И те такаОказа се ,че стария акумулатор има мъртва клетка.Мерихме за утечки и показа 0.5(аларма и паметта на МП3-то)според акумулаторджията и ме увери че няма да има проблем!Купих нов акумулатор Искра 62 АМ, колата зарежда перфектно всичко е ок!На всеки 3 месеца безплатна проверка и това еКолко съм щаслив че забръмка колата не е истина!Благодаря на всички отзовали се живи и здрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нещо ми скапва акумулатора! - проблема решен.
Collapse
X
-
dimmX написа:И те такаОказа се ,че стария акумулатор има мъртва клетка.Мерихме за утечки и показа 0.5(аларма и паметта на МП3-то)според акумулаторджията и ме увери че няма да има проблем!Купих нов акумулатор Искра 62 АМ, колата зарежда перфектно всичко е ок!На всеки 3 месеца безплатна проверка и това еКолко съм щаслив че забръмка колата не е истина!Благодаря на всички отзовали се живи и здравиI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Кът шугаво шиле съм докато не я запалих не мирясах!Относно консумацията въобще не съм запознат но ще накарам някой жичкаджия да измери как са нещата с МП3-то!Възможно ли е от калпава маса да има няква нередност с консумацията от 0.5 ампера?Иначе консуматорите са аларма(централно), паметта на МП3 и часовника на таблото,за друго не се сещам!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Много е 0.5!!!за едно денонощие тва са 12 ампера значи ако колата ти седи 5 дена и акуто си отива. Когато мериш ампеража махни панела на касетофона увери се че всички врати са затворени че не свети някъде някоя лампа и тогава мери, и когато допреш клемите на уреда в началото ампеража наистина е 0.5 но след няколко секунди пада на 0.01, докато оня отпред мери ти влез в колата и щракни панела на касетофона за да видиш ще има ли промяна в ампеража, и тва е.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Значи панела не беше сложен, с включена аларма(централно) и работещ часовник това показа 0.5!Човека от 9 години се занимава с акумулатори и ми каза,трябва да е по-ниска стойността но няма да се притесняваш, колата си зарежда перфектно, единственото което искам от теб е да я караш поне веднъж седмично (ми чи аз я карам секи ден почти), и на всеки три месеца за безплатен преглед при мен.Гарантирам ти поне 5-6 години работа с тоя акумулатор!МП3-то е закачено както си му е реда!Нямам запалка в колата от там да има нещо не знам или пак да питам за калпава маса може ли да е причината!?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
сега аз съм с искра купуван 2003г за трабант и е 45 А.часа,а като купих типото през 2004 лятото ги размених ,защото на типото неговия даваше признаци на здаване на багажа,а този на трабаня изкара до 2006 и го продадох заедно с трабаня.този до сега 6-7 пъти си го доливам с дестилирана вода,колата се кара предимно градско,но пали от раз и без значение каква е околната температура,а и никога не съм го въртял повече3-4 секунди на стартер.купих искра защото предишния акумулатор на трабаня беше такъв и с него изкара 7 години.сега имах форд ,които беше с искра и точно когато му изтече гаранцията умря.така че не знам какво да те посъветвам ,само не взимай монбат.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар