Питането ми е следното става въпрос за Типото от подписа ми неговата кутия както знаете е отгоре една голиама плоска , като застанеш с лице към нея от ляво излиза един маркуч(въздуховод) а отзад също има малка тръбичка за въздух - та питането е следното на дебелия въздуховод отляво има клапа вътре във самата кутия кой я отваря и затваря за повече въздух тъи като според мен от самото завихряне на въздуха няма как да се отвори сама .П.С. Дали може да се шунтира тоест принудително да се отвори (тя затваря малката тръбичка и почва колата да смуче въздух само от голямата).Какви биха били последствията .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане относно кутия за въздушен филтър
Collapse
X
-
май не е много препоръчително ... тя е направена за да може при студен двигател да смуче въздух от зад двигателя демек по топличък...за зимата е по добре, а като загрее колата да си смуче студен от голямата тръба в ляво. За отваряне на кутията също не знам дали е полезно понеже вътре е тази джаджа която контролира отварянето и затварянето на клапата. мисля че нещо вакуумно е но не съм убеден и за това ДЖАДЖА го нарекох за по универсално ако си работи не виждам смисъл да го шунтирашФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
-
Re: Питане относно кутия за въздушен филтър
asus написа:Питането ми е следното става въпрос за Типото от подписа ми неговата кутия както знаете е отгоре една голиама плоска , като застанеш с лице към нея от ляво излиза един маркуч(въздуховод) а отзад също има малка тръбичка за въздух - та питането е следното на дебелия въздуховод отляво има клапа вътре във самата кутия кой я отваря и затваря за повече въздух тъи като според мен от самото завихряне на въздуха няма как да се отвори сама .П.С. Дали може да се шунтира тоест принудително да се отвори (тя затваря малката тръбичка и почва колата да смуче въздух само от голямата).Какви биха били последствията .
Коментар
-
Re: Питане относно кутия за въздушен филтър
hit-ko написа:.............Няма смисъл да се затваря - тя е направена , както ти казва колегата да насочва топъл или студен въздух чрез вграден въздушен термостат!Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Точно това почнах да правя и аз с рапидката , но реших първо да питамДобре ако както казва колегата застопоря клапата са мо в отворено положение за да дърпа само студен въздух какъв би бил ефекта като се кара на бензин .Тъй като аз като гледам освен едно буталце не виждам каде ще е тоя термо датчик.ПС имам газова но не я ползвам карам си я на бензин.Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
asus написа:Точно това почнах да правя и аз с рапидката , но реших първо да питамДобре ако както казва колегата застопоря клапата са мо в отворено положение за да дърпа само студен въздух какъв би бил ефекта като се кара на бензин .Тъй като аз като гледам освен едно буталце не виждам каде ще е тоя термо датчик.ПС имам газова но не я ползвам карам си я на бензин.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Благодаря на всички за коректните отговори наистина върнах си нормалното положение и нещата се пооправиха даже мисля че са екстра П.С. проблема беше че едновременно с тази чуденка и факта че слийох спортно филтърче което сега махнах бях сменил ламбда сонда стъпков мотор и ТПС чисто нови и си викам ебаси пак не държи обороти като хората мени ги скъса се да лапка бензин и тн. Сега всичко си е ок .Благодарско още веднъжFiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
Защо трябва за газта да е студен въздуха??? Логиката ми подсказва, че това не е добре, в крайна сметка газта минава през изпарителя и се загрява за да се изпари, да не бъде в течно състояние. Един студен дуж би я върнал по-близо до течното състояние."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Защо трябва за газта да е студен въздуха??? Логиката ми подсказва, че това не е добре, в крайна сметка газта минава през изпарителя и се загрява за да се изпари, да не бъде в течно състояние. Един студен дуж би я върнал по-близо до течното състояние.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар