствените ядове ми създава прибора на таблото, който отчита температурата на водата - от лумбуркане по паветата пощурява и удря в червеното. Нещо някъде в таблото не прави добър контакт, веднъж го поправиха, издържа три месеца. Вече му свикнах.Чудна кола, дано да продължава все така
                Brava 1.6 16V, Бензин

                Коментар


                  #38
                  Immortal написа:
                  Ооо, възможно е. Питай мен Покупна цена - 2500. Досега без горивото ми е излязла 6600 (водя си книжка). Ако я разхвърля като на лизинг, излиза че всеки месец плащам 183 лв вноска за 17 годишна кола... изводите за вас.
                  Някъде близо сме с теб...До тук 9500 без горивото.Опс, в момента е в бокс за носач.Обаче това едва ли ще промени много баланса Ей тия фичовци, ей... П.С - Това е само шита за ремонти и експлоатационни разходи...Емало си е бабата - погледнато статистически изобщо не изглежда добре
                  Прикачени файлове
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #39
                    Колата я имам от лето господне 2006-то. Сменил съм следните неща:Предни амортисьори - 89 лв./бр. COFAP - скапаха се за по - малко от месецЗадни амортисьори - 45 лв./бр. COFAPБеалета - 20 лв.Термостат - ~90 лв. VERNETНосачи - 50лв./бр. FRAP - преден ляв поради влизане в отворена шахта, десен преди една седмицаСъединител - 190 лв. APДемпферна шайба - 180 лв.Серво апарат - 50 лв.Въпреки това колата продължава да ми харесва и следващата ми кола отново ще бъде италианка, може би АЛФА 156. Преди Мария карах PASSAT 1 1.6TD. Колата ми я докара на 200 000км. За 5 години /около 40 000км/ бях сменил само едно каре. След това колата грохна изведнъж - ходова част и двигател /спукана глава/, смяна на тампони през 6 месеца........ и още много други ремонти. Имам познати каращи PASSAT 4, които като влязат в сервиз и започва да ги боли глава, за AUDI A4 картинката е още по - трагична. За мен най - добрата кола е тази която мога да поддържам здрава и в която за да се кача да я карам не трябва да изпиван няколко анти-депресанта.
                    FIAT MAREA 1.9 TD 100 HLX

                    Коментар


                      #40
                      Чета с интерес всичко казано до тук и се сещам за една народна мъдрост-"Който го е страх от мечки да не ходи в гората."
                      PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
                      Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

                      Коментар


                        #41
                        Хайде бре...пазете си ги сменяйте с качествени авточасти ,и трябва предишния собственик да е бил голям мизерник за да не може да си я стегнете пак.Пунтото ми е на 37 хиляди..вече агренаж ролки,филтри и масло....1 тампон за скорости който тъкмо преди да го сменя се скъса..и каре сменях...джанти пък кривех доста по наще пътища че бях на 55 сега не 60 е по добре...Мареа-та на баща ми е на 7..само стрелката за водата и нафтата играят..и баща опитва се да ги оправи не можа ,сега нещо се е зает през деня да отскочи до жичкаджия...И за колегата с голф4 и браво - голф-а е народна кола преди беше до голф 2 сега до 3...и тва че е масова има мн тунинг части за да си го разкрасишама не мерси...фиат-а е италиянската народна кола и определено я предпочитам пред голф...
                        Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                        Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                        Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                        Коментар


                          #42
                          Много се оплаквате, ще ги прочете тия постове някой от друг форум и ще почне да ни плюе още повече че караме италианки ... сещам се моя ротен си имаше една реплика - Аз не вземам кола дето е правена от хора които или правят добри пици или добри ми..... . Карам си само германското ... Е да - много се хвалеше с неговия Пасат Синхро 4х4 - рядък модел за България, Но ... Сменя заден разпределител - 300 лв втора ръка - за другата зима пак е за смяна ?!?!??!? Че Панда 4х4 е 100 пъти по яка! Не съм карал но съм виждал от тия старите - че тя окачване, роубар- всичко си е както трябва-просто супер кола!Я вижте цените на тия панди - не падат! И аз съм имал много проблеми с моята - ама си я обичкам, комфорта и гъзарийките които си има - жестоки са - нощно време като кача някой - вика ми - а бе ... това самолет ли е - всичко свети (цифрово табло) .. и ме пита - коя от всички тези цифри е километража - аз покажа временния броя на километри ако е малко и жената се успокоява от скоростта )))))))) Братчедите имат Брава - не знам колко хиляди километра навъртяха, и как ги товарят и карат - е нямат спиране тия коли . Само ФИАТ братя!
                          Fiat Palio Weekend TD70
                          ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                          Коментар


                            #43
                            Аз също споделям мнението че колата е такава каквато си я направиш! Не може да купиш гробница за 2500 лева и после да очакваш да е перфектна!На моите фиати съм правил почти идентични смени:- Предни и задни амортисьори- Съединители- Дискове и накладки- Кормили рейки (преди седмица рециклирах на бравата а на бравото я смених преди 2 г.)- Гуми - Термостат (на бравото)И двете коли съм купил за по 7500 лева (2004 бравото и 2005 бравата). И двете бяха нови на години (6 и 5 съответно) и добре поддържани.Когато си взех пунтото 2002 за 5500 лева се наложиха маса ремонти, защото тогава читавите Пунто бяха 8000 и нагоре. Аз купих колата със съзнанието че ще има доста да правя по нея и действително - веднага смени съединител, цялата изпускателна система, амотртисьорите...
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                            http://forum.fiat-bg.org

                            Коментар


                              #44
                              Бравата я взех август 2006г. с монтирана АГУ в Италия, нов внос /още като я видях в мобиле-то и разбрах, че ще е ТЯ/ за 5 200лв. Оттогава съм минал около 13 000 км и освен задължителната смяна на ремъци, филтри, масла и т.н. съм сменил ламбда сонда, кабели и свещи. Останалото са консумативи - гуми и разни дребни нещица. Малко съм притеснен, защото не ми се вярва, че още дълго ще изкара така - "Много хубаво, не е на хубаво" В скоро време трябва да сменям термостат, на пролет сигурно предни амортисъори ... , все не намирам време и финанси за почистване на дюзите...В заключение: Много съм доволен от избора си, защото повече от година не съм правил големи ремонти, а при тези цени на бензина направо все едно карам "без пари" на газ !П.С. Относно марката: Красноречив е факта, че сега десетократно има повече Фиати /Пунто, Брава, Браво, Мареа и т.н./ по улиците отколкото преди година-две!!! :D
                              BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                              Среден разход на газ

                              Коментар

                              Working...
                              X