Здравейте имам проблем и с гарнитурата на капака на мотора на пунтото-тече масло (гарнитурата мисля че е оригиналната )Изчетох темите в форума и доколкото разбрах най добре да си сложа коркова.Обаче в магазините на Стамболийски и на T&N Car ми казаха че имало само гумени и нямалко коркови гарнитури за пунтото 1.2 SPI. , а няколко човека бяха писали че са с коркови гарнитури. та ако можете да ми кажете откаде да си купя такава.И още нещо да ви питам да не пускам нова тема когато загрее нивото на охлаждащата течност се вдига доста,а като истине пада на минимум почти.от водата не излизат мехурчета . като работи двигателя, обаче ми се струва че губи малко течност.възможно ли е да има проблем с гарнитуратана главата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коркова гарнитура откаде
Collapse
X
-
Коркова гарнитура откаде
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
И аз сменям втора гарнитура на капака тая година, а го мерихме и не е крив. Чудих се дали да не пиля крачетата дето опират в главата. Мерих със шублера гарнитурата и височината на крачетата и излиза, че гарнитурата се притиска само с 0.5мм. Отдолу гарнитурата контактува с главата с две тънки "писти", които с това малко притискане не задържат маслото особено отпред. Вчера напълних канала между тея писти с течна гарнитура за картер и така сложих капака. Обаче трябва да покарам поне 100км да кажа олива ли пак. А за антифриза не се притеснявай, при мен губи съвсем леко течност от маркуча дето влиза обратно в казанчето, по-точно от пластмасата в която се слага маркуча, около нея леко сълзи.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар