Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпра 1.6 , свети лампа масло и теч от семеринга на кутията

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Темпра 1.6 , свети лампа масло и теч от семеринга на кутията

    Здравейте, позагледах се в една темпра, 1.6 , 1992 год. дигитално табло /каквото досега не съм виждал, при типо 93-та го няма/ , та измежду многото и кусури го има и тоя, че непрекъснато и свети лампата за маслото. Казаха ми че това е от датчика на щеката, защото е повреден, а иначе не харчи масло. Преди около 2 месеца е сменяна главата, та се притеснявам да не се е получило нещо проблемно, което не са успели да отстранят... Въпреки смяната на главата и новата гарнитура на капака на клапаните си е доста омаслена, де. Каква е приблизителната цена на щека за масло с датчик? Предварително благодаря за вниманието.Коригирах ти заглавието защото темата се разраства.Tornado
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    #2
    Питай hit-ko на лични може да ти помогне с инфо.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      На щеката не е ли датчик за нивото на маслото,а другият показва че маслото циркулира по маслените магистрали.
      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

      Коментар


        #4
        dani389 написа:
        На щеката не е ли датчик за нивото на маслото,а другият показва че маслото циркулира по маслените магистрали.
        Идея си нямам, на типото такова нещо нямаше, а на щеката наистина видях някакви кабелчета да са скачени. Вътре на таблото лампата си свети непрекъснато, което си е обезпокояваща гледка... Виждал съм такова нещо на кола, на която разпределителния вал бе заминал, беше си за смяна на глава, само това я оправи, а тук валовете комай са си два
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

        Коментар


          #5
          Plastex написа:
          dani389 написа:
          На щеката не е ли датчик за нивото на маслото,а другият показва че маслото циркулира по маслените магистрали.
          Идея си нямам, на типото такова нещо нямаше, а на щеката наистина видях някакви кабелчета да са скачени. Вътре на таблото лампата си свети непрекъснато, което си е обезпокояваща гледка... Виждал съм такова нещо на кола, на която разпределителния вал бе заминал, беше си за смяна на глава, само това я оправи, а тук валовете комай са си два
          Споко - това е датчика за ниво на масло.Къде е ламБата, в зоната на Electronic Check-a ли?Виж тук - в коя зона, N или L?Не и се притеснявай ако е тая в N зоната, погледни си нивото на щеката и си свиркай.Тея датчици по принцип са много кекави - всяка втора темпра или талянака от това поколение има проблем с него.Моят не е точно на щеката а е на картера.Смених го като взех колата.Удоволствието ми струваше май около 70лв. Преди 4 години.Принципа им е един и същи - биметална пластина, потопена в масло.
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            Esper написа:
            Споко - това е датчика за ниво на масло.Къде е ламБата, в зоната на Electronic Check-a ли?Виж тук - в коя зона, N или L?Не и се притеснявай ако е тая в N зоната, погледни си нивото на щеката и си свиркай.Тея датчици по принцип са много кекави - всяка втора темпра или талянака от това поколение има проблем с него.Моят не е точно на щеката а е на картера.Смених го като взех колата.Удоволствието ми струваше май около 70лв. Преди 4 години.Принципа им е един и същи - биметална пластина, потопена в масло.
            Наистина е в зона N , това което казваш е успокоително Останалото по колата се изживява някак си, второстепенни проблемчета, дето не спъват кола. Леко нестабилна ми се видя, разклащаше се леко, стори ми се че са амортисьори, но ако не се товари и не се настъпва яко в завой няма да е проблем. Не се вгледах в задницата, да видя за разчекнати гуми, но утре ще видя и това, всичко наведнъж не се възприема за 15-20 мин. Кофти е че ще ходи пред КАТ, за смяна номера и талон, и драснати калници и други дреболии ще са повод за притеснения.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #7
              Plastex написа:
              Наистина е в зона N , това което казваш е успокоително Останалото по колата се изживява някак си, второстепенни проблемчета, дето не спъват кола. Леко нестабилна ми се видя, разклащаше се леко, стори ми се че са амортисьори, но ако не се товари и не се настъпва яко в завой няма да е проблем. Не се вгледах в задницата, да видя за разчекнати гуми, но утре ще видя и това, всичко наведнъж не се възприема за 15-20 мин. Кофти е че ще ходи пред КАТ, за смяна номера и талон, и драснати калници и други дреболии ще са повод за притеснения.
              Ще имаш време да я поогледаш, споко Моята беше разкрачена и реших проблема с един мост втора употреба от талянеца за около 150лв.Малко на риск беше, обаче се оказа бетон - и днес съм с него Това с датчика е дразнещо, безспорно.Аз обаче доста трудно го намерих. Очевидно не се харчат като топъл хляб Тогава го намерих в един магазин на "Сименон" ама ако решиш да го сменяш, попитай Христо ( hit-ko ).По онова време не го познавах
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #8
                Въпрос за полуоските

                Още един въпрос, продавача каза че има теч от маншона на полуоската, по-дългата. По негово мнение теча не е от маншона, а от семеринга към скоростната кутия. Аз пък се чудя има ли там семеринг, там влиза трипоида /или тва тройното като каре/ , захваща се маншона към кожуха и евентуален теч може да има при повредено лагерче, поне аз съм сменял маншон, това знам. Та има ли там семеринг ?
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                Коментар


                  #9
                  има семеринг струва няколко левчета. за лампата е точно както каза колегата горе, при мен проблема е решен с махане на лампата очевидно, тя следи нивото на маслото, което по принцип се следи на ръка. а при мен тече от капака на клапаните защото самия той е крив и дори и нова гарнитура не може д а го уплътни добре. 10 лв е в морга
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Re: Въпрос за полуоските

                    Plastex написа:
                    Още един въпрос, продавача каза че има теч от маншона на полуоската, по-дългата. По негово мнение теча не е от маншона, а от семеринга към скоростната кутия. Аз пък се чудя има ли там семеринг, там влиза трипоида /или тва тройното като каре/ , захваща се маншона към кожуха и евентуален теч може да има при повредено лагерче, поне аз съм сменял маншон, това знам. Та има ли там семеринг ?
                    има семеринг и той е на лагера, който стои под маншона, ако нямаш условия, кажи един ден ще дойдеш в гаража и ще го сменим....вече сменихме, моите, на колегата иее, и на брат ми. Така че ситуацията е отрепетирана и като време за около 2 часа си готов.
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #11
                      Re: Въпрос за полуоските

                      Благодаря много на всички, много сте отзивчиви Днешният оглед ме отказа от тази покупка, след яко претърсване открих следи от удар в предницата, едната страна стои с поне половин сантиметър по-навътре. Колата щеше да е за младшата възраст- синът ми, а не ми се ще да го паникьоса някъде едно леко разклащане, нестабилност която вече не ща и да зная от какво точно беше... С една дума кола и жена денем се избират, снощи на лампа не видях сума и неща, дето трябваше не да се гледат, а да се видят .
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                      Коментар

                      Working...
                      X