Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на ксенон - как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    vlalov написа:
    ще се опитам да снимам -ама съм с купе не е като браво
    Колега би ли споделил, къде монтира баластите на Купето? снимка ако имаш?
    BMW E90 320D
    ех. FIAT COUPE 2.0 16V
    ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
    ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

    Коментар


      #47
      spark, надявам се това да ти помогне: в жилищните инсталации цветовете също са много , но един единствен и постоянен, непреходен е цветът на нулата - син. всеки друг цвят, означава че инсталацията е сгрешена. фазите могат да са с червено, кафяво, черно, небесно-зелено.... но нулата е синя. По същата логика е изградена и инсталацията на автомобила: каквото ще да става, ако ще и турско да е, черния кабел означава МАСА. така е във всяка една схема, която съм виждал до момента за този автомобил. Габаритът на фара с рефлектор е свързан посредством син и черен кабел, синия е +12, черния - маса. за баласта сам прецени, според това което ти написах, дано да ти е от полза.а схемата и релето за късите го разискахме още на 1-ва страница на тази тема

      Коментар


        #48
        blagun написа:
        vlalov написа:
        ще се опитам да снимам -ама съм с купе не е като браво
        Колега би ли споделил, къде монтира баластите на Купето? снимка ако имаш?
        значи сложени са в началото на капака между ръба и ограничитела . утре ще ходя на стенд на фаровете и ще снимам
        Прикачени файлове
        fiat coupe 1.8 16v

        Коментар


          #49
          vlalov написа:
          blagun написа:
          vlalov написа:
          ще се опитам да снимам -ама съм с купе не е като браво
          Колега би ли споделил, къде монтира баластите на Купето? снимка ако имаш?
          значи сложени са в началото на капака между ръба и ограничитела . утре ще ходя на стенд на фаровете и ще снимам
          Благодаря ти, а би ли снимал и как влизат кабелите в самия фар - рязал ли си гумата, за да прокараш кабелите с крушката?
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #50
            blagun написа:
            vlalov написа:
            blagun написа:
            vlalov написа:
            ще се опитам да снимам -ама съм с купе не е като браво
            Колега би ли споделил, къде монтира баластите на Купето? снимка ако имаш?
            значи сложени са в началото на капака между ръба и ограничитела . утре ще ходя на стенд на фаровете и ще снимам
            Благодаря ти, а би ли снимал и как влизат кабелите в самия фар - рязал ли си гумата, за да прокараш кабелите с крушката?
            значи нали има един гумен пръстен в комплекта през които минават кабелите за крушката а на гуменото капаче побих с дзамба дупка с фи колкото вътрешния диаметър на пръстена и става-пръстена се закеркенечва в дупката .малко май те замотах ама забравих днеска да снимам
            fiat coupe 1.8 16v

            Коментар


              #51
              spark написа:
              Ами а де, на кутията пише, че синия кабел е -, в книжката пише, че черния е -, а червения +. Да ама в комплекта са черен и син!?Нито в книжката, нито на кутията я няма тая комбинация черен и син, китайска работа. Иначе ISO 9001, голямата работа.А за 500км много ясно, че няма да ти нагори ключа за фаровете. То не е важно колко км си минал, а колко пъти си ги включил, защото само при включване е големия ток.И въпроса си стои - кой кабел какъв е... добре, че клемите са с различен размер иначе, но и това не е гаранция.А и да те питам баластите къде си ги закрепил, че за единия фар просто нямам идея къде да го сложа тоя баласт (кабелчето е доста късо). Мислех да махам фаровете и отдолу под тях да дупча бронята... но това е само вариант.
              значи сега се загледах при мене от баласта излизат черен и червен а от крушката са син и червен -срещаш червен със червен и син със черен а по тънките кабелчета и те се връзваха със тези захранващите на крушката във самия фар
              fiat coupe 1.8 16v

              Коментар


                #52
                За тънките кабелчета става въпрос, то другите в баласта не може да ги объркаш. Ясно ще трябва с мултицета да меря към крушката какво ходи и дано буксите са с различна големина, за да преценя кое кабелче от комплекта ще е + и -. Искам преди да монтирам комплекта на колата да сложа релета и бушони и да го пробвам на един друг акумулатор. Затова трябва да знам кое от тънките кабелчета да вържа на +. А при мен няма как да срещна червен с червен, защото кабелчетата са черен и син. Виж снимките по-горе. Все пак мислех, че някой ще знае разликите на +/- на буксите на фаровете.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #53
                  vlalov написа:
                  blagun написа:
                  vlalov написа:
                  blagun написа:
                  vlalov написа:
                  ще се опитам да снимам -ама съм с купе не е като браво
                  Колега би ли споделил, къде монтира баластите на Купето? снимка ако имаш?
                  значи сложени са в началото на капака между ръба и ограничитела . утре ще ходя на стенд на фаровете и ще снимам
                  Благодаря ти, а би ли снимал и как влизат кабелите в самия фар - рязал ли си гумата, за да прокараш кабелите с крушката?
                  значи нали има един гумен пръстен в комплекта през които минават кабелите за крушката а на гуменото капаче побих с дзамба дупка с фи колкото вътрешния диаметър на пръстена и става-пръстена се закеркенечва в дупката .малко май те замотах ама забравих днеска да снимам
                  Май ще трябва и аз да режа гуменото капаче А не ми се искаше.. А с какво хвана баластите, аз мисля със свински опашки за капака Ако имаш време снимай
                  BMW E90 320D
                  ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                  ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                  ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                  Коментар


                    #54
                    ето снимки - малко са кофти със телефон са правени ама се вижданедей със свински опашки рисковано е с рапидчета в ламарината на капака
                    Прикачени файлове
                    fiat coupe 1.8 16v

                    Коментар


                      #55
                      Току що измерихме стартовия ток на ксенон комплекта. Може би е някакъв по-нов модел, но тока не превиши 5.2А (на кутийката си пише макс 5.6А) и постепенно падна до 3.5А. Мерихме тока и на обикновенна халогенна крушка 55W - около 4.8А. Така че, поне за мен отпада нуждата от реле, бушони и изобщо промяна на начина на връзване.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #56
                        абе стига сте тия релета - на истински ксенон не трябват релета преди години когато имаше една мода с по яки крушки там трябваше да се слагат релета и то на голф 2 щото стопяваше ключа . ама става въпрос за крушки с над 55 w мощност - само крушки .
                        fiat coupe 1.8 16v

                        Коментар


                          #57
                          Монтажа вече е завършен, ето и резултата (до гаража отсреща са около 40м)
                          Прикачени файлове
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #58
                            какво показва втората снимка?
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              #59
                              Каквото и първата, но снимката е извън колата.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар


                                #60
                                би трябвало колата да е доста зад теб
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X