vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Надеждни ли са нашите фиатчета?
Collapse
X
-
-
Re: Надеждни ли са нашите фиатчета?
tsanibaytchev написа:Моята е 8 годишна, не 20 и ......Надявам се да споделите мнения и да ми кажете, че само моята се чупи така или че е нормално след като си купиш нова кола първите 4 месеца да са някакъв ад или да ме излъжете нещо, с което да ме успокоите, защото ако продължава така ще я засиля по някой баир и край с "италианските красавци".Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
batececo написа:vsd написа:Много добър прител има Jetta и от една година и половина насам е дал над 3000лв ...
Коментар
-
batececo написа:Не е възможно, тя колата струва 1000-2000...
Коментар
-
Ооо, възможно е. Питай мен Покупна цена - 2500. Досега без горивото ми е излязла 6600 (водя си книжка). Ако я разхвърля като на лизинг, излиза че всеки месец плащам 183 лв вноска за 17 годишна кола... изводите за вас.При мен също като при колегата отворил темата поредицата от проблеми е непрекъсната. Оправиш едно - почти веднага се чупи друго. Ако ви кажа, че по моята кола не съм поправял само ламарини (никога не е удряна) и скоростна кутия (да не чуе дявола)...Според мен обаче огромна част от проблемите идва от некачествени части и некадърни майстори. За 6 месеца смених 2 термостата и сега пак е за смяна. Засяда или при отворено положение (точно коато трябва да карам само градско и колата дава разход 20/100) или пък само в затворено положение (когато пътувам на дълъг път и температура седи все на границата на червената зона...). Бах му й късмета. Писна ми да правя и ауспух. Преди месец дадох 50 лв за мека връзка, а сега се е разпърдяло средното гърне...Трудното палене и липсата на празен ход са вече хронични, след нам-си-колко "майстори" ...Темпрата я имам от 3 години и има вече 573 хил. км, от които 60 хил са от мен.С риск да разочаровам много хора, ще кажа, че Опелчето, което имаме е с 3 години по-старо от Темпрата, но е с оригиналната си ходова част. Откакто сме го взели (от година и половина), има навъртяни 35 хил. км и са сменени свещи и кабели. Наскоро го удариха и сега има сменен 1 мигач преден и калник...ОБАЧЕ: Тръгвам навсякъде с Темпрата без някаква предварителна подготовка. Въпреки многото проблеми, никога не ме е оставяла на път, с изключение на два случая - когато ми затегна двигателя и когато се скъса едно каре (но то беше на 50 м от къщи).ОБИЧАМ СИ Я БЕ!!!!
Коментар
-
Моето мнение че няма лоша кола има зле поддържана кола .Ако човек си я поддържа както трябва ,колата ще му е благодарна и няма да му създава ядове.Обаче ние българите (говоря за ниска и средна класа) нямаме пара да си купим чисто нова кола и взимаме 2,3,4 употреба и ако предишните собственици са и съдрали душицата на колата много трудно ще бъде да се поддържа в отлично или добро състояние.Всичко зависи от поддръжката на колата и от самата броика Навремето като бащите ни са карали жигули и мохери и сами са си ги правили и са изкаравали по 20-30 години , да не кажа че още ги има по пътищата....Да ама на времто се е чакало с години да си земеш Жига или Москал от Кореком-а. То не било чакане то не било ред..и смятаите ако чакате примерно за Фиат 125 , 5 години и си го вземете чисто нов дали няма да го поддържате в перфектно състояние Аиде това е от мене че се върнах много години назад :DВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Бравата я карам вече половин година, 8000 километра. Не съм вдигала предния капак от лятото, когато смених акумулатора.Единствените ядове ми създава прибора на таблото, който отчита температурата на водата - от лумбуркане по паветата пощурява и удря в червеното. Нещо някъде в таблото не прави добър контакт, веднъж го поправиха, издържа три месеца. Вече му свикнах.Чудна кола, дано да продължава все такаBrava 1.6 16V, Бензин
Коментар
-
Immortal написа:Ооо, възможно е. Питай мен Покупна цена - 2500. Досега без горивото ми е излязла 6600 (водя си книжка). Ако я разхвърля като на лизинг, излиза че всеки месец плащам 183 лв вноска за 17 годишна кола... изводите за вас.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Колата я имам от лето господне 2006-то. Сменил съм следните неща:Предни амортисьори - 89 лв./бр. COFAP - скапаха се за по - малко от месецЗадни амортисьори - 45 лв./бр. COFAPБеалета - 20 лв.Термостат - ~90 лв. VERNETНосачи - 50лв./бр. FRAP - преден ляв поради влизане в отворена шахта, десен преди една седмицаСъединител - 190 лв. APДемпферна шайба - 180 лв.Серво апарат - 50 лв.Въпреки това колата продължава да ми харесва и следващата ми кола отново ще бъде италианка, може би АЛФА 156. Преди Мария карах PASSAT 1 1.6TD. Колата ми я докара на 200 000км. За 5 години /около 40 000км/ бях сменил само едно каре. След това колата грохна изведнъж - ходова част и двигател /спукана глава/, смяна на тампони през 6 месеца........ и още много други ремонти. Имам познати каращи PASSAT 4, които като влязат в сервиз и започва да ги боли глава, за AUDI A4 картинката е още по - трагична. За мен най - добрата кола е тази която мога да поддържам здрава и в която за да се кача да я карам не трябва да изпиван няколко анти-депресанта.FIAT MAREA 1.9 TD 100 HLX
Коментар
-
Хайде бре...пазете си ги сменяйте с качествени авточасти ,и трябва предишния собственик да е бил голям мизерник за да не може да си я стегнете пак.Пунтото ми е на 37 хиляди..вече агренаж ролки,филтри и масло....1 тампон за скорости който тъкмо преди да го сменя се скъса..и каре сменях...джанти пък кривех доста по наще пътища че бях на 55 сега не 60 е по добре...Мареа-та на баща ми е на 7..само стрелката за водата и нафтата играят..и баща опитва се да ги оправи не можа ,сега нещо се е зает през деня да отскочи до жичкаджия...И за колегата с голф4 и браво - голф-а е народна кола преди беше до голф 2 сега до 3...и тва че е масова има мн тунинг части за да си го разкрасишама не мерси...фиат-а е италиянската народна кола и определено я предпочитам пред голф...Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Много се оплаквате, ще ги прочете тия постове някой от друг форум и ще почне да ни плюе още повече че караме италианки ... сещам се моя ротен си имаше една реплика - Аз не вземам кола дето е правена от хора които или правят добри пици или добри ми..... . Карам си само германското ... Е да - много се хвалеше с неговия Пасат Синхро 4х4 - рядък модел за България, Но ... Сменя заден разпределител - 300 лв втора ръка - за другата зима пак е за смяна ?!?!??!? Че Панда 4х4 е 100 пъти по яка! Не съм карал но съм виждал от тия старите - че тя окачване, роубар- всичко си е както трябва-просто супер кола!Я вижте цените на тия панди - не падат! И аз съм имал много проблеми с моята - ама си я обичкам, комфорта и гъзарийките които си има - жестоки са - нощно време като кача някой - вика ми - а бе ... това самолет ли е - всичко свети (цифрово табло) .. и ме пита - коя от всички тези цифри е километража - аз покажа временния броя на километри ако е малко и жената се успокоява от скоростта )))))))) Братчедите имат Брава - не знам колко хиляди километра навъртяха, и как ги товарят и карат - е нямат спиране тия коли . Само ФИАТ братя!Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Аз също споделям мнението че колата е такава каквато си я направиш! Не може да купиш гробница за 2500 лева и после да очакваш да е перфектна!На моите фиати съм правил почти идентични смени:- Предни и задни амортисьори- Съединители- Дискове и накладки- Кормили рейки (преди седмица рециклирах на бравата а на бравото я смених преди 2 г.)- Гуми - Термостат (на бравото)И двете коли съм купил за по 7500 лева (2004 бравото и 2005 бравата). И двете бяха нови на години (6 и 5 съответно) и добре поддържани.Когато си взех пунтото 2002 за 5500 лева се наложиха маса ремонти, защото тогава читавите Пунто бяха 8000 и нагоре. Аз купих колата със съзнанието че ще има доста да правя по нея и действително - веднага смени съединител, цялата изпускателна система, амотртисьорите...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Бравата я взех август 2006г. с монтирана АГУ в Италия, нов внос /още като я видях в мобиле-то и разбрах, че ще е ТЯ/ за 5 200лв. Оттогава съм минал около 13 000 км и освен задължителната смяна на ремъци, филтри, масла и т.н. съм сменил ламбда сонда, кабели и свещи. Останалото са консумативи - гуми и разни дребни нещица. Малко съм притеснен, защото не ми се вярва, че още дълго ще изкара така - "Много хубаво, не е на хубаво" В скоро време трябва да сменям термостат, на пролет сигурно предни амортисъори ... , все не намирам време и финанси за почистване на дюзите...В заключение: Много съм доволен от избора си, защото повече от година не съм правил големи ремонти, а при тези цени на бензина направо все едно карам "без пари" на газ !П.С. Относно марката: Красноречив е факта, че сега десетократно има повече Фиати /Пунто, Брава, Браво, Мареа и т.н./ по улиците отколкото преди година-две!!! :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар