Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стартерът не винаги върти. Решението - нов стартер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стартерът не винаги върти. Решението - нов стартер

    Днес за 3-ти път се случи следното: влизам си в колата, давам на контакт, изключвам имобилайзера на алармата, завъртам да запаля..., но уви нищо не става След 5-6 опита пак нищо и накрая я паля с бутане. След това си пали нормално. Защо така, от какво може да е? Просто не завърта, всички лампички си светят, помпата се чува, ама неще да завърти.
    Fiat Bravo 80 16V

    #2
    И аз се обърках тотално,не разбрах тоя стартер тргва ли не тръгва ли?

    Коментар


      #3
      Погледни си кабелите към стартера , може да има хлабава вързка. Акумулатора как е ? Да не е дал богу дух?Провери и клемите към него.Най-вероятните причини са :1. Хлабава или окислила връзка от влажното време2.Слаб акумулатор3.Проблем в стартера ( четки ,втулки, лагери)
      Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
      IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
      1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
      2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

      Коментар


        #4
        Еее убийте ме с камъни Проблемът беше, че понякога стартерът не завърта. Паля я с бутане и при всяко следващо палене стартерът си върти, докато не реши някой път пак да спре да върти (дано да е станало ясно).Както и да е, днеска ми сложиха нов(рециклиран) стартер. На стария му се е прецакал роторът, та от там идвал проблема.
        Fiat Bravo 80 16V

        Коментар


          #5
          kondov написа:
          Еее убийте ме с камъни Проблемът беше, че понякога стартерът не завърта. Паля я с бутане и при всяко следващо палене стартерът си върти, докато не реши някой път пак да спре да върти (дано да е станало ясно).Както и да е, днеска ми сложиха нов(рециклиран) стартер. На стария му се е прецакал роторът, та от там идвал проблема.
          Ако питаш мен са те метнали... А стария стартер върнаха ли ти го или си го "оставиха" за рециклиране за следващия като теб? Не съм чувал ротора така да се поврежда - ту го има, ту го няма... Мисля, че си бил само за четки. Ама карай, важното е че си пак на пътя!
          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
          --- в сърцето завинаги... ---
          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

          Коментар


            #6
            Стария ми го върнаха и ся се чудя кво да го правя. За ротора ми го обясниха така: той имал някви ламели и единият(или няколко и аз не разбрах) бил прецакан. Та като се падне на него да паля и не завърта. Пък не бяха четките, защото преди 6 месеца ги сменяха и днес с очите си ги видях, че са добре.П.С. Как ви се струват 115 лв. за рециклиран стартер?
            Fiat Bravo 80 16V

            Коментар


              #7
              Първо благодаря за редакацията на заглавието.Радвам се ,че си решил проблема.Относно цената на стартера смятам ,че цената е добра дори идеална.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Имах подобен проблем с типото преди време. Тогава попаднах на майстор, който постави диагноза "неравномерно износен ротор". Поправя се само със смяна на ротора (74 лв по онова време). Нямах парите и човекът ми предложи: "Да го пилна на струг и да сменим четките, решението е временно, като вземе пак да се обажда ще трябва да го сменяш". 2 години изкара без да се обади и продадох колата.П.С. Грам не разбирам какво му пилна ама това е положението.
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  vesko написа:
                  Имах подобен проблем с типото преди време. Тогава попаднах на майстор, който постави диагноза "неравномерно износен ротор". Поправя се само със смяна на ротора (74 лв по онова време). Нямах парите и човекът ми предложи: "Да го пилна на струг и да сменим четките, решението е временно, като вземе пак да се обажда ще трябва да го сменяш". 2 години изкара без да се обади и продадох колата.П.С. Грам не разбирам какво му пилна ама това е положението.
                  Колектора е бил неравномерно износен и точно него е "пилнал".

                  Коментар


                    #10
                    Re: Стартерът не винаги върти. Решението - нов стартер

                    kondov написа:
                    Днес за 3-ти път се случи следното: влизам си в колата, давам на контакт, изключвам имобилайзера на алармата, завъртам да запаля..., но уви нищо не става След 5-6 опита пак нищо и накрая я паля с бутане. След това си пали нормално. Защо така, от какво може да е? Просто не завърта, всички лампички си светят, помпата се чува, ама неще да завърти.
                    Колега и аз имам подобен проблем от известно време. Тъкмо тръгне да върти стартера и спре, някой път пали от раз особено когато е студена, но често от 2-ри, 3-ти път! Колата ми е дизел и не бих рискувал да я паля с бутане - така че в скоро време и аз ще ходя на майстор.
                    Fiat Punto 1.7 TD

                    Коментар


                      #11
                      Sandeto написа:
                      kondov написа:
                      Еее убийте ме с камъни Проблемът беше, че понякога стартерът не завърта. Паля я с бутане и при всяко следващо палене стартерът си върти, докато не реши някой път пак да спре да върти (дано да е станало ясно).Както и да е, днеска ми сложиха нов(рециклиран) стартер. На стария му се е прецакал роторът, та от там идвал проблема.
                      Ако питаш мен са те метнали... А стария стартер върнаха ли ти го или си го "оставиха" за рециклиране за следващия като теб? Не съм чувал ротора така да се поврежда - ту го има, ту го няма... Мисля, че си бил само за четки. Ама карай, важното е че си пак на пътя!
                      ако питаш мен не са :D . аз пък съм чувал за повреден, изгорял и т-н. а ти чувал ли си за пренавиване ако няма проблем с ротора защо да да навиват стотина мертре медна тел сигърно ейтака за профилактика. цената е съвсен нормална
                      FIAT Marea 1.9TD/100

                      Коментар


                        #12
                        Цецо, като не ще да пали, взимаш по-голям гаечен ключ или малко чукче и почукваш по корпуса на стартера. В начален стадий това обикновено помага и после ще успееш да запалиш peho, 99% съм сигурен, че човекът каза "ротор", ама нали не ги разбирам -- ако няма как да е бил роторът, нека е колекторът. Може грешно да съм запомнил...
                        Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                        Коментар


                          #13
                          първо виж връзките с акомулаторапосле релетата6том понякога върти мойе и от контакта с клемореда на стартерния клучНе е препоръчително да използваш 6 вместо щ.Tronado
                          karam fiat 1992 tempra karburator
                          0889340995

                          Коментар


                            #14
                            vesko написа:
                            Цецо, като не ще да пали, взимаш по-голям гаечен ключ или малко чукче и почукваш по корпуса на стартера. В начален стадий това обикновено помага и после ще успееш да запалиш
                            Мерси - ще пробвам!
                            Fiat Punto 1.7 TD

                            Коментар


                              #15
                              Дано ти се е решил проблема колега.Преди време имах същият проблем един път върти и пали друг път няма никой.Аз също като теб набедих стартера и го свалих, носих го на майстор, той вика стартера е добре.Закарах накрая колата в сервиз.Там се мъчиха има няма три-четири дни.Все същата работа.Накрая откъде им хрумнало да измерят акумулатора с товарна вика и се аказа акумулатора.Купих нов и всичко се оправи.Дано само неса те метнали с тоя рециклиран стартер и твоя найстена да е бил проблемен.
                              Fiat Marea 1.8/16v '96 HLX
                              Български газов инжекцион - Бардолини

                              Коментар

                              Working...
                              X