Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на ксенон - как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    Да, besnija е напълно прав, но аз като не разбирам чак толкова от схеми, 2 часа съм се зверил в тая схема и странния и начин на изпълнение, но след като колегата обясни накратко за какво иде реч, ми беше достатъчен 1 бърз поглед за да го схвана. значи на късите няма реле когато работят само те, а при превключване на дълги, се подава ток на бобината на реле 5 която затваря директна верига от акумулатора към късите.besnija, не би ли трябвало при това изпълнение, при включване на дългите, късите да примигват, като това примигване е момента на прекъсване на тока през ключа и затварянето на директната верига?
    По принцип да, премигват, но времето за превключване е много кратко (няколко милисекунди) и окото почти не го забелязва, както предполагам и ти не си го забелязал до сега. Вече като знаеш за този факт и се загледаш при превключването ще ти направи впечатление.А колега kondov, свързването на релетата не е много сложна работа ,но трябва да се пусне кабел от акомулатора до релетата и той трябва да е през бушон. Но ако не си се занимавал с жици помоли някой приятел да ти окаже съдействие. Иначе на релето крачетата му са надписани отдолу на него. (85, 86, 30, 87)
    Lancia Kappa 2.0 20V
    БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!

    Коментар


      #17
      определено го забелязах, след като знам за какво да гледам. и да, съвсем ясно се чува цъкането на релето при превключване от къси на дълги. м/у другото когато тока за късите ми минава директно само през реле (т.е. когато съм на дълги), светят малко по-силно отколкото като са само къси. разликата е около 5%, вижда се пак така - само ако гледаш конкретно за това. kondov гледай схемата на предишната страница и връзвай - на 87 и 30 - директния кабел от акумулатора, а на 85 и 86 - старите кабели, които захранват бобината

      Коментар


        #18
        Ако толкова държиш сам да си го вържеш ще ти нарисувам една схема, кое от къде и как се връзва.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #19
          Slavi_Lancia написа:
          Ако толкова държиш сам да си го вържеш ще ти нарисувам една схема, кое от къде и как се връзва.
          Колега, благодаря за предложението, но днес намерих кой да ми го сложи, тъй като реших, че аз няма да се справя. Утре вечер се надявам и аз да виждам по-добре на пътя
          Fiat Bravo 80 16V

          Коментар


            #20
            Това с фаровете и стъклата и за мен е пулна глупост...А колкото по темата ние : ®(TM)B&G TuninG & FeNs TuNinG TeaM(TM)® монтираме и се занимаваме с ксенон системи.Който желае може да се обади на посочените телефони в подписа ми и да ни посети в гаража ....

            Коментар


              #21
              Аз пък си помислих че рекламата била забранена, поне да беше пуснал трите дакела и пилето да минат....

              Коментар


                #22
                Slavi_Lancia написа:
                Ако толкова държиш сам да си го вържеш ще ти нарисувам една схема, кое от къде и как се връзва.
                Колега аз няма да откажа една такава схемичка за всеки случай.
                RIP Bravo 100 16V
                Audi A4 2.5 TDI

                Коментар


                  #23
                  Е тука начертах една схема малко е смешна ма няма се смеете много, ако някои нещо не му хареса може да критикува сега за релетата аз не знам как са им крачетата с номерата отдолу но ще ползван на колегата примера както е дал, 87 и 30 на релето съответно са единия към + на аку. другия към +на баласта. 85 и 86 са управлението на релето (с зелено) е кабела от крушката на фара (Н1) сега този кабел отива в бубината на релето (управлението) за да може като цъкнеш фаровете да се задеистват релетата. Тоя кабе отива и до двете релета съответно на крачета примерно 86 а останалите две крачета 85 се връзват задно към маса. Кабела от втория фар от крушката само се изолира добре за да не даде на късо в фара и не се ползва! на двата червени кабела към 12В+ се слага по един бушон 15ампера, на схемата аз съм сложил един общ бушон за двата кабела но е добре всеки кабел да си е с отделен бушон преди да се вържат двата заедно и да се закачат към акуто. Червените кабели до релетата и от релетата към балста трябва да са дебели доста дебели не знам как се мерят в квадрати но кабела трябва да е 3 пъти по дебел от обикновен кабел. може би е 2.5 квадрата да не 3. Моите в комплекта бяха много дебели! Същото се отнася и за минусовия кабел към баластите. Това е от мен дано съм бил полезен
                  Прикачени файлове
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #24
                    Slavi_Lancia много ти благодаря ако не беше твоята схема нямаше да се справя с вързването на реленцата
                    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                    Коментар


                      #25
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #26
                        @6ma7ka7a: Да дойдеш на някоя среща да покажеш как свети Аз още търся 4300К ксенон или поне 5000К, но направен с реле и бушон, че не ми се занимава
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #27
                          Колеги, да се похваля, вече и аз имам монтиран, с релета и бушони, ксенон 5000К. Ефекта не е "УАУ", но определено е доста по-добре.Колега spark според мен 5000К свети едно такова млечно синьо-сиво.
                          Fiat Bravo 80 16V

                          Коментар


                            #28
                            Slavi_Lancia написа:
                            Е тука начертах една схема малко е смешна ма няма се смеете много, ако някои нещо не му хареса може да критикува сега за релетата аз не знам как са им крачетата с номерата отдолу но ще ползван на колегата примера както е дал, 87 и 30 на релето съответно са единия към + на аку. другия към +на баласта. 85 и 86 са управлението на релето (с зелено) е кабела от крушката на фара (Н1) сега този кабел отива в бубината на релето (управлението) за да може като цъкнеш фаровете да се задеистват релетата. Тоя кабе отива и до двете релета съответно на крачета примерно 86 а останалите две крачета 85 се връзват задно към маса. Кабела от втория фар от крушката само се изолира добре за да не даде на късо в фара и не се ползва! на двата червени кабела към 12В+ се слага по един бушон 15ампера, на схемата аз съм сложил един общ бушон за двата кабела но е добре всеки кабел да си е с отделен бушон преди да се вържат двата заедно и да се закачат към акуто. Червените кабели до релетата и от релетата към балста трябва да са дебели доста дебели не знам как се мерят в квадрати но кабела трябва да е 3 пъти по дебел от обикновен кабел. може би е 2.5 квадрата да не 3. Моите в комплекта бяха много дебели! Същото се отнася и за минусовия кабел към баластите. Това е от мен дано съм бил полезен
                            Колега имам един въпрос.За управление на релето се използва кабелът,който по принцип се закача на самата крушка така ли?Като гледам капачките ще трябва да се дупчат,дали ще е проблем в последствие,смятам да използвам силикон,но все пак?
                            RIP Bravo 100 16V
                            Audi A4 2.5 TDI

                            Коментар


                              #29
                              Последно късите без реле ли са? Гледах схемата в Хайнес ама нищо не разбрах. И който е монтирал на Брава/о да каже плс какво се дупчи? Само с връзване на букси едва ли става. А в Бургас някой да знае къде има магазин за хубави релета и кутийки за бушони, които са на самия кабел?
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар


                                #30
                                spark написа:
                                Последно късите без реле ли са? Гледах схемата в Хайнес ама нищо не разбрах. И който е монтирал на Брава/о да каже плс какво се дупчи? Само с връзване на букси едва ли става. А в Бургас някой да знае къде има магазин за хубави релета и кутийки за бушони, които са на самия кабел?
                                Като гледам постовете по темата на колегата spark - да знаете, че който му отговаря - на двама отговаря. Мерси и от мен
                                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                                Коментар

                                Working...
                                X