Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не бързай да сменяш бензиновата помпа-II серия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не бързай да сменяш бензиновата помпа-II серия

    Този път става въпрос за мойта Темпра.Купих я май месец и веднага и сложих газова уредба от старата кола.След няколко дни ми свърши газта(правех и първите засичания),потърсих бензин,ама нещеше да върви и едвам се завлякох до газостанция.От тогава карам само на газ.Захладня и си рекох абе дай да я погледна тази кола .Първо и замерих налягането на рейката-плачевен резултат,но не се отказах , викам си има шанс да е запушен бензиновия филтър , ще меря налягането преди него,но уви и там плачевен резултат.До като си подготвях нещата за теста преди филтъра пуснах в едно шише да видя дали изобщо помпата ще даде бензин,и се учудих много на изключително големия дебит(МОЛЯ ВСИЧКИ КОЛЕГИ ДА НАПРАВЯТ РАЗЛИКАТА МЕЖДУ ДЕБИТ И НАЛЯГАНЕ).Когато и монтирах манометъра налягане няма 0.5 бара,за мой късмет лично аз си извършвах процедурите и чух че в резорварасе чува странен шум като преливане,в същото време на нагнетателната страна беше монтиран манометъра тъй че няма как да се връща излишно гориво.В този момент взех решение да изпитам помпата от вън и я извадих.Досетливите вече се сещат че маркуча вътре беше се скапал.За първи път бях доволен че се полях с бензин,така разбрах че е спукан скапания маркуч.Сега колата работи на бензин с дребни забележки но те са признак на други неща(продължителна работа на газ=подпушени дюзи)които обещавам да изследвам обстойно и да разреша в скоро време за което ще разберете.За сега смятам да сложа една добавка в бензина за почистване на дюзи.Приятели надявам се не съм ви отекчил с дългите обяснения.Надявам се да спестя на някой 130лв. за помпа.

    #2
    аз имах запушен инжектор. не му обръщах внимание, но взе да застудява, а колата все по-зле бачкаше. в началото само докато е топла, после взе и студена, после по цялата гама на оборотите и накрая вече просто си работеше на 3 цилиндъра. бях се засилил да купувам ваничка, обаче като спрях да зареждам на един лукойл и си допълних сметката с някаква добавка, не я знам как се казва ама ще де е неизвестна и долнопробна- 3 леа струваще. пише да се сипе на 200-250 литра бенз, аз понеже все имам по 5 и сипах половината шишенце на 5 литра бенз. после като заредих още 5 литра и сипах другата половинка не знам ко стана и как стана магията, но като покарах 10 минути на бензин и взе малко по малко да се оправя. още 1-2 пъти така покарах няколко минути и колата си заработи перфектно на бензин. въпреки че се оправи, аз имам още от бензина с доста от добавката в резервоара, след известно време пак почва да ги прави тези номера, само понякога и само в първия момент на подаване на газ. аз хич не вярвах да помогне добавка, но има някакъв ефект, да видим за колко
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Колеги да попитам за тези, който палят на бензин няма ли да е по добре да сложите добавки за прочистване на дюзи и така като палите всеки път ще има поне минимален резултат ако не това поне по бавно ще се запушват дюзите?
      Fiat punto 1,1
      Fiat bravo 1,6 16v
      Fiat bravo 2,0 20v
      Honda civic 1,5
      BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

      Коментар


        #4
        KrAs написа:
        Колеги да попитам за тези, който палят на бензин няма ли да е по добре да сложите добавки за прочистване на дюзи и така като палите всеки път ще има поне минимален резултат ако не това поне по бавно ще се запушват дюзите?
        само с палене не става, трябва и каране очевидно с тези добавки стават малко по-бавно нещата, аз лично взех всяка сутрин да карам по 1-2 км на бенз, като имам много силно концентрирана добавка в бензина, вечер преди да я паркна също карам някой и друг км на бенз. не е достатъчно. трябва чат пат да минеш 20-30 км. тва е според бедния ми опит с добвките. сеа като си зема ваничка мога даже да сваля бензиновата система на колата
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Мисля да почистя дюзите и аз, но все още се чудя къде и как, че май повечето тарикати искат да са свалени вече, те само да ги потопят във ваната и да лапнат парата.
          Lancia Y, 1.2, 60

          Коментар


            #6
            3p написа:
            Мисля да почистя дюзите и аз, но все още се чудя къде и как, че май повечето тарикати искат да са свалени вече, те само да ги потопят във ваната и да лапнат парата.
            ако сметнеш, че имаш време и нужните познания ти излиза по-тънко, а и по-качествено сам да го направиш. наистина искат да са свалени, т.е. първо те оставят без колата ти, след това и ти се занимаваш да ги сваляш, да ги носиш с таксита или приятели и накрая дай 100 кинта горе-долу. поне в дунев май е толкова за 4 дюзи. една ваничка е 60 кинта, то най-сложното от всичко е свалянето им, после топиш в разтвора, пускаш им 2-3 пъти напрежение да отворят и да се почистят качествено и тва е. а аз имам на 3 коли да чистя, така че 100 лв на кола няма да им дам невър
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              някаква идея от къде в София може да се купи свястна ваничка?Защото наистина трудът по сваляне и качване рядко влиза в цената на почистването, а когато влиза - става солено.

              Коментар


                #8
                а и нещо, което мисля да пробвам:http://www.daewoo-faq.auto.ru/378/38...mlспреят, за който става дума, е спрей за почистване на карбураторисъщото, но с картинка :http://www.td-audio.ru/tuxamat/other/injector.htmPS Линковете бяха в някакъв Опелски форум май

                Коментар

                Working...
                X