Акумулатора може да се провери за мъртви клетки с подходящ товар. Понеже повечето от нас нямат, най-добре е да се занесе на компетентно лице, което да направи замерването. Обикновено е напълно безплатно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нещо ми скапва акумулатора! - проблема решен.
Collapse
X
-
Абе недейте праща човека за акумулатор. Нека първо си премери утечката и ако е над 50милиампера да си види проблема.Не че миналата година акумулатора на Бравата не ме предаде отведнъж, ама първо всичко си проверих преди да купя.На Пунтака акумулатор на 6 месеца се скапа - а утечка няма- щях да го хвърлям, ама го оставих да се зарежда и сложих един стар който добре въртеше - е и той падна. Накрая откри че скапания касетофон като му е сложен панела консумира над 100милиампера само той, а колата се кара само на градско. И жената като остави панела цял ден пред работата - за няколко дни му вижда сметката. Естествено махнах касетофона, сложих друг и - край.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Абе недейте праща човека за акумулатор. Нека първо си премери утечката и ако е над 50милиампера да си види проблема.Не че миналата година акумулатора на Бравата не ме предаде отведнъж, ама първо всичко си проверих преди да купя.На Пунтака акумулатор на 6 месеца се скапа - а утечка няма- щях да го хвърлям, ама го оставих да се зарежда и сложих един стар който добре въртеше - е и той падна. Накрая откри че скапания касетофон като му е сложен панела консумира над 100милиампера само той, а колата се кара само на градско. И жената като остави панела цял ден пред работата - за няколко дни му вижда сметката. Естествено махнах касетофона, сложих друг и - край.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Преди да почна да измервам тъй като нямам мултицеп в момента,реших да закача акумулатора (беше зареден и оставен с откачени клеми да няма консумация), слагам отивам въртя ключа и колата пак не иска да запали но като че ли малки заряд който е останал в него и помага да върти по-дълго време в сравнение когато го оставих закачен на клемите!Когато го оставих закачен на клемите и върти един два пъти и до там, сега след като е бил откачен от тях върти пак но малко по добре и пак не пали(определено тока не стига).Ето какво ми направи впечатление като го заредих последния път, сложих токоизправитела запалих цигара и няма и за 5 мин клетките почнаха да кипят, а една от тях беше напълно спокойна никви мехурчета не излизаха от нея....тук явно е нередността Това е за сега малко по-късно се почва си измерванията, и пак ще пиша!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Преди да почна да измервам тъй като нямам мултицеп в момента,реших да закача акумулатора (беше зареден и оставен с откачени клеми да няма консумация), слагам отивам въртя ключа и колата пак не иска да запали но като че ли малки заряд който е останал в него и помага да върти по-дълго време в сравнение когато го оставих закачен на клемите!Когато го оставих закачен на клемите и върти един два пъти и до там, сега след като е бил откачен от тях върти пак но малко по добре и пак не пали(определено тока не стига).Ето какво ми направи впечатление като го заредих последния път, сложих токоизправитела запалих цигара и няма и за 5 мин клетките почнаха да кипят, а една от тях беше напълно спокойна никви мехурчета не излизаха от нея....тук явно е нередността Това е за сега малко по-късно се почва си измерванията, и пак ще пиша!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Я да ви питам колеги при нов акумулатор какъв волтаж требва да дава при работещ мотор, че с тоя показваше 13.80 в а момчето с акумулаторите каза "мисля , ч е ниско и трябва да е над 14в!(с сегашния акумулатор след като беше заредн показа 12.50 в като я заплихме 13.80 а след катоя угасих 12.90, значи релето на алтернатора е здраво и е заредило малко)дали с нов акумулатор ще даде над 14 в или пак ще покаже 13+ волта о не и 14?п.с. Тея хора спят ли още никой не придава сигнали на живот, пууу че колата и тя едвам поемаnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Esper написа:dimmX написа:Преди да почна да измервам тъй като нямам мултицеп в момента,реших да закача акумулатора (беше зареден и оставен с откачени клеми да няма консумация), слагам отивам въртя ключа и колата пак не иска да запали но като че ли малки заряд който е останал в него и помага да върти по-дълго време в сравнение когато го оставих закачен на клемите!Когато го оставих закачен на клемите и върти един два пъти и до там, сега след като е бил откачен от тях върти пак но малко по добре и пак не пали(определено тока не стига).Ето какво ми направи впечатление като го заредих последния път, сложих токоизправитела запалих цигара и няма и за 5 мин клетките почнаха да кипят, а една от тях беше напълно спокойна никви мехурчета не излизаха от нея....тук явно е нередността Това е за сега малко по-късно се почва си измерванията, и пак ще пиша!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
sev написа:ами като купиш нов, в магазина/сервиза ще измерят всичко за да заверят гаранциятаnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:е тва ако не е късмет пък на..и двата акумулатора Exide са ги купили вчера, сега има някви GygaWat ако се пише така въобщенякви мнения за тях?I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар