Здравейте пак.Oт преди една седмица стъм сменил ламбдата с нова преди това смених ТПС и Стъпковото Моторче и всичко си беше наред със стaрата сонда няма да мени обороти няма нищо хем старата сонда беше заминала.В момента в който сложих новата пак почна да мени обороти и това е вече цяла седмица.Става дума за Типото от подписа.Един приятел ми каза че след смяна на ламбдата трябва да се ходи на диагностика и да се регулира нещо .Вярно ли е и каква може да е причината за това менене на обороти.Благодарско отново предварително.Позволих си да коригирам някой грешки които смятам ,че няма да допускаш по нататък виж спама на твой колега по долу.Tornado
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Ламбда сонда
Collapse
X
-
TORNADO , понеже си МОДЕРАТОР виж как ТИ преди време ми "ПОМОГНА" ! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...170&highlight= По това време колегата не е бил модератор.Моля, не спорете с модераторите във форума! Те отделят от личното си време за поддръжката му.ilkor
Коментар
-
Re: Въпросче за Ламбда
asus написа:Един приятел ми каза че след смяна на ламбдата трябва да се ходи на диагностика и да се регулира нещо .Вярно ли е и каква може да е причината за това менене на обороти.Категоричен отговор на въпроса ти не мога да дам. При мен миналата година ми сменяха ламбда сонда, след това ми направиха диагностика и всичко си беше ОК на газ /при изгоряла сонда веднага гаснеше на газ - имам ламбда контрол с вграден ламбда емулатор/, но дали са регулирали нещо
- по-вероятно не! А при теб след като старата сонда е била неизправна е възможно ЕКУ-то да е записало грешка /минало в сервизен режим/ и сега да трябва тя да се изчисти и отново да се адаптира към новата ситуация. Това са само теоретични предположения за проблема. Друго - ето една тема с линкове за ламбда сонда. Сега се сещам и това, че се споменаваше, че при изгоряла ламбда сонда се запушва /задръства/ катализатора - моя не съм го сменял и махал, не знам при теб как е - това само е пак насока за проблема ти. И при мен с чисто нова сонда и перфектна работа на газ, има проблеми като описаните от теб при работа на бензин - най-вероятно запушени дюзи /инжектори/... Червената лампичка с дюзичката никога не ми е светвала.
Коментар
-
Благодаря за отговора мастеркар, аз съм с резонаторно гърне грешката при този вид двигател до колкото знам и съм пробвал многократно се чисти само с откачане на акумулатора , но и след това същата работа - ходих и аз на диагностика казаха ми че или е дюза на моноинжекциата или горивен филтър съответно може и двете .Съмнявам се и в двете иначе казаха че работи повече от прекрасно.ПС благодаря и на модератора че своевременно влезна в ролята на човек който гледа какво се пише и хората с несъществени мнения се порицават.Отговарям и на колегата който пита дали имам парички - да имам достатъчно за да си поддържам колата винаги изправна и да не казвам ,че тази и онази кола е скапана и не върви щото е такава марка ,макар че и ти си фиатаджия.Искам като я ръчкам да знам че си возя гъза качествено и сигурно мразя техника която полу работи полу не ама давай така ще я ползваме.Не се заяждам сори ако има засегнатПоздрави на Всички
Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар