spark, надявам се това да ти помогне: в жилищните инсталации цветовете също са много , но един единствен и постоянен, непреходен е цветът на нулата - син. всеки друг цвят, означава че инсталацията е сгрешена. фазите могат да са с червено, кафяво, черно, небесно-зелено.... но нулата е синя. По същата логика е изградена и инсталацията на автомобила: каквото ще да става, ако ще и турско да е, черния кабел означава МАСА. така е във всяка една схема, която съм виждал до момента за този автомобил. Габаритът на фара с рефлектор е свързан посредством син и черен кабел, синия е +12, черния - маса. за баласта сам прецени, според това което ти написах, дано да ти е от полза.а схемата и релето за късите го разискахме още на 1-ва страница на тази тема
ще се опитам да снимам -ама съм с купе не е като браво
Колега би ли споделил, къде монтира баластите на Купето? снимка ако имаш?
значи сложени са в началото на капака между ръба и ограничитела . утре ще ходя на стенд на фаровете и ще снимам
Благодаря ти, а би ли снимал и как влизат кабелите в самия фар - рязал ли си гумата, за да прокараш кабелите с крушката?
значи нали има един гумен пръстен в комплекта през които минават кабелите за крушката а на гуменото капаче побих с дзамба дупка с фи колкото вътрешния диаметър на пръстена и става-пръстена се закеркенечва в дупката .малко май те замотах ама забравих днеска да снимам
Ами а де, на кутията пише, че синия кабел е -, в книжката пише, че черния е -, а червения +. Да ама в комплекта са черен и син!?Нито в книжката, нито на кутията я няма тая комбинация черен и син, китайска работа. Иначе ISO 9001, голямата работа.А за 500км много ясно, че няма да ти нагори ключа за фаровете. То не е важно колко км си минал, а колко пъти си ги включил, защото само при включване е големия ток.И въпроса си стои - кой кабел какъв е... добре, че клемите са с различен размер иначе, но и това не е гаранция.А и да те питам баластите къде си ги закрепил, че за единия фар просто нямам идея къде да го сложа тоя баласт (кабелчето е доста късо). Мислех да махам фаровете и отдолу под тях да дупча бронята... но това е само вариант.
значи сега се загледах при мене от баласта излизат черен и червен а от крушката са син и червен -срещаш червен със червен и син със черен а по тънките кабелчета и те се връзваха със тези захранващите на крушката във самия фар
За тънките кабелчета става въпрос, то другите в баласта не може да ги объркаш. Ясно ще трябва с мултицета да меря към крушката какво ходи и дано буксите са с различна големина, за да преценя кое кабелче от комплекта ще е + и -. Искам преди да монтирам комплекта на колата да сложа релета и бушони и да го пробвам на един друг акумулатор. Затова трябва да знам кое от тънките кабелчета да вържа на +. А при мен няма как да срещна червен с червен, защото кабелчетата са черен и син. Виж снимките по-горе. Все пак мислех, че някой ще знае разликите на +/- на буксите на фаровете.
ще се опитам да снимам -ама съм с купе не е като браво
Колега би ли споделил, къде монтира баластите на Купето? снимка ако имаш?
значи сложени са в началото на капака между ръба и ограничитела . утре ще ходя на стенд на фаровете и ще снимам
Благодаря ти, а би ли снимал и как влизат кабелите в самия фар - рязал ли си гумата, за да прокараш кабелите с крушката?
значи нали има един гумен пръстен в комплекта през които минават кабелите за крушката а на гуменото капаче побих с дзамба дупка с фи колкото вътрешния диаметър на пръстена и става-пръстена се закеркенечва в дупката .малко май те замотах ама забравих днеска да снимам
Май ще трябва и аз да режа гуменото капаче А не ми се искаше.. А с какво хвана баластите, аз мисля със свински опашки за капака Ако имаш време снимай
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Току що измерихме стартовия ток на ксенон комплекта. Може би е някакъв по-нов модел, но тока не превиши 5.2А (на кутийката си пише макс 5.6А) и постепенно падна до 3.5А. Мерихме тока и на обикновенна халогенна крушка 55W - около 4.8А. Така че, поне за мен отпада нуждата от реле, бушони и изобщо промяна на начина на връзване.
абе стига сте тия релета - на истински ксенон не трябват релета преди години когато имаше една мода с по яки крушки там трябваше да се слагат релета и то на голф 2 щото стопяваше ключа . ама става въпрос за крушки с над 55 w мощност - само крушки .
Коментар