Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо ми скапва акумулатора! - проблема решен.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Акумулатора може да се провери за мъртви клетки с подходящ товар. Понеже повечето от нас нямат, най-добре е да се занесе на компетентно лице, което да направи замерването. Обикновено е напълно безплатно.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #17
      Абе недейте праща човека за акумулатор. Нека първо си премери утечката и ако е над 50милиампера да си види проблема.Не че миналата година акумулатора на Бравата не ме предаде отведнъж, ама първо всичко си проверих преди да купя.На Пунтака акумулатор на 6 месеца се скапа - а утечка няма- щях да го хвърлям, ама го оставих да се зарежда и сложих един стар който добре въртеше - е и той падна. Накрая откри че скапания касетофон като му е сложен панела консумира над 100милиампера само той, а колата се кара само на градско. И жената като остави панела цял ден пред работата - за няколко дни му вижда сметката. Естествено махнах касетофона, сложих друг и - край.
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #18
        Yavor написа:
        Абе недейте праща човека за акумулатор. Нека първо си премери утечката и ако е над 50милиампера да си види проблема.Не че миналата година акумулатора на Бравата не ме предаде отведнъж, ама първо всичко си проверих преди да купя.На Пунтака акумулатор на 6 месеца се скапа - а утечка няма- щях да го хвърлям, ама го оставих да се зарежда и сложих един стар който добре въртеше - е и той падна. Накрая откри че скапания касетофон като му е сложен панела консумира над 100милиампера само той, а колата се кара само на градско. И жената като остави панела цял ден пред работата - за няколко дни му вижда сметката. Естествено махнах касетофона, сложих друг и - край.
        :D Непременно първо ще проверя за утечки и тогава ще бягам за акумулатор!Но както каза колегата Tornado, тоя акумулатор незнам на колко години е, утре като стана и ще замеря да видим кво става и дали ще запали въобще след като е зареден и сега стои на стойката без да е зкачен Ако не е умрял от само себеси
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #19
          Преди да почна да измервам тъй като нямам мултицеп в момента,реших да закача акумулатора (беше зареден и оставен с откачени клеми да няма консумация), слагам отивам въртя ключа и колата пак не иска да запали но като че ли малки заряд който е останал в него и помага да върти по-дълго време в сравнение когато го оставих закачен на клемите!Когато го оставих закачен на клемите и върти един два пъти и до там, сега след като е бил откачен от тях върти пак но малко по добре и пак не пали(определено тока не стига).Ето какво ми направи впечатление като го заредих последния път, сложих токоизправитела запалих цигара и няма и за 5 мин клетките почнаха да кипят, а една от тях беше напълно спокойна никви мехурчета не излизаха от нея....тук явно е нередността Това е за сега малко по-късно се почва си измерванията, и пак ще пиша!
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #20
            dimmX написа:
            Преди да почна да измервам тъй като нямам мултицеп в момента,реших да закача акумулатора (беше зареден и оставен с откачени клеми да няма консумация), слагам отивам въртя ключа и колата пак не иска да запали но като че ли малки заряд който е останал в него и помага да върти по-дълго време в сравнение когато го оставих закачен на клемите!Когато го оставих закачен на клемите и върти един два пъти и до там, сега след като е бил откачен от тях върти пак но малко по добре и пак не пали(определено тока не стига).Ето какво ми направи впечатление като го заредих последния път, сложих токоизправитела запалих цигара и няма и за 5 мин клетките почнаха да кипят, а една от тях беше напълно спокойна никви мехурчета не излизаха от нея....тук явно е нередността Това е за сега малко по-късно се почва си измерванията, и пак ще пиша!
            Бягай за нов колега.Не си губи времето с глупости.Колкото и да мериш, пак до магазина ще стигнеш
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #21
              Я да ви питам колеги при нов акумулатор какъв волтаж требва да дава при работещ мотор, че с тоя показваше 13.80 в а момчето с акумулаторите каза "мисля , ч е ниско и трябва да е над 14в!(с сегашния акумулатор след като беше заредн показа 12.50 в като я заплихме 13.80 а след катоя угасих 12.90, значи релето на алтернатора е здраво и е заредило малко)дали с нов акумулатор ще даде над 14 в или пак ще покаже 13+ волта о не и 14?п.с. Тея хора спят ли още никой не придава сигнали на живот, пууу че колата и тя едвам поема
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #22
                Esper написа:
                dimmX написа:
                Преди да почна да измервам тъй като нямам мултицеп в момента,реших да закача акумулатора (беше зареден и оставен с откачени клеми да няма консумация), слагам отивам въртя ключа и колата пак не иска да запали но като че ли малки заряд който е останал в него и помага да върти по-дълго време в сравнение когато го оставих закачен на клемите!Когато го оставих закачен на клемите и върти един два пъти и до там, сега след като е бил откачен от тях върти пак но малко по добре и пак не пали(определено тока не стига).Ето какво ми направи впечатление като го заредих последния път, сложих токоизправитела запалих цигара и няма и за 5 мин клетките почнаха да кипят, а една от тях беше напълно спокойна никви мехурчета не излизаха от нея....тук явно е нередността Това е за сега малко по-късно се почва си измерванията, и пак ще пиша!
                Бягай за нов колега.Не си губи времето с глупости.Колкото и да мериш, пак до магазина ще стигнеш
                То ясно, че на там отива работата ама искам първо да измеря и за утечки евентуално да не да скапя и новия и тогава да вляза в приключение
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #23
                  ами като купиш нов, в магазина/сервиза ще измерят всичко за да заверят гаранцията
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #24
                    sev написа:
                    ами като купиш нов, в магазина/сервиза ще измерят всичко за да заверят гаранцията
                    Мда, така е обаче днес неделя пича с акумулаторите не си вдига ГСМ-а пак аз искам колата да бръмне
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #25
                      според немското ръководство за Браво/Брава:- при запален двигател и включени дълги светлини при 3000 оборота - между 14 и 15 волта
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #26
                        Мерси колегап.с. Човек да иска да си похарчи парите за акумулатор и да няма къде......ще се побъркам, нямам търпение да и чуя гласчето
                        now. BMW E39 523i '98 170hp
                        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                        Коментар


                          #27
                          и аз бях така преди месец - акумулатора сдаде багажа в петъкимаше от къде да купя, но исках определена маркаи така чаках до понеделник
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #28
                            е тва ако не е късмет пък на..и двата акумулатора Exide са ги купили вчера, сега има някви GygaWat ако се пише така въобщенякви мнения за тях?
                            now. BMW E39 523i '98 170hp
                            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                            Коментар


                              #29
                              аз си купих Искрарових и мненията са доста положителни
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #30
                                dimmX написа:
                                е тва ако не е късмет пък на..и двата акумулатора Exide са ги купили вчера, сега има някви GygaWat ако се пише така въобщенякви мнения за тях?
                                Чел съм добри отзиви.Лиценз на Bosh, ала-бала...За акумулаторите за изписани кофи с мастило.До понеделник така и така имаш време за попиташ търсачката
                                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                                Коментар

                                Working...
                                X