Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених датчика на радиатора и не палеше - вече пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смених датчика на радиатора и не палеше - вече пали

    нуждая се от съвет. вчера смених датчика на радиатора. сложих новия и долях изтеклия антифриз, който бях събрал. запалих двигателя и почнах да обезвъздушавам (на радиатора в единия горен край има пробка + махната капачка на разширителния съд). нивото на антифриза падна под минимума, защото не успях да събера всичкия при смяната. наложи се долея антифриз и отидох с колата до близката бензиностанция. колата не можа да загрее до оптимална температура даже. върнах се налях антифриза и обезвъздуших още. след процедурата антифриза в съда падна още (пак под минимума, но си викам ще долея после с дестилирана вода).перката тръгна, аз бях доволен от ремонта и изгасих колата. тази сутрин обаче колата не запали изобщо. за първи път го прави. давам на контакт и не се чува типичния шум (от помпа ли е, от нещо друго ли е - едно такова равномерно тихо бръмчене, след което лампата на инжекциона изгасва). и като завъртях след това ключа да запаля, не пали. двигателя си прави обичайния шум при палене, но не тръгва. пробвах няколко пъти и не стана. отворих капака и видях, че нивото на антифриза е паднало доста. едва се виждаше на дъното. и си викам от това ще да е, като долея антифриз и работата ще се оправи. да, ама не. долях до нужното ниво, като се върнах от работа и колата пак не запали. когато дам на контакт лампата на акумулатора светва. трябва да изгасне след като запали, нали така? а и тази сутрин не беше толкова студено, че да е от акумулатоара.има доста бензин. маслото също е добре.дайте съвет от какво може да е.
    Alfa 147 JTD 115 hp
    ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

    #2
    Re: Смених датчика на радиатора, но сега не пали

    chandler написа:
    давам на контакт и не се чува типичния шум (от помпа ли е, от нещо друго ли е - едно такова равномерно тихо бръмчене, след което лампата на инжекциона изгасва). и като завъртях след това ключа да запаля, не пали....дайте съвет от какво може да е.
    Първо предположение - изгоряла /обезточена/ бензинова помпа
    BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
    Среден разход на газ

    Коментар


      #3
      Re: Смених датчика на радиатора, но сега не пали

      masterkar написа:
      chandler написа:
      давам на контакт и не се чува типичния шум (от помпа ли е, от нещо друго ли е - едно такова равномерно тихо бръмчене, след което лампата на инжекциона изгасва). и като завъртях след това ключа да запаля, не пали....дайте съвет от какво може да е.
      Първо предположение - изгоряла /обезточена/ бензинова помпа
      други симптоми за това има ли? и как да проверя бензиновата помпа дали е обезточена или изгоряла? съответно мога ли лесно да я оправя, ако е обезточена само?
      Alfa 147 JTD 115 hp
      ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

      Коментар


        #4
        1 съвет:Цитат от подписа на Nino:"1. Натисни Търсене; 2. Напиши в полето каквото те интересува - в твоя случай "бензинова помпа"; 3. Натисни
        BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
        Среден разход на газ

        Коментар


          #5
          Смених датчика на радиатора и не палше - вече пали

          тръгнах да свалям клемата на акумулатора, ако има грешка да я изчисти, но преди това дадох на контанкт и чух помпата да зарежда. запалих без проблем. според мен проблемът беше от прекалено ниското ниво на антифриза след смяната на датчика, но може да е от друго...
          Alfa 147 JTD 115 hp
          ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

          Коментар


            #6
            нивото на антифриза няма нищо общо с бензиновата помпа

            Коментар


              #7
              Re: Смених датчика на радиатора и не палше - вече пали

              chandler написа:
              тръгнах да свалям клемата на акумулатора, ако има грешка да я изчисти, но преди това дадох на контанкт и чух помпата да зарежда. запалих без проблем. според мен проблемът беше от прекалено ниското ниво на антифриза след смяната на датчика, но може да е от друго...
              Да бе да :D и един мармот завива шоколада в целофан1.8. Спамът няма да бъде толериран в никой случай (спам - едносрични и повтарящи се постове, както и оф-топици). Tornado
              HONDA I-VTEC

              Коментар


                #8
                е, аз казвам, че може и от друго да е, НО това непалене стана след като смених датчика, затова с него го свързвам.
                Alfa 147 JTD 115 hp
                ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

                Коментар


                  #9
                  chandler написа:
                  е, аз казвам, че може и от друго да е, НО това непалене стана след като смених датчика, затова с него го свързвам.
                  На Пунто 1.1 датчика на вентилатора е вързан последователно на веригата и всъщност към него има винаги 12 в независимо дали колата е запалена или не. Тоест с ключ без ключ там винаги си ги има и датчика всъщност е един ключ който затваря или отваря в зависимост на температурата на водата и вентилатора тръгва или спира. Веригата е независима от всички останали агрегати минава само през предпазител. Ако укъсиш с кламер на куплунга на датчика ще тръгне вентилатора без да се интересува от температурата на водата, дали колата е запалена или не, дали имаш ключ на положение за включване на консуматорите или не, дали имаш антифриз или не.
                  Пунто 1.1 1994 г.

                  Коментар


                    #10
                    Re: Смених датчика на радиатора и не палше - вече пали

                    chandler написа:
                    тръгнах да свалям клемата на акумулатора, ако има грешка да я изчисти, но преди това дадох на контанкт и чух помпата да зарежда. запалих без проблем. според мен проблемът беше от прекалено ниското ниво на антифриза след смяната на датчика, но може да е от друго...
                    Е, случват се и чудеса! Следващия път като ти се повтори гореописания първоначално от теб проблем погледни си течността в казанчето за чистачките, ако е намаляла, допълни я и може и да си решиш пак проблема!
                    BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                    Среден разход на газ

                    Коментар

                    Working...
                    X