Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Охладителна система - теч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Охладителна система - теч

    Здравейте колеги. Имам следния проблем с Бравото. Постоянно ми се губи антифриз, около 300 - 400мл на седмица. Смених съм радиатора на парното (беше спукан, вече е нов) преди около 8 месеца. На няколко пъти изби антифриз от резервоарчето през капачката, видях че е спукана и я смених. Преди 2 седмици пак я карах на сервиз. Казаха, че има изгорял датчик на термостата, смениха го. Сега проблема продължава. Тази вечер отивам пак до сервиза. Ако някой има предположения какво може да бъде, нека да пише, че в чудо се видях с този проблем вече 10 месеца.
    Fiat Bravo 1.8 GT

    #2
    предполагам, че щом губи по толкова много антифриз - трябва да оставя някаква следа по земята. преди да се качиш в колата - погледни отдолу....може и тапа на блока да е избила.. може и маркуч да е...
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #3
      Не съм забелязъл да има следи. Може ли да тече по-време на движение?
      Fiat Bravo 1.8 GT

      Коментар


        #4
        то не че не може да тече в движение, ама не можеш го разбра...щом няма следи отдолу - следва лошия вариант - отзад, през аспуха, бял дим - гарнитура на глава...ама при това положение на загрял двигател трябва да са ти твърди маркучите... демек и да влиза въздух... може и с маслото да се смеси антифриза... ако е гарнитура на глава - пълниш до горе с антифриз - палиш на празни обороти и ако почне за бълбука и прелива, значи е за смяна.... огледай тапите на блока - за ръждица.... на мен ми изби 1 тапа в движение - изобщо не е приятно усещането....
        Fiat Punto 1.1-Синята птица
        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

        Коментар


          #5
          Колега, иди да ти вдигнат някъде колата с подемник.Така като я вдигнат във въздуха я запали и даи газ до 4500 оборота някъде.Ако има теч отдолу ще се забележи .

          Коментар


            #6
            ако ти тече радитора особенно не можеш да го разбереш, щото той се нагрява и изпарява веднага, така като спреш и няма локва отдолу, защото то си се изпарява преди да капне. а като поохлади радиатора и не може да изпарява, то така или иначе пада налягането в системата и спира тече. тва е 1 вариант
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              donnna написа:
              то не че не може да тече в движение, ама не можеш го разбра...щом няма следи отдолу - следва лошия вариант - отзад, през аспуха, бял дим - гарнитура на глава...ама при това положение на загрял двигател трябва да са ти твърди маркучите... демек и да влиза въздух... може и с маслото да се смеси антифриза... ако е гарнитура на глава - пълниш до горе с антифриз - палиш на празни обороти и ако почне за бълбука и прелива, значи е за смяна.... огледай тапите на блока - за ръждица.... на мен ми изби 1 тапа в движение - изобщо не е приятно усещането....
              Ако е гарнитура на глава в сервиза нямаше ли да разберат. Ама макучите са меки на загрял двигател, те първо това провериха. pakumba ти за кой радиатор горовиш, защото този на парното ми е нов.
              Fiat Bravo 1.8 GT

              Коментар


                #8
                разбрах, че е нов, говоря за големия. загрей колата и отвори капака и зяпай откъде тече ко толкоз има, възможно е да тече само на загрял двг, като се вдигне налягането
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  разбрах, че е нов, говоря за големия. загрей колата и отвори капака и зяпай откъде тече ко толкоз има, възможно е да тече само на загрял двг, като се вдигне налягането
                  Ще пробвам така. Нищо няма да ми струва.Благодаря на всички за съветите!
                  Fiat Bravo 1.8 GT

                  Коментар


                    #10
                    Колега, погледни си водната помпа. Теча от там по трудно се хваща, щото обикновено е малък, а течността бързо се изпарява от горещината на мотора.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар


                      #11
                      Rokambol написа:
                      Колега, погледни си водната помпа. Теча от там по трудно се хваща, щото обикновено е малък, а течността бързо се изпарява от горещината на мотора.
                      същия проблем имах с Вектра - губи по малко, избива маркуча....И се почна - гарнитура, капачка - без ефект.... докато не изби водната помпа. Прав е колегата - погледни я ВНИМАТЕЛНО. Течът не с вижда докато не избие съвсем

                      Коментар


                        #12
                        В сервиза откриха проблема. Съединение, което се намира зад водната помпа и освен това някъде около термостата. Решението е смяна на това съединение и нов комплект термостат. Лошото е че разглобяват доста неща отдолу: гърнета климатик и т.н., понеже не може да се стигне до съединението.
                        Fiat Bravo 1.8 GT

                        Коментар

                        Working...
                        X