spark написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтаж на ксенон - как?
Collapse
X
-
За ре-ле-та-та ли питате? Пак да попитамЗначи взех ксенон комплекта, няма да го монтирам веднага но както знаем на обикновените халогенни крушки тока е около 5А, а на ксенона 3.5А. Единствено ксенона като пали има по-голям ток откъдето е и мисълта за релетата. Но на кутийката на баласта пише следното:I(norm): 3.5AI(max): 5.6AАко при обикновените крушки постоянно е около 5А, има ли смисъл от това реле ако само за 5-6сек при палене на ксенона тока е 5.6А?Някои говореха за 10-15А при палене, но тук никъде не виждам такива цифри?
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Ако при обикновените крушки постоянно е около 5А, има ли смисъл от това реле ако само за 5-6сек при палене на ксенона тока е 5.6А?Някои говореха за 10-15А при палене, но тук никъде не виждам такива цифри?Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
преди бушоните, токът за светлините върви по един кабел, което значи че поема безпроблемно ток за 2 лампи = ~9-10 ампера. сам прецени - добавянето на елемент внася загуби принципно. Моят съвет е : ако амперите на баласта са по-малко отколкото пише на бушона на който ще се връзват ( в твоя случай двойно са по-малко) няма сми от реле
Коментар
-
Гледах схемата в Хайнес и за кабела си прав. Но според тая схема релето затваря верига от акумулатора към dip lights, което е къси?! Значи късите минават през реле, а тези main lights - през ключа. Утре пак ще гледам може да съм объркал и ще сравнявам със схемата от ръководството. Като затвори релето минава през бушона F5, оттам в C5 и отива на dip, което ще рече къси светлини. Т.е. обратно на схващането досега, че късите не минават през реле. Моля за коментар, аз само следя линийкитеFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
След по-обстойно изследване на схемите наистина късите минават през реле (т.е. ток взимат от акумулатора, а не от ключа) САМО когато се включи на дълги или се присветне (то пак дълги). Както и да е друг е въпроса сега... Мисля първо да закача ксенона на акумулатор и да измеря при запалването тока и тогава да реша има ли нужда от реле. По-долу закачам снимки на баласта и кабелите. Но тъй като много са объркани цветовете на кабелите не знам кой е + и -Както се вижда на едната снимка клемите, които са на кабела (двете клеми с червеното) са с различна големина. Такива клеми има и на самите фасунки на оригиналната крушка, но тоя дъжд не спира да вали и затова питам тука. От големината на клемите може ли да се разбере коя е + и коя -. Предполагам на фара пак едната е по-голяма, за да не се обърка, някой ако знае да каже коя е + :DКачвам и снимки от кутията и книжката да видите каква обърквация с цветовете настава. И никъде няма отбелязано + или -.Иначе ксенон комплекта е произведен 10/2007, което може само да ме радва.
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:След по-обстойно изследване на схемите наистина късите минават през реле (т.е. ток взимат от акумулатора, а не от ключа) САМО когато се включи на дълги или се присветне (то пак дълги). Както и да е друг е въпроса сега... Мисля първо да закача ксенона на акумулатор и да измеря при запалването тока и тогава да реша има ли нужда от реле. По-долу закачам снимки на баласта и кабелите. Но тъй като много са объркани цветовете на кабелите не знам кой е + и -Както се вижда на едната снимка клемите, които са на кабела (двете клеми с червеното) са с различна големина. Такива клеми има и на самите фасунки на оригиналната крушка, но тоя дъжд не спира да вали и затова питам тука. От големината на клемите може ли да се разбере коя е + и коя -. Предполагам на фара пак едната е по-голяма, за да не се обърка, някой ако знае да каже коя е + :DКачвам и снимки от кутията и книжката да видите каква обърквация с цветовете настава. И никъде няма отбелязано + или -.Иначе ксенон комплекта е произведен 10/2007, което може само да ме радва.
fiat coupe 1.8 16v
Коментар
-
Ами а де, на кутията пише, че синия кабел е -, в книжката пише, че черния е -, а червения +. Да ама в комплекта са черен и син!?Нито в книжката, нито на кутията я няма тая комбинация черен и син, китайска работа. Иначе ISO 9001, голямата работа.А за 500км много ясно, че няма да ти нагори ключа за фаровете. То не е важно колко км си минал, а колко пъти си ги включил, защото само при включване е големия ток.И въпроса си стои - кой кабел какъв е... добре, че клемите са с различен размер иначе, но и това не е гаранция.А и да те питам баластите къде си ги закрепил, че за единия фар просто нямам идея къде да го сложа тоя баласт (кабелчето е доста късо). Мислех да махам фаровете и отдолу под тях да дупча бронята... но това е само вариант.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Ами а де, на кутията пише, че синия кабел е -, в книжката пише, че черния е -, а червения +. Да ама в комплекта са черен и син!?Нито в книжката, нито на кутията я няма тая комбинация черен и син, китайска работа. Иначе ISO 9001, голямата работа.А за 500км много ясно, че няма да ти нагори ключа за фаровете. То не е важно колко км си минал, а колко пъти си ги включил, защото само при включване е големия ток.И въпроса си стои - кой кабел какъв е... добре, че клемите са с различен размер иначе, но и това не е гаранция.fiat coupe 1.8 16v
Коментар
-
мисля че трябва да им представиш фактура за покупката ... защото примерно ако желаеш можеш и CD то да си застраховаш, показваш им фактурата и готово.един познат си сложи едни измислени "тунинг" фарове и отиде показа им фактурата, и му ги писаха към каското и снимаха колата отново
Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар