Става въпрос за Форд 1,8 TD 90к.с.Когато го купих губеше доста антифриз от водната помпа. Смених я заедно с ангренажния ремък и ролките...обаче забелязвам, че продължава да губи охлаждащата течност, по - малко, но пак значително - около 100-150ml на 1000км. Огледах за течове от маркучите, съединенията и радиатора - няма. Стартирах ДВГ, отворих капачката на разширителния съд, подадох газ до към 2000 - 2500 об./мин. -> балончета не излизат... На 2000-2500 об./мин. бял пушек от ауспуха няма, абсолютно безцветен е. Капачката на разширителния съд е чисто нова - не излиза от там. Засега пали лесно, не прегрява. Маркучите не са твърди и вдървени...и въпреки това антифриз се губи Течността е 5л. антифриз и 4л. вода... Значи или капе от някъде по малко и се изпарява или е гарнитура Като изкарам щеката на маслото след като е работил ДВГ има някакви ситни въздушни мехурчета по маслото. Дали може да има нещо общо?!Въпроса ми е има ли начин да разбера със сигурност дали е гарнитура ????Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Губи антифриз - Гарнитурка е май...
Collapse
X
-
Re: Губи антифриз - Гарнитурка е май...
msotiroff написа:Става въпрос за Форд 1,8 TD 90к.с.Когато го купих губеше доста антифриз от водната помпа. Смених я заедно с ангренажния ремък и ролките...обаче забелязвам, че продължава да губи охлаждащата течност, по - малко, но пак значително - около 100-150ml на 1000км. Огледах за течове от маркучите, съединенията и радиатора - няма. Стартирах ДВГ, отворих капачката на разширителния съд, подадох газ до към 2000 - 2500 об./мин. -> балончета не излизат... На 2000-2500 об./мин. бял пушек от ауспуха няма, абсолютно безцветен е. Капачката на разширителния съд е чисто нова - не излиза от там. Засега пали лесно, не прегрява. Маркучите не са твърди и вдървени...и въпреки това антифриз се губи Течността е 5л. антифриз и 4л. вода... Значи или капе от някъде по малко и се изпарява или е гарнитура Като изкарам щеката на маслото след като е работил ДВГ има някакви ситни въздушни мехурчета по маслото. Дали може да има нещо общо?!Въпроса ми е има ли начин да разбера със сигурност дали е гарнитура ????Благодаря.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Нали имало някакви тестери с които може да се разбере ако в антифриза все пак "духат" изгорели газове? Не знам как им казват на тези тестери но се коментираха наскоро. Ако е гарнитура, би следвало да се хване така.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
аз имам такова въпросч към donnna: какво разбираш под "да почне да прелива" при мен като запаля клата и докато е студена нивото е едно, а пък като загрее е друго, като форсирам лекичко и отпусна газта пак се приоменя. е лекичко все пак, но се променя. ако изфорсирам повече се примена мааалко повече. Ако всичко е нормално не трябва да се променя нивото или ???Забравих да кажа че маркучът за предния радиатор се втвърдява когато запаля колата. не мириче на газ или изгорели газове от съдът за антифриза. Няколко теми чета за това втвърдяване на маркучите и почвам да се притеснявам лекичко. но си мисля, не трябва ли все пак да са леко втвърдени тези маркучи при положение,че системата работи под налягане, било то и не огромно.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
сега половината форум ще иде да си смени гарнитурите на главите реда е следния: палиш, работи 30 секунди колата, гасиш. отваряш капачката ако направи пссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс яко начи надува. ако псътне съвсем малко или въобще не направи пс начи сичко е ок.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
какво разбираш под "да почне да прелива" при мен като запаля клата и докато е студена нивото е едно, а пък като загрее е друго, като форсирам лекичко и отпусна газта пак се приоменя. е лекичко все пак, но се променя. ако изфорсирам повече се примена мааалко повече. Ако всичко е нормално не трябва да се променя нивото илиFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
pakumba написа:сега половината форум ще иде да си смени гарнитурите на главите реда е следния: палиш, работи 30 секунди колата, гасиш. отваряш капачката ако направи пссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс яко начи надува. ако псътне съвсем малко или въобще не направи пс начи сичко е ок.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
За Брава/о 1.6 16v нормалното работно налягане е 0.4 бара(за другите мотори предполагам не се различава много).Капачката на разширителния съд задържа до 1 бар налягане - на оригиналните капачки го пише. Ако налягането в охладителната система превиши 1 бар - значи задължително има някакъв проблем и капачката пропуска охлаждаща течност или въздух навън за да предпази охладителната система.FIAT Brava 1.6 16v '97
Коментар
-
Ewing написа:pakumba написа:сега половината форум ще иде да си смени гарнитурите на главите реда е следния: палиш, работи 30 секунди колата, гасиш. отваряш капачката ако направи пссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс яко начи надува. ако псътне съвсем малко или въобще не направи пс начи сичко е ок.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ахам знам го това за ПСССС след като загрее че е доста опасничко. аз като съм тествал е било със леееко полеко отвъртане на капачката и то пак изпуска налягането, но не изплисква навън. но това вече влиза акто ОФТОПИК, сори за коетоФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Re: Губи антифриз - Гарнитурка е май...
Esper написа:Аз обаче мисля че имаш накъде лек теч или сълзене на място, което не виждаш.Ето един пример - имах теч от радиатора и разхода беше точно толкова, колкото го описваш.На снимката, долу в дясно. Не капеше или поне е капало много малко, така че не съм го видял.Знаеш ли кога установих къде е проблема?Когато свалих предната броня, вече не помня защоM-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Re: Губи антифриз - Гарнитурка е май...
msotiroff написа:Esper написа:Аз обаче мисля че имаш накъде лек теч или сълзене на място, което не виждаш.Ето един пример - имах теч от радиатора и разхода беше точно толкова, колкото го описваш.На снимката, долу в дясно. Не капеше или поне е капало много малко, така че не съм го видял.Знаеш ли кога установих къде е проблема?Когато свалих предната броня, вече не помня защоI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар