Здравейте колеги. Имам следния проблем с Бравото. Постоянно ми се губи антифриз, около 300 - 400мл на седмица. Смених съм радиатора на парното (беше спукан, вече е нов) преди около 8 месеца. На няколко пъти изби антифриз от резервоарчето през капачката, видях че е спукана и я смених. Преди 2 седмици пак я карах на сервиз. Казаха, че има изгорял датчик на термостата, смениха го. Сега проблема продължава. Тази вечер отивам пак до сервиза. Ако някой има предположения какво може да бъде, нека да пише, че в чудо се видях с този проблем вече 10 месеца.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Охладителна система - теч
Collapse
X
-
предполагам, че щом губи по толкова много антифриз - трябва да оставя някаква следа по земята. преди да се качиш в колата - погледни отдолу....може и тапа на блока да е избила.. може и маркуч да е...Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
-
то не че не може да тече в движение, ама не можеш го разбра...щом няма следи отдолу - следва лошия вариант - отзад, през аспуха, бял дим - гарнитура на глава...ама при това положение на загрял двигател трябва да са ти твърди маркучите... демек и да влиза въздух... може и с маслото да се смеси антифриза... ако е гарнитура на глава - пълниш до горе с антифриз - палиш на празни обороти и ако почне за бълбука и прелива, значи е за смяна.... огледай тапите на блока - за ръждица.... на мен ми изби 1 тапа в движение - изобщо не е приятно усещането....Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
ако ти тече радитора особенно не можеш да го разбереш, щото той се нагрява и изпарява веднага, така като спреш и няма локва отдолу, защото то си се изпарява преди да капне. а като поохлади радиатора и не може да изпарява, то така или иначе пада налягането в системата и спира тече. тва е 1 вариантLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
donnna написа:то не че не може да тече в движение, ама не можеш го разбра...щом няма следи отдолу - следва лошия вариант - отзад, през аспуха, бял дим - гарнитура на глава...ама при това положение на загрял двигател трябва да са ти твърди маркучите... демек и да влиза въздух... може и с маслото да се смеси антифриза... ако е гарнитура на глава - пълниш до горе с антифриз - палиш на празни обороти и ако почне за бълбука и прелива, значи е за смяна.... огледай тапите на блока - за ръждица.... на мен ми изби 1 тапа в движение - изобщо не е приятно усещането....Fiat Bravo 1.8 GT
Коментар
-
Rokambol написа:Колега, погледни си водната помпа. Теча от там по трудно се хваща, щото обикновено е малък, а течността бързо се изпарява от горещината на мотора.
Коментар
-
В сервиза откриха проблема. Съединение, което се намира зад водната помпа и освен това някъде около термостата. Решението е смяна на това съединение и нов комплект термостат. Лошото е че разглобяват доста неща отдолу: гърнета климатик и т.н., понеже не може да се стигне до съединението.Fiat Bravo 1.8 GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар