Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Надеждни ли са нашите фиатчета?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колата

    от по новите коли вече не може да се каже коя е качествена като доста работи се правят от фирми където имат заводи вКитай .А и там е работата че сервизите не са както трябва и доста случай само развалят нещата .В един Фият има Немски и Френски части дори от Канада .А нема новите коли БМВ и МВ не се развалят развалят се но нали са в гаранция и застраховани и сервизите им оправят работите .Като имаш скъпа кола имаш и пари за сервиз и нете интересува как става смяната на ремъците например А нашите коли като са по евтини и като нямаме пари затова пишем тук да си помагаме .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      От мойто Пунто за сега съм много доволен. Карам го повече от година, което наистина е малко и може би не е критерии. Минал съм около 12000км и съм нямал никакви дертове. Дано и за напред да не ми създава грижи. Да се сменят консумативи само
      Fiat Punto 1.7TD

      Коментар


        #18
        Единственото хубаво на италианските коли е дизайна и това че са евтини.
        Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

        Коментар


          #19
          Аз Темпрата съм я карал 4-ри години, правила ми е малко проблеми - но това защото стария собственик уж я е карал по сервизи ... ама кой знае какви .. . Братовчедите ми - маниаци на Фиат, вече са сменили от Ритмо до Брава - всички модели подред, както им е реда, и пак Фиат гледат да си купуват, не че нямат пари - и двамата са бизнесмени. Но просто казват - като изляза на магистралата и правя другите смешни . Но братовчеда много е и лежал под фиати - справка по горе написаното, и ми е казал едно - за окачване, кормилно управление и ел. система - пари няма да пестиш! Там всичко трябва да ти е ОК! Имал съм проблеми с електрониката, но не заради друго - а именно поради тази причина - неправилно подредени ел кабели, зацапи куплунги, лоши връзки и т.н., но като се оправят- всичко си е ОК! И не можеш да караш хубава и евтина кола нали . Или както се казва не може Х.. до края и душата в Рая
          Fiat Palio Weekend TD70
          ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

          Коментар


            #20
            westdogg написа:
            Единственото хубаво на италианските коли е дизайна и това че са евтини.
            Скачай у гоуфо и бегай тогава... Аман от простотии...
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #21
              Аз лично съм много доволен от моята фиатка. Взех я преди 5 месеца не е мръднала до сега. Надявам се така да продължава и за напред. Консултирах се с един приятел автомонтьор . Той лично ползва Типо а преди това е карал Голф. Каза ми, че разлика в обслужването не е видял, дори голф-а по-често е влизал в бокса. Според мен е до късмет всичко, щом взимаш втора ръка кола.
              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

              Коментар


                #22
                kiro_of_the_day написа:
                westdogg написа:
                Единственото хубаво на италианските коли е дизайна и това че са евтини.
                Скачай у гоуфо и бегай тогава... Аман от простотии...
                Голф 4 98-99год е с пъти по-добър от фиат 98-99 год
                Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                Коментар


                  #23
                  Уви и при мен лафа "Вземи си Фиат, за да те е яд" се доказа и ако трябва да се изразявам в левове то сумата надхвърля 2000 лв, за по-малко от 1 година! Въпреки внушителното число, колата все още не е перфектна! Иначе така да си я обичам колицата, кефи ме комфорта и простора в купето (за класа си), дизайна и цялостната визия, пъргавия малолитражен двигател (всеки ми се блещи насреща като разбере, че е само 1.2)...., обаче сааамо проблеми.
                  Fiat Bravo 80 16V

                  Коментар


                    #24
                    kondov написа:
                    Уви и при мен лафа "Вземи си Фиат, за да те е яд" се доказа и ако трябва да се изразявам в левове то сумата надхвърля 2000 лв, за по-малко от 1 година! Въпреки внушителното число, колата все още не е перфектна! Иначе така да си я обичам колицата, кефи ме комфорта и простора в купето (за класа си), дизайна и цялостната визия, пъргавия малолитражен двигател (всеки ми се блещи насреща като разбере, че е само 1.2)...., обаче сааамо проблеми.
                    Напълно съм съгласен с тебе. Колата има хубава визия и е мн удобна и приятна за каране, но само до там. Имам "удоволствието" почти 1 год да я карам и до сега съм налял към 2000лв за ремонти. И сега като я продавам на половината цена на която ми е излязла , всеки вика че съм искал мн пари( Излезе ми 7000лв , искам и 4000лв и не мога да ги взема) За 1 год 3000лв назад милсля че не е малко.. Освен това и разхода на фиатите спрямо другите коли е по голям
                    Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                    Коментар


                      #25
                      колеги, да не забравяме, че италианските коли са предивдени за каране в италия, а италианците са южняци, темпераментни, с адреналин в кръвта, затова окачването на колите е твърдо, наблегнато е на красотата, на дизайна, докато немците са.... а па жените им са............ за тва и колите им са такива - стъпили здраво дет се вика, а и в германия като цяло качеството е на почит.и въпреки всичко поддържан фиат е пъти по-добре от неподдържан гоуф тройка. като се замисля... всичко е по-добре от какъвто и да е гоуф или опел, да речем

                      Коментар


                        #26
                        Пунтото го имам от почти две години,минал съм почти 30 хил.км и честно казано съм очарован от него.Вярно смених предните носачи и амортесьори,но както казаха колегите все пак не караме нови коли.А цените на частите са просто несъпоставими с тези на така прехвалените"голфове"и подобни.Колата е като жената-трябва да се глези и натиска.
                        PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
                        Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

                        Коментар


                          #27
                          westdogg написа:
                          kondov написа:
                          Уви и при мен лафа "Вземи си Фиат, за да те е яд" се доказа и ако трябва да се изразявам в левове то сумата надхвърля 2000 лв, за по-малко от 1 година! Въпреки внушителното число, колата все още не е перфектна! Иначе така да си я обичам колицата, кефи ме комфорта и простора в купето (за класа си), дизайна и цялостната визия, пъргавия малолитражен двигател (всеки ми се блещи насреща като разбере, че е само 1.2)...., обаче сааамо проблеми.
                          Напълно съм съгласен с тебе. Колата има хубава визия и е мн удобна и приятна за каране, но само до там. Имам "удоволствието" почти 1 год да я карам и до сега съм налял към 2000лв за ремонти. И сега като я продавам на половината цена на която ми е излязла , всеки вика че съм искал мн пари( Излезе ми 7000лв , искам и 4000лв и не мога да ги взема) За 1 год 3000лв назад милсля че не е малко.. Освен това и разхода на фиатите спрямо другите коли е по голям
                          Хора кога ще разберете, че старата кола е на късмет. Няма значение марката. Много добър прител има Jetta и от една година и половина насам е дал над 3000лв за ремонти. Колегата с Audi A4 вече мина 4000 за една година и малко. За нашето Bravo за 4 месеца и половина съм дал 2200лв. като тук влиза абсолютно всичко без покупката и нафтата. Много добър приятел с GOLF 3 GTI не е много по-различна картинка. Ако си мислиш, че GOLF 4 е супер по-здраво от Bravo-то. Зависи всеки как си поддържа колата и какво е оцелил. Колата е ортак на джоба са казали хората и не са уточнили марката
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #28
                            Търкалял съм Типо 1.6 DOHC цели 92000 км за близо 4 години и съм останал доста доволен от него,никакви болки само един температурен датчик и едно пълнене на единия шарнир,по-късно замяната му с нов и кормилни накрайници сменени,нищо друго освен консумативи,нито ръжда ,нито изгнила спирачна система(имах Голф 2+ ръждичка сносно),продадох го уж на 220000 км и още го търкалят ,така че всичко е на късмет и как ти си поддържаш колата ,италианките са си супер,щом заклет голфаджия се убеди покрай мене и той да си вземе Типо и последваха приказки от сорта "бре то било хубаво бе,нито бута маслото,водата,пъргаво е,откак съм го взел нищо не съм бутал по двигателя и т.н",всеки си прави сам сметката
                            forza forever

                            Коментар


                              #29
                              Имали сме стари коли до преди 4 години...Значи преди повече от 4 години имахме коли втора ръка:Ауди някакво, Фиат Падна,Форд Сиера,Опел Аскона - от тич всичките най малко проблеми с фиата сме имали..правете си изводите.Най важното е да попаднем на кола за която добре да са се грижели.Според мен не е вярно "Земи си фиат че да те е яд"Сега аз попаднах на зле поддържано "Браво" и ми прави проблеми и то често .. уж ги елиминираме един по един ама нови се появяват.Случва се!
                              Fiat Bravo '95, 1.8 16v

                              Коментар


                                #30
                                Добре де, само аз ли нямам проблеми с колата? Само аз ли не се притеснявам дали ще запали. Ми 19 годишно типо (на 4-ти декември ги навършва). Ръжда ли, не пали ли, проблем с електрониката ли, гори много бензин ли - какви са тия неща дето ми ги говорите. Айде де. Дърпал съм гоуфове да запалят (а на останалите, дето ги е досрамяло, съм услужвал със зарядното). Бе остави ги тея немци. Въртиш ключа на гоуфа да пали - той светва фаровете, на другия колега - пак с гоуф - въртиш да палиш - спуска ел. джамовете. На третия колега голфаджия натиска спирачката - светват мигачите.Имал съм фолксваген, но още на ритмото като се качих видях какво е да се пали безпроблемно и да се пътува безпроблемно.

                                Коментар

                                Working...
                                X